Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Når nu der bliver argumenteret for, at vi ikke har nogle penge, så vil jeg stilfærdigt påpege at Hobro IK dygtigt scoutede Mistrati. Laver flere lækkerier i dag mod AaB og langt større potentiale end Thrane nogensinde får. Sorry to say.

    Hvis vi havde hentet Mistrati før sæsonstart havde jeg været pissed og kaldt det uambitiøst. Men det jeg har set nu, så ser det spændende ud med advokatnavnstalentet.

    MvT
    Skulle faktisk til at skrive noget lign. Han er godt nok god og som han spillede idag et niveau over dem vi selv har løbende rundt..
    Han har fart og er rigtig god med bolden samt dygtig i det offensive

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Når nu der bliver argumenteret for, at vi ikke har nogle penge, så vil jeg stilfærdigt påpege at Hobro IK dygtigt scoutede Mistrati. Laver flere lækkerier i dag mod AaB og langt større potentiale end Thrane nogensinde får. Sorry to say.

      Hvis vi havde hentet Mistrati før sæsonstart havde jeg været pissed og kaldt det uambitiøst. Men det jeg har set nu, så ser det spændende ud med advokatnavnstalentet.

      MvT
      Det kræver jo, at man har en kompetent scout og sportschef, ingen af delene er at finde i OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Det er vel peanuts i forhold til hvad AK fik. Og det har jeg også fra en meget pålidelig kilde.
        AK fik en rigtig fin kontrakt, men mig bekendt indeholdt den ikke noget særligt i sign-on.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det kræver jo, at man har en kompetent scout og sportschef, ingen af delene er at finde i OB.
          Bliver du aldrig træt af at brække dig i alle tråde?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            Bliver du aldrig træt af at brække dig i alle tråde?
            Nej og det er da slet ikke noget, du skal bestemme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Nej og det er da slet ikke noget, du skal bestemme.
              Næ, det ser du mig vel heller skrive? Men du kan jo overveje om en af grundende til at dette forum er dødt, er fordi det altid flyder over med galde herinde.

              Comment


                Forum er da ikke dødt :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Næ, det ser du mig vel heller skrive? Men du kan jo overveje om en af grundende til at dette forum er dødt, er fordi det altid flyder over med galde herinde.
                  Dødt ligefrem? Der har været gang i 11 tråde bare det sidste døgn. Hvilke andre Superligaklubber kan matche det?

                  Og hvis vi nu skal købe præmissen om, at det er dødt, tror du så ikke ærligt talt, at det har noget at gøre med, at OB på alle leder og kanter er rigtigt kedelige i de her år? Spillestilen er kønsløs og der er meget få tegn på udvikling, transfervinduet var lukket inden det var gået igang stort set, og du må kigge langt efter nøglepersoner i OB der går ud og sætter en dagsorden offentligt, eller bedyrer nogle ambitioner på klubbens vegne på kort eller langt sigt, andet end at Top 6 er lig med et land fyldt med mælk og honning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Næ, det ser du mig vel heller skrive? Men du kan jo overveje om en af grundende til at dette forum er dødt, er fordi det altid flyder over med galde herinde.
                    Af hvad jeg kan forstå på Chuck og andre gamle brugere som har været med siden internettets begyndelse er det da bestemt ikke blevet værre med tiden. Faktisk det modsatte...
                    Jeg bliver til tider også lidt galde træt men syntes godt nok det er svært at sætte meget positivt spin på det der sker pt efter 6 års total nedtur.. Mon ikke at netop det sammen med OB's måde at behandle deres kunder på har gjort at interessen for OB er drastisk nedadgående og at det derfor også afspejler sig herinde..

                    Er faktisk ved at være godt træt af at høre på det der "Jeg poster ikke så meget mere fordi det hele er så negativt" lort...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Af hvad jeg kan forstå på Chuck og andre gamle brugere som har været med siden internettets begyndelse er det da bestemt ikke blevet værre med tiden. Faktisk det modsatte...
                      Jeg bliver til tider også lidt galde træt men syntes godt nok det er svært at sætte meget positivt spin på det der sker pt efter 6 års total nedtur.. Mon ikke at netop det sammen med OB's måde at behandle deres kunder på har gjort at interessen for OB er drastisk nedadgående og at det derfor også afspejler sig herinde..

                      Er faktisk ved at være godt træt af at høre på det der "Jeg poster ikke så meget mere fordi det hele er så negativt" lort...
                      Jeg er nu selv lige så gammel i gårde som Chuck. Og jeg kender altså mange som ikke kommer her længere, enten fordi de vurdere forum som dødt eller som fyldt med galde - som regel en kombination. At du er træt af at høre om det, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved.

                      Comment


                        OB stadig klar til at handle og har en pose penge klar

                        https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-er-klar-til-handle

                        Afviser stadigvis heller ikke et salg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Jeg er nu selv lige så gammel i gårde som Chuck. Og jeg kender altså mange som ikke kommer her længere, enten fordi de vurdere forum som dødt eller som fyldt med galde - som regel en kombination. At du er træt af at høre om det, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved.
                          Jeg kender også nogle stykker. Og savner da også en som @ manner poster igen. Tror også han blev træt af det..
                          Men når folk sidder med hænderne foldede er det ligesom at have været til en fest hvor der ikke sker noget.. Man er selv med til at skabe en stemning. Det er ikke kun naboens ansvar.. Så til alle jer der ikke er fyldt med galde.. Kom ud af busken og få sat et positivt spin på dette forum istedet for at sidde over i et hjørne med korslagte arme..
                          Jeg er bare træt af den undskyldning fordi den nok mere bunder i at der ikke er det vildt positive at berette og at man så tyer til at det er andres skyld at man ikke poster mere..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            OB stadig klar til at handle og har en pose penge klar

                            https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-er-klar-til-handle

                            Afviser stadigvis heller ikke et salg
                            16 dage til at gøre FCN møre og få dem til at slippe Fellah. Come on Jesper! You can do this!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              16 dage til at gøre FCN møre og få dem til at slippe Fellah. Come on Jesper! You can do this!
                              Du er sgu fyldt med galde. Men sjovt er det sgu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                                Jeg er nu selv lige så gammel i gårde som Chuck. Og jeg kender altså mange som ikke kommer her længere, enten fordi de vurdere forum som dødt eller som fyldt med galde - som regel en kombination. At du er træt af at høre om det, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved.
                                At OB konsekvent bokser under egen vægtklasse, ikke lever op til egne målsætninger, og at man generelt fra ejeres og ledelsens side ikke italesætter, hvor klubben er på vej hen, og hvad man gerne vil med den, kan dem der lukker "galde" ud jo heller ikke rigtigt gøre noget ved, men der bliver i det mindste gjort et forsøg i kraft af, at man stiller nogle kritiske spørgsmål til offentlig skue.

                                Jeg er så af den mening, at det er ret vigtigt, at der er nogle med en kritisk røst der italesætter de klare mangler de synes klubben udviser, hvis OB skal fortsætte med at være relevant og interessant, for de positive røster er ikke bare "forsvundet" fra forum, de er efterhånden også forduftet fra medierne og fra dem der er reelle og ikke bare overfladiske betragtere af klubben.

                                Comment

                                Working...
                                X