Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB Randers 18.april 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr der nogle der ved hvor man finder highlights fra kampen man kan se i udlandet?
MvT
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...er-randers-herLast edited by fmprOB; 18-04-2017, 20:52.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
"det krævede noget andet end vores trup umiddelbart har som varemærke. Vi sled og slæbte for det i dag. Vi vinder"
groft manipuleret og taget ud af kontekst ....Last edited by Plum; 18-04-2017, 20:55."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr der nogen der taler om det ?
Comment
-
Jo mere jeg ser det straffe, jo mere synes jeg ikke det er der. På stadion havde jeg perfekt udsyn og heller ikke der så jeg det. Det er tydeligt at pourie har startet sit fald før en evt. kontakt med Tingager, og at han skulle fjerne støttebenet er bare latterligt at høre på. Fatter ikke dommeren ikke indrømmer sin fejl. Utroligt vi hev de 3 point i land, gad vide hvad der er årsagen til Randers' nedsmeltning siden efteråret..Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægJo mere jeg ser det straffe, jo mere synes jeg ikke det er der. På stadion havde jeg perfekt udsyn og heller ikke der så jeg det. Det er tydeligt at pourie har startet sit fald før en evt. kontakt med Tingager, og at han skulle fjerne støttebenet er bare latterligt at høre på. Fatter ikke dommeren ikke indrømmer sin fejl. Utroligt vi hev de 3 point i land, gad vide hvad der er årsagen til Randers' nedsmeltning siden efteråret..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægJo mere jeg ser det straffe, jo mere synes jeg ikke det er der. På stadion havde jeg perfekt udsyn og heller ikke der så jeg det. Det er tydeligt at pourie har startet sit fald før en evt. kontakt med Tingager, og at han skulle fjerne støttebenet er bare latterligt at høre på. Fatter ikke dommeren ikke indrømmer sin fejl. Utroligt vi hev de 3 point i land, gad vide hvad der er årsagen til Randers' nedsmeltning siden efteråret..De kom: Lukas Haren HIK Læs mere Sam Lundholm Nijmegen (Lejeaftale) Nikola Djurdjic Partizan Beograd Læs mere Andreas Bruhn Viborg (Kontrakt ophævet) Læs mere De gik: Marko Mitrovic SønderjyskE (Fri transfer) Læs mere Edgar Babayan Hobro (Lejeaftale) Læs mere Mikael Ishak Nürnberg (Transfer) Læs mere Mandla Masango SuperSport United (Lejeaftale) Læs mere "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment