Oprindeligt indsendt af fmprOB

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd OB Randers 18.april 2017

Collapse

X
- 

Kan du se dette?Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr der nogle der ved hvor man finder highlights fra kampen man kan se i udlandet?
MvT
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...er-randers-herLast edited by fmprOB; 18-04-2017, 20:52.
Comment
 - 

Ja, det med at kæmpe for det, er ikke det OB er kendt for :-DOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
"det krævede noget andet end vores trup umiddelbart har som varemærke. Vi sled og slæbte for det i dag. Vi vinder"
groft manipuleret og taget ud af kontekst ....Last edited by Plum; 18-04-2017, 20:55."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
 - 

Dommeren forklarede sig til rapporteren efter kampen (ikke foran kamera), og hans vurdering var, at Tingager tager støttebenet og ikke forsøger at spille bolden. Eftersom han har set og vurderet situationen, så tror jeg desværre ikke, at vi kan regne med at karantænen skule blive ophævet. Og det er jo en vurderingssag, hvorvidt han går efter bolden eller ej. Dommeren vurderer det så desværre anderledes end størstedelenOprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr der nogen der taler om det ?
Comment
 - 

Jo mere jeg ser det straffe, jo mere synes jeg ikke det er der. På stadion havde jeg perfekt udsyn og heller ikke der så jeg det. Det er tydeligt at pourie har startet sit fald før en evt. kontakt med Tingager, og at han skulle fjerne støttebenet er bare latterligt at høre på. Fatter ikke dommeren ikke indrømmer sin fejl. Utroligt vi hev de 3 point i land, gad vide hvad der er årsagen til Randers' nedsmeltning siden efteråret..Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
 - 

Det bliver ikke bedre af, at Tingager formentlig ender med 3 spilledages karantæne, fordi han får 6+30 strafpoint!Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægJo mere jeg ser det straffe, jo mere synes jeg ikke det er der. På stadion havde jeg perfekt udsyn og heller ikke der så jeg det. Det er tydeligt at pourie har startet sit fald før en evt. kontakt med Tingager, og at han skulle fjerne støttebenet er bare latterligt at høre på. Fatter ikke dommeren ikke indrømmer sin fejl. Utroligt vi hev de 3 point i land, gad vide hvad der er årsagen til Randers' nedsmeltning siden efteråret..
Comment
 - 

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægJo mere jeg ser det straffe, jo mere synes jeg ikke det er der. På stadion havde jeg perfekt udsyn og heller ikke der så jeg det. Det er tydeligt at pourie har startet sit fald før en evt. kontakt med Tingager, og at han skulle fjerne støttebenet er bare latterligt at høre på. Fatter ikke dommeren ikke indrømmer sin fejl. Utroligt vi hev de 3 point i land, gad vide hvad der er årsagen til Randers' nedsmeltning siden efteråret..De kom: 
Lukas Haren 
HIK
 Læs mere
Sam Lundholm 
Nijmegen (Lejeaftale)
Nikola Djurdjic 
Partizan Beograd
 Læs mere
Andreas Bruhn 
Viborg (Kontrakt ophævet)
 Læs mereDe gik: 
Marko Mitrovic 
SønderjyskE (Fri transfer)
 Læs mere
Edgar Babayan 
Hobro (Lejeaftale)
 Læs mere
Mikael Ishak 
Nürnberg (Transfer)
 Læs mere
Mandla Masango 
SuperSport United (Lejeaftale)
 Læs mere"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment

Comment