Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB Randers 18.april 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Esbjerg slår Horsens og vi slår Randers...

    Det ville bare være lækkert.. sindssyg vigtigt idag med 3p

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
      Jeg er i chok over, at dommerens argument for at dømme straffe er, at Tingager skulle tage støttebenet på Pourie. Ud fra TV-billederne er det eneste man kan konkludere da, at støttebenet slet ikke bliver rørt.

      Umiddelbart ligner det mest, at Pourie mister balancen inden der er kontakt, da han allerede har påbegyndt faldet inden kontakten sker.
      Dommeren er altså helt væk med den kendelse og det ville klæde ham at indrømme sin fejl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Esbjerg slår Horsens og vi slår Randers...

        Det ville bare være lækkert.. sindssyg vigtigt idag med 3p
        Jeg tror Esbjerg vinder, og vi spiller uafgjort.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Dommeren er altså helt væk med den kendelse og det ville klæde ham at indrømme sin fejl
          Klubben skal protestere.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Utænkeligt uden angriberindkøb
            Det er og bliver spekulationer, men jeg vover den påstand, at med en indstilling som i dag, så var vi kommet til langt flere scoringer i efteråret end tilfældet var. Om det så havde været Fester, AK, Joan eller nogle helt andre, der havde scoret dem.

            Men det er "Schnee von gestern"; lige nu glæder jeg mig bare over at Kent har fået styr på holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg tror Esbjerg vinder, og vi spiller uafgjort.
              Esbjerg? Vinde? I Horsens?

              Sweet dreams. EfB er med afstand ligaens dårligste hold (visse AGF fans vil muligvis være uenige ... )

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Esbjerg? Vinde? I Horsens?

                Sweet dreams. EfB er med afstand ligaens dårligste hold (visse AGF fans vil muligvis være uenige ... )
                Ja, de spiller jo i Horsens - så ja, jeg tror de vinder.

                Der er fandeme mange dårlige hold i ligaen. De tre absolutte dårligste er Horsens, Esbjerg og AGF. De er sindssygt svage på hver deres måde - Horsens kan trække det længste strå, fordi flest hold i ligaen har det svært med deres spillestil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg tror Esbjerg vinder, og vi spiller uafgjort.
                  Også et scenarie jeg kunne leve med som 2.valg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    lad os håbe det gør at efb spiller lidt mere frit - og tager point fra horsens.....

                    - og så nupper vi randers - i randers og fører puljen :D
                    Det var vigtigt at sende pressbolden tilbage til Horsens som jo fik en kæmpe optur med sejren over EfB. Og samtidig mødes Horsens og Randers jo i sidste runde og det vil jo være fint hvis Randers ikke har afgjort deres skæbne inden den kamp.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Esbjerg? Vinde? I Horsens?

                      Sweet dreams. EfB er med afstand ligaens dårligste hold (visse AGF fans vil muligvis være uenige ... )
                      Vi har lige vundet 2 i træk. Anything can happen

                      Comment


                        Hvor er det fedt efter en kamp at opleve hvordan spillerne går næsten hele Stadion rundt og klapper, danser og gir hånd til publikum. Tror at holdet har det godt indbyrdes for tiden

                        Comment


                          Det her vare bare en så ikke-typisk OB-kamp på så mange planer.
                          Det ment på den mest positive måde overhovedet.
                          Jeg har stadig ikke helt fattet, at det rent faktisk skete.
                          Derude i virkelighedens verden.
                          Pulsen har ikke lagt sig endnu.
                          Wauw. Bare wauw.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Stats og lidt fra Kent

                            http://www.ob.dk/artikel/forbilledli...tre-point.aspx

                            Comment


                              Er der nogle der ved hvor man finder highlights fra kampen man kan se i udlandet?

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Reaktioner

                                http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-ob-randers.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X