Oprindeligt indsendt af MortenF
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB 8/5
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKorrekt. Men jeg er faktisk ved at være lidt misfornøjet over at et stort talent som Tverskov skal kastes frem og tilbage og at det potentielt forhindrer os i at udvikle ham til en profil i superligaenSLO
Comment
-
Tverskov er en glimrende stopper og han har lige præcis de kvaliteter som han skal have i forhold til Kents system, det samme har Tingager. KEP ser jeg ikke som en Kent stopper, han er langsom, mangler overblik og teknik. I det hele taget ser jeg ham ikke som værende bedre end hverken LN og HJ, som vi havde sidste sæson.
Den eneste ting jeg virkelig ikke kan klare ved Kent, er hans mærkelig dispositioner angående KEP og Jønsson. Forstår ikke hvorfor de SKAL spille, når de er så svingende. Ja forstår faktisk ikke hvorfor Thrane for spilletid i ny og næ, Wellbeck og Greve virker væsentligt bedre end ham.
Comment
-
Er jeg den eneste, der er lidt skuffet/irritereret/forundret over, at der ikke er eneste uprøvet spiller med i truppen?
Selvom det selvfølgelig handler om momentum og en potentiel (dog meget besværlig) 1. plads, så er det jo en "gratis" kamp, hvor vi kan få prøvet nogle nye, unge spillere af. Vi starter nok med Ryan og måske Yao, men hvad med Eskesen, Buus, Weber etc.? Hvis ikke de kan få spilletid i sådan en kamp, så får de det jo aldrig.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægEr jeg den eneste, der er lidt skuffet/irritereret/forundret over, at der ikke er eneste uprøvet spiller med i truppen?
Selvom det selvfølgelig handler om momentum og en potentiel (dog meget besværlig) 1. plads, så er det jo en "gratis" kamp, hvor vi kan få prøvet nogle nye, unge spillere af. Vi starter nok med Ryan og måske Yao, men hvad med Eskesen, Buus, Weber etc.? Hvis ikke de kan få spilletid i sådan en kamp, så får de det jo aldrig.siden 1887
Comment
-
http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...7b5fd8ac507066
Så bliver det åbenbart
Falke
Ryan KEP Tingager JBL
Greve Izunna JJT Jønsson
Joan AK"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttp://www.fyens.dk/modules/mobile/a...7b5fd8ac507066
Så bliver det åbenbart
Falke
Ryan KEP Tingager JBL
Greve Izunna JJT Jønsson
Joan AK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet var vel meget som forventet. Dem med småproblemer bliver sparret, Greve for genvalg efter en fin præstation, AK får en mulighed for at komme i gang, Izunna holdes skarp og mere tilfreds og Ryan får en mulighed for at vise sig lidt frem. Håber på en fin præstation fra holdet og mål fra Greve og AK :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen pænt nedslående for Tverskov der må se sig selv gå fra 1.valg til 3.valg i løbet af forårssæsonen
Men mon ikke han kan spille sig fint ind i gen, lad os give KEP lidt kampe, det er nok hans sidste sæson som top spiller.
Næste kunne han nemt blive gardering spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHan havde også nogle lidt skidt kampe da Frederik havde karantæne.
Men mon ikke han kan spille sig fint ind i gen, lad os give KEP lidt kampe, det er nok hans sidste sæson som top spiller.
Næste kunne han nemt blive gardering spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægEr jeg den eneste, der er lidt skuffet/irritereret/forundret over, at der ikke er eneste uprøvet spiller med i truppen?
Selvom det selvfølgelig handler om momentum og en potentiel (dog meget besværlig) 1. plads, så er det jo en "gratis" kamp, hvor vi kan få prøvet nogle nye, unge spillere af. Vi starter nok med Ryan og måske Yao, men hvad med Eskesen, Buus, Weber etc.? Hvis ikke de kan få spilletid i sådan en kamp, så får de det jo aldrig.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægEskesen er 1.års U19 og træner ikke fast med Superligatruppen, så det er nok lige tidligt nok af afskrive ham muligheden for nogensinde at få spilletid på baggrund af dagens trup. Buus og Weber havde jeg dog også gerne set blive udtaget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægSkal vi håbe på sejr eller nederlag i dag?
Desuden tror jeg Randers vinder over Horsens, og så kan vi ikke nå 1. Pladsen alligevel.
Comment
Comment