Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Men til hvilket formål? De kritiske spørgsmål kommer jo til at prelle af, før du kan nå at sige ordet "kontinuitet". Jeg får det samme ud af at spørge min væg de samme spørgsmål. Og det gør alle andre også.

    Hvis ikke der bliver ændret på noget - og det bliver der jo ikke, så er det sådan det er.

    MvH ChrisOB
    Måske har du ret. Men er der endnu nogen der har forsøgt at gå sådan rigtigt til JH? Før det er sket, ved vi jo reelt ikke hvad der vil ske.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Især når man ser at obstruktion viste åbenbart en langt større indsats i dag end KG i hele vinduet.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    tror, jeg kommer alligevel, i håb om, at han vil blive mødt med en vred væg af mennesker, men frygter lidt, at de glade killinger og #HyggeTwitterSimon nok bare klapper og griner med
    Du kan jo starte med selv at vise din utilfredshed til arrangementet, så kan det være andre følger trop.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Om han ændrer noget ved sig selv pba. at nogle fans lufter deres utilfredshed, har du nok ret i er tvivlsomt. Men fordi der ikke er nogen journalister der tør stille ham tilpas kritiske spørgsmål, så kunne det bare være rart med nogle fans der så gjorde det.
    Men til hvilket formål? De kritiske spørgsmål kommer jo til at prelle af, før du kan nå at sige ordet "kontinuitet". Jeg får det samme ud af at spørge min væg de samme spørgsmål. Og det gør alle andre også.

    Hvis ikke der bliver ændret på noget - og det bliver der jo ikke, så er det sådan det er.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    tror, jeg kommer alligevel, i håb om, at han vil blive mødt med en vred væg af mennesker, men frygter lidt, at de glade killinger og #HyggeTwitterSimon nok bare klapper og griner med

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg har ikke tænkt mig at sidde og skumle til et arrangement, der egentlig burde være en festdag. Det kan være andre har temperament til at sidde og drikke en øl, få en autograf eller to - jeg har ikke. Der skal være mere indhold end en sludder for en sladder - og det er det eneste, du får med Jesper Hansen. Intet nyt - ingen indrømmelser - intet andet end "Det er klart, vi ikke er helt tilfredse, men...."

    Der er ikke tid til forbrødning - kun ét solidt spark ud af døren sammen med Kent Nielsen, før de ødelægger endnu mere, end de allerede har gjort.

    Og det er min passion, der taler.

    Hvis ikke banneret - og dette forum - samt lave tilskuertal - når ind til ham, så gør intet. Han mener jo ikke, at han har gjort noget forkert - det er bare os, der skal vente på at se, at han får ret.

    Hvad i alverden får dig til at tro, at det ville være sundt for ham? Han ved, vi er frustrerede - og han er ligeglad. Det viser både ord og handling (eller mangel på samme) med al tydelighed.

    MvH ChrisOB
    Om han ændrer noget ved sig selv pba. at nogle fans lufter deres utilfredshed, har du nok ret i er tvivlsomt. Men fordi der ikke er nogen journalister der tør stille ham tilpas kritiske spørgsmål, så kunne det bare være rart med nogle fans der så gjorde det.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det kan vel være det ville være sundt for JH at se at nogle fans med følelser for klubben er voldsomt frustrerede? Så længe det forbliver vokalt kan jeg ikke forestille mig, at det kan skade noget :)
    Jeg har ikke tænkt mig at sidde og skumle til et arrangement, der egentlig burde være en festdag. Det kan være andre har temperament til at sidde og drikke en øl, få en autograf eller to - jeg har ikke. Der skal være mere indhold end en sludder for en sladder - og det er det eneste, du får med Jesper Hansen. Intet nyt - ingen indrømmelser - intet andet end "Det er klart, vi ikke er helt tilfredse, men...."

    Der er ikke tid til forbrødning - kun ét solidt spark ud af døren sammen med Kent Nielsen, før de ødelægger endnu mere, end de allerede har gjort.

    Og det er min passion, der taler.

    Hvis ikke banneret - og dette forum - samt lave tilskuertal - når ind til ham, så gør intet. Han mener jo ikke, at han har gjort noget forkert - det er bare os, der skal vente på at se, at han får ret.

    Hvad i alverden får dig til at tro, at det ville være sundt for ham? Han ved, vi er frustrerede - og han er ligeglad. Det viser både ord og handling (eller mangel på samme) med al tydelighed.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

    tragikomisk at læse denne side

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Joan skal ingen vegne i dette transfervindue, medmindre noget helt ekstraordinært skulle ske i løbet af de næste par timer..

    http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...96a9413e305c36

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Vinduet er lukket: http://www.ob.dk/artikel/ob-forvente...i-truppen.aspx

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Fordi jeg ikke føler, at dem som varetager OB's interesser reelt set interesserer sig for OB eller gør nok for at gøre OB interessant.

    MvH ChrisOB
    Enig. Nu må vi jo se hvad deres helt store surprise er i aften, som vil give genlyd i hele kongeriet og gøre vores klub mere interessant - Jeg tror det er en ting som falder fuldstændig til jorden, og blot cementerer at JH er top tre over de værste ting, som er sket i vores klub.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Watch him.
    Hvis han bliver spurgt direkte er han jo nødt til at svare et eller andet. Men giv ham da muligheden. Hidtil har jeg ikke set nogle journalister der virkelig er gået til ham, så han har jo haft nemt nok ved at undgå at forholde sig til det.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Ved ikke om der er andre der har sagt noget, men ifølge OB.dk er der lukket nu. JH må videre. Jeg kan ikke mere...

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Han kommer jo til at svare det samme, som han hidtid har gjort - og mit temperament vil ikke kunne holde til at være i samme rum med en person, der ødelægger min klub.

    MvH ChrisOB
    Det kan vel være det ville være sundt for JH at se at nogle fans med følelser for klubben er voldsomt frustrerede? Så længe det forbliver vokalt kan jeg ikke forestille mig, at det kan skade noget :)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Man sidder med et lidt tom følelse når man kigger rundt på de transfer nyheder der har været igennem åbningstiden , kigger man nyheder fra OB efter så er den vildeste nyhed i perioden at Joan har været ved frisør ..

    Leave a comment:

Working...
X