Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg vil vædde en ged med at han tilfreds lukker vinduet incl en lang smøre om kontinuitet, det vender snart og vi skal bare have det ordentligt sat sammen
    Det var vel også omkring det tidspunkt vinduet blev lukket de foregående sommer vinduer...

    ... og senere kommer der så en overraskelse til os, for at please utilfredsheden.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Nåh, let the rage begin. Nånej, raseri har der vist været hele tiden. Intet nyt, status quo, også herinde.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nå men så skal vi vel igen til at diskutere graden af idioti af, at man i månedsvis snakker om, at man vil signe den rigtige spiller, hvis han dukker op, og at han så hverken dukkede op i løbet af de to måneder, og at man vælger at lukke vinduet officielt 8 timer før det rigtigt lukker (Og det har sikkert været lukket i længere tid uofficielt).

    Jeg er på "Leger med sin egen afføring og ved ikke at det er forkert"-graden af idioti.
    OB's kommunikation er så håbløs dårlig, at jeg aldrig i hele mit liv har oplevet noget lignende. Og jeg sgu da mene, at jeg har nogenlunde styr på det område. Jo, jeg kan nok godt komme på et enkeltstående tilfælde, som er værre. Men jeg har aldrig stødt på en professionel virksomhed, som konstant, år efter år, kommunikere så håbløst dårligt. Med mindre Jesper Hansen laver en kæmpe joke og smider en transferbombe, så er niveauet af kommunikation så dårligt, at han ligeså godt kunne stille sig op og række os fingeren. Rendyrket amatørarbejde, jeg ville godt nok skamme mig, hvis jeg selv havde været medvirkende til noget lignende.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Nå men så skal vi vel igen til at diskutere graden af idioti af, at man i månedsvis snakker om, at man vil signe den rigtige spiller, hvis han dukker op, og at han så hverken dukkede op i løbet af de to måneder, og at man vælger at lukke vinduet officielt 8 timer før det rigtigt lukker (Og det har sikkert været lukket i længere tid uofficielt).

    Jeg er på "Leger med sin egen afføring og ved ikke at det er forkert"-graden af idioti.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    gid JH må blive mødt af en rasende flok fans i aften.....
    Mon ikke der er opfordret til posetiv stemning på Twitter ? ;-)

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    gid JH må blive mødt af en rasende flok fans i aften.....

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Godnat og sov godt

    Ole Hoffskov @OleHoffskov·3 min





    Som forventet: Transfervinduet er lukket i OB. Fynboerne kommer med en udmelding inden længe #sldk #transferdk
    Argh, der er vel trods alt nogle der lige skal nå over og blive til grin for deres sæsonkort.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Godnat og sov godt

    Ole Hoffskov @OleHoffskov·3 min





    Som forventet: Transfervinduet er lukket i OB. Fynboerne kommer med en udmelding inden længe #sldk #transferdk

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Han lukker vinduet. 100% - det er lige før fanarrangementet, så selvfølgelig lukkes det. Så kan han slappe af og fortælle løgne resten af aftenen.

    Leave a comment:


  • PMAOB
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-laegetjek

    Det bliver interessant at se hvad Randers henter ind. Mon ikke vi kunne have været konkurrencedygtige med Bashkim, hvis det er tilfældet. Det er ihvertfald en spiller jeg godt kunne se forbedre vores offensiv.
    Men man må da give Randers at de i det mindste forsøger at forbedre deres situation. meget ulig os.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Kontinuitet er netop afgrænset af, hvilke spillere man fortsætter med - hvis man man holder fast i spillere, der simpelthen ikke passer eller fungerer sammen, så får man jo det stik modsatte af, hvad kontinuiteten skulle bringe; så får man usammenhæng.

    Jeg ved ikke, hvor mange ting, jeg ikke fatter med den her ledelse (lige fra Thorborg, over JH til Kent), men det handler vel ganske enkelt sammen med, at Thorborg i virkeligheden ikke har de store ambitioner med OB; JH har ikke kontakterne, evnerne til at styre en klub, der vil op i toppen - og lader Kent køre sit eget trip - uden at stille spørgsmålstegn ved om det, der bliver lavet til dagligt er det rigtige.

    Det er totalt blottet for reel vision; der står til mål med, hvad den kommercielle afdeling forsøger at sælge: "Mit" OB er bare en skal i øjeblikket, et hult løfte fra folk, der reelt set gambler med både vores nutid og fremtid, fordi de nægter at erkende, at de ikke har sammensat en god nok trup.

    Og her er det sgu ligegyldigt med navnene - det handler om typer kontra spillestil - og den totale mangel på kvalitet i bredden. Vores to alternativer til den centrale midt har jo knap nok 2. Divisions niveau - upåagtet skabeloner og spillestil.

    Det er frustrerende som ind i helvede at være vidne til - og de kommer sikkert til at spise folk til fan-arrangementet senere af med endnu flere floskler, udenomssnak og total fornægtelse, hvorfor jeg selv ikke har haft lyst til at deltage. Så får jeg mere ud af at få svar ud af min væg. Og det mener jeg seriøst.

    De 3 og DERES hold (ikke VORES), skaber ingen begejstring whatsoever. Den må vi helt skabe selv - og derfor, i tråd med hvad jeg har skrevet tidligere - så burde mange flere være endnu pissed, end de både viser og føler. For de 3 er i gang med at ødelægge vores klub.

    100 boldtrillerier og en masse mundlort ad gangen.

    MvH ChrisOB
    Vi er ikke vildt uenig. Jeg kommer dog til arrangementet fordi det er min klub og min passion. I det fremhævede er jeg enig i at vi selv skal skabe begejstringen og det er simpelhen ikke godt nok. Hvordan vi så reagere på det er forskelligt, men glad er jeg fandme ikke. Det værste er at der meldes noget ud og så sker der ikke rigtig mere eller nok i forhold til hvad man må forvente fra en stor klub der har set rigtig skidt ud i minimum 6 år - med tryk på minimum.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvis den ledelse bare kunne blive udskiftet, så ville vi kunne begynde at blive interessante igen. Dét ville i sandhed være den bedste fan-nyhed at få - med 3-2-1.... Bullshit Jesper åbner munden og kordrengen Kent stemmer i.

    MvH ChrisOB
    Dagen kommer jo en dag. Intet varer evigt i fodbold. Spørgsmålet er bare om det er en superliga træner/sportsdirektør der bliver sagt farvel til eller vi er at finde i en lavere række

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeps. Men tusinde tak for indsatsen.. Bare ærgeligt i har valgt at følge danmarks pt kedeligste klub når man prøver at lave så godt et initiativ
    Hvis den ledelse bare kunne blive udskiftet, så ville vi kunne begynde at blive interessante igen. Dét ville i sandhed være den bedste fan-nyhed at få - med 3-2-1.... Bullshit Jesper åbner munden og kordrengen Kent stemmer i.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Det lyder som det mest realistiske scenarie. Andet ville overraske mig meget.
    Jeps. Men tusinde tak for indsatsen.. Bare ærgeligt i har valgt at følge danmarks pt kedeligste klub når man prøver at lave så godt et initiativ

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg vil vædde en ged med at han tilfreds lukker vinduet incl en lang smøre om kontinuitet, det vender snart og vi skal bare have det ordentligt sat sammen
    Det lyder som det mest realistiske scenarie. Andet ville overraske mig meget.

    Leave a comment:

Working...
X