Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB 8/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Tverskov er formodentlig ikke mere end et gult kort til Izunna væk fra at komme tilbage i startopstillingen. Men ja, KEP ser bestemt ud til at være foran ham i køen til pladsen ved siden af Tingager.
    Korrekt. Men jeg er faktisk ved at være lidt misfornøjet over at et stort talent som Tverskov skal kastes frem og tilbage og at det potentielt forhindrer os i at udvikle ham til en profil i superligaen

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Korrekt. Men jeg er faktisk ved at være lidt misfornøjet over at et stort talent som Tverskov skal kastes frem og tilbage og at det potentielt forhindrer os i at udvikle ham til en profil i superligaen
      Enig. Jeg synes også, det er ærgerligt, at et særdeles velfungerende stopperpar skal skilles ad for at få plads til anføreren.
      SLO

      Comment


        #33
        Tverskov er en glimrende stopper og han har lige præcis de kvaliteter som han skal have i forhold til Kents system, det samme har Tingager. KEP ser jeg ikke som en Kent stopper, han er langsom, mangler overblik og teknik. I det hele taget ser jeg ham ikke som værende bedre end hverken LN og HJ, som vi havde sidste sæson.

        Den eneste ting jeg virkelig ikke kan klare ved Kent, er hans mærkelig dispositioner angående KEP og Jønsson. Forstår ikke hvorfor de SKAL spille, når de er så svingende. Ja forstår faktisk ikke hvorfor Thrane for spilletid i ny og næ, Wellbeck og Greve virker væsentligt bedre end ham.

        Comment


          #34
          Er jeg den eneste, der er lidt skuffet/irritereret/forundret over, at der ikke er eneste uprøvet spiller med i truppen?

          Selvom det selvfølgelig handler om momentum og en potentiel (dog meget besværlig) 1. plads, så er det jo en "gratis" kamp, hvor vi kan få prøvet nogle nye, unge spillere af. Vi starter nok med Ryan og måske Yao, men hvad med Eskesen, Buus, Weber etc.? Hvis ikke de kan få spilletid i sådan en kamp, så får de det jo aldrig.
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Er jeg den eneste, der er lidt skuffet/irritereret/forundret over, at der ikke er eneste uprøvet spiller med i truppen?

            Selvom det selvfølgelig handler om momentum og en potentiel (dog meget besværlig) 1. plads, så er det jo en "gratis" kamp, hvor vi kan få prøvet nogle nye, unge spillere af. Vi starter nok med Ryan og måske Yao, men hvad med Eskesen, Buus, Weber etc.? Hvis ikke de kan få spilletid i sådan en kamp, så får de det jo aldrig.
            nej.... du er ikke den eneste
            siden 1887

            Comment


              #36
              Mon det bliver den første kamp i Superligaen som JHs store vinterredning gennemfører uden at få en skade.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...7b5fd8ac507066
                Så bliver det åbenbart
                Falke
                Ryan KEP Tingager JBL
                Greve Izunna JJT Jønsson
                Joan AK
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...7b5fd8ac507066
                  Så bliver det åbenbart
                  Falke
                  Ryan KEP Tingager JBL
                  Greve Izunna JJT Jønsson
                  Joan AK
                  Det var vel meget som forventet. Dem med småproblemer bliver sparret, Greve for genvalg efter en fin præstation, AK får en mulighed for at komme i gang, Izunna holdes skarp og mere tilfreds og Ryan får en mulighed for at vise sig lidt frem. Håber på en fin præstation fra holdet og mål fra Greve og AK :)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det var vel meget som forventet. Dem med småproblemer bliver sparret, Greve for genvalg efter en fin præstation, AK får en mulighed for at komme i gang, Izunna holdes skarp og mere tilfreds og Ryan får en mulighed for at vise sig lidt frem. Håber på en fin præstation fra holdet og mål fra Greve og AK :)
                    Men pænt nedslående for Tverskov der må se sig selv gå fra 1.valg til 3.valg i løbet af forårssæsonen

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Men pænt nedslående for Tverskov der må se sig selv gå fra 1.valg til 3.valg i løbet af forårssæsonen
                      Han havde også nogle lidt skidt kampe da Frederik havde karantæne.
                      Men mon ikke han kan spille sig fint ind i gen, lad os give KEP lidt kampe, det er nok hans sidste sæson som top spiller.
                      Næste kunne han nemt blive gardering spiller.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Han havde også nogle lidt skidt kampe da Frederik havde karantæne.
                        Men mon ikke han kan spille sig fint ind i gen, lad os give KEP lidt kampe, det er nok hans sidste sæson som top spiller.
                        Næste kunne han nemt blive gardering spiller.
                        Jo det må vi håbe. Kan virkelig godt lide Tverskov som spiller og håber han har en fremtid i OB

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Er jeg den eneste, der er lidt skuffet/irritereret/forundret over, at der ikke er eneste uprøvet spiller med i truppen?

                          Selvom det selvfølgelig handler om momentum og en potentiel (dog meget besværlig) 1. plads, så er det jo en "gratis" kamp, hvor vi kan få prøvet nogle nye, unge spillere af. Vi starter nok med Ryan og måske Yao, men hvad med Eskesen, Buus, Weber etc.? Hvis ikke de kan få spilletid i sådan en kamp, så får de det jo aldrig.
                          Eskesen er 1.års U19 og træner ikke fast med Superligatruppen, så det er nok lige tidligt nok af afskrive ham muligheden for nogensinde at få spilletid på baggrund af dagens trup. Buus og Weber havde jeg dog også gerne set blive udtaget.
                          SLO

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Eskesen er 1.års U19 og træner ikke fast med Superligatruppen, så det er nok lige tidligt nok af afskrive ham muligheden for nogensinde at få spilletid på baggrund af dagens trup. Buus og Weber havde jeg dog også gerne set blive udtaget.
                            Mener Weber er småskadet mens det åbenlyst er vigtigere at får Ryan igang på højreback end det er med Buus pt

                            Comment


                              #44
                              Skal vi håbe på sejr eller nederlag i dag?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Skal vi håbe på sejr eller nederlag i dag?
                                Jeg håber på en sejr, men ikke med så mange mål, at det er nok til 1. Pladsen. Jeg mener personligt at Silkeborg ligger bedre til os end Aab, og udelukkende af den grund, at en udetur til Silkeborg - Her kan vi sagtens dominere lydbilledet som fans, hvor det er lidt sværere i Aalborg... og der er langt til Aalborg. Der ville komme flere til Silkeborg end Aab, efter min bedste overbevisning. Selvom der også er et lille stykke til Silkeborg :-)

                                Desuden tror jeg Randers vinder over Horsens, og så kan vi ikke nå 1. Pladsen alligevel.

                                Comment

                                Working...
                                X