Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Haha

    Kunne det være Simon Kroon måske?
    Håber mere på en for venstre side: Min drømmesigning ville være Leroy Sane. Ham har en endnu mere spektakulær og extraordinær spillemåde end Draxler. Men på grund af Draxlers lederevner ville jeg også være tilfreds når JH vælger ham. De sagde ja at vi har penge og vil gøre noget hvis den rigtige spiller dukker op. ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      FCM skulle jo angiveligt var interesseret i at leje en rumænsk spiller der både kan gøre sig på kanten og i angrebet. Det er jo ikke utænkeligt, at de sonderer terrænnet efter andre spillere der kan løfte lignende opgaver, måske en der heller ikke er i så høj kurs i sin nuværende klub pt.
      Tænker du om Joan?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tænker du om Joan?
        Det er da et bud i hvert fald. Nu er nok heller ikke et dårligt tidpunkt ift. at forsøge at lokke ham væk. Han har også noget af den power og kompromisløshed FCM har haft en forkærlighed for gennem mange år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er da et bud i hvert fald. Nu er nok heller ikke et dårligt tidpunkt ift. at forsøge at lokke ham væk.
          Slet ikke umuligt, desværre. Joan er slet ikke i topform her nu, og det kan godt nok mærkes i forhold til de gode kampe i foråret, hvor han var oppe at ringe. I form er han tung at undvære - det vil kalde på en klar erstatning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Slet ikke umuligt, desværre. Joan er slet ikke i topform her nu, og det kan godt nok mærkes i forhold til de gode kampe i foråret, hvor han var oppe at ringe. I form er han tung at undvære - det vil kalde på en klar erstatning.
            Det vil jeg nu ikke forvente. Numerisk har vi jo fået en mand ekstra med Helenius, og han har jo ret beset også taget hans plads på holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er da et bud i hvert fald. Nu er nok heller ikke et dårligt tidpunkt ift. at forsøge at lokke ham væk. Han har også noget af den power og kompromisløshed FCM har haft en forkærlighed for gennem mange år.
              Byt ham med Pusic. Han kan skabe lidt rav i det hele.
              Dog tror jeg, at FCM skal af med folk, før de henter flere (læste dog godt det med Rotariu). Især hvis de ryger ud af Europa, er deres trup rigelig stor.

              Comment


                Et salg af Joan ville også være muligt med tanke på at man ikke kan blive enig om ny kontrakt.. Men det vil godt nok svække os i denne sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Slet ikke umuligt, desværre. Joan er slet ikke i topform her nu, og det kan godt nok mærkes i forhold til de gode kampe i foråret, hvor han var oppe at ringe. I form er han tung at undvære - det vil kalde på en klar erstatning.
                  Med bare et år mere under kontrakt og de forhandlinger som stoppes skal man naturligt overveje om man sælger. Frygter bare om vi ville få en ægte erstatning eller måske bare en lappeløsning. I truppen er det ja kun JJT og Joan som står for kreative evner - hvad er ja allerede for tyndt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Byt ham med Pusic. Han kan skabe lidt rav i det hele.
                    Dog tror jeg, at FCM skal af med folk, før de henter flere (læste dog godt det med Rotariu). Især hvis de ryger ud af Europa, er deres trup rigelig stor.
                    Ja så skal der nok spillere ud hvis de ikke får 40-50 mill i kassen. Ellers får de da et gigantisk underskud i det midtjyske

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Med bare et år mere under kontrakt og de forhandlinger som stoppes skal man naturligt overveje om man sælger. Frygter bare om vi ville få en ægte erstatning eller måske bare en lappeløsning. I truppen er det ja kun JJT og Joan som står for kreative evner - hvad er ja allerede for tyndt.
                      Greve har også kreative evner. Han skal bare lige have det sidste slutprodukt på.. Men ja. Det ville være skidt at undvære ham

                      Comment


                        Undskyld mit indlæg om Raffa, det har intet på sig. Jeg kunne bare ikke lade være.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Greve har også kreative evner. Han skal bare lige have det sidste slutprodukt på.. Men ja. Det ville være skidt at undvære ham
                          My bad! Den glemte jeg helt, selvom det er faktisk utilgiveligt!😳
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Undskyld mit indlæg om Raffa, det har intet på sig. Jeg kunne bare ikke lade være.
                            Så du har ikke hørt om noget møde fra en kilde?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              My bad! Den glemte jeg helt, selvom det er faktisk utilgiveligt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                                Undskyld mit indlæg om Raffa, det har intet på sig. Jeg kunne bare ikke lade være.
                                Men var i hvert fald godt for lidt underholdning. Vi skal bare skabe det for os selv så længe JH kommer ikke ud med noget.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X