Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægtror, jeg kommer alligevel, i håb om, at han vil blive mødt med en vred væg af mennesker, men frygter lidt, at de glade killinger og #HyggeTwitterSimon nok bare klapper og griner med
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægOm han ændrer noget ved sig selv pba. at nogle fans lufter deres utilfredshed, har du nok ret i er tvivlsomt. Men fordi der ikke er nogen journalister der tør stille ham tilpas kritiske spørgsmål, så kunne det bare være rart med nogle fans der så gjorde det.
Hvis ikke der bliver ændret på noget - og det bliver der jo ikke, så er det sådan det er.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
tror, jeg kommer alligevel, i håb om, at han vil blive mødt med en vred væg af mennesker, men frygter lidt, at de glade killinger og #HyggeTwitterSimon nok bare klapper og griner med
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg har ikke tænkt mig at sidde og skumle til et arrangement, der egentlig burde være en festdag. Det kan være andre har temperament til at sidde og drikke en øl, få en autograf eller to - jeg har ikke. Der skal være mere indhold end en sludder for en sladder - og det er det eneste, du får med Jesper Hansen. Intet nyt - ingen indrømmelser - intet andet end "Det er klart, vi ikke er helt tilfredse, men...."
Der er ikke tid til forbrødning - kun ét solidt spark ud af døren sammen med Kent Nielsen, før de ødelægger endnu mere, end de allerede har gjort.
Og det er min passion, der taler.
Hvis ikke banneret - og dette forum - samt lave tilskuertal - når ind til ham, så gør intet. Han mener jo ikke, at han har gjort noget forkert - det er bare os, der skal vente på at se, at han får ret.
Hvad i alverden får dig til at tro, at det ville være sundt for ham? Han ved, vi er frustrerede - og han er ligeglad. Det viser både ord og handling (eller mangel på samme) med al tydelighed.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet kan vel være det ville være sundt for JH at se at nogle fans med følelser for klubben er voldsomt frustrerede? Så længe det forbliver vokalt kan jeg ikke forestille mig, at det kan skade noget :)
Der er ikke tid til forbrødning - kun ét solidt spark ud af døren sammen med Kent Nielsen, før de ødelægger endnu mere, end de allerede har gjort.
Og det er min passion, der taler.
Hvis ikke banneret - og dette forum - samt lave tilskuertal - når ind til ham, så gør intet. Han mener jo ikke, at han har gjort noget forkert - det er bare os, der skal vente på at se, at han får ret.
Hvad i alverden får dig til at tro, at det ville være sundt for ham? Han ved, vi er frustrerede - og han er ligeglad. Det viser både ord og handling (eller mangel på samme) med al tydelighed.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Joan skal ingen vegne i dette transfervindue, medmindre noget helt ekstraordinært skulle ske i løbet af de næste par timer..
http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...96a9413e305c36
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægFordi jeg ikke føler, at dem som varetager OB's interesser reelt set interesserer sig for OB eller gør nok for at gøre OB interessant.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægWatch him.
Leave a comment:
-
Ved ikke om der er andre der har sagt noget, men ifølge OB.dk er der lukket nu. JH må videre. Jeg kan ikke mere...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHan kommer jo til at svare det samme, som han hidtid har gjort - og mit temperament vil ikke kunne holde til at være i samme rum med en person, der ødelægger min klub.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Man sidder med et lidt tom følelse når man kigger rundt på de transfer nyheder der har været igennem åbningstiden , kigger man nyheder fra OB efter så er den vildeste nyhed i perioden at Joan har været ved frisør ..
Leave a comment:
Leave a comment: