Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Nej, jeg svarer på Statetroopers indlæg, hvor han skriver at KEP har været en skændsel fra dag 1.
    Jeg ved godt, han har tendens til at være hyperbolsk, men svarede alligevel at det var lidt - unuanceret, for nu at bruge dit yndlingsord.
    Ændrer ikke på, at jeg personligt kun kan huske én rigtig god kamp fra KEPs side af. Resten har bare ikke været godt nok. At Statetrooper bruger ordet "skændsel" gør ikke den overordnede, berettigede kritik til noget "unuanceret" i hvert fald.

    Jeg kunne personligt godt bruge ordet "skændsel" og påklistre det på KEPs to udvisninger i denne sæson, uden at jeg synes man så kan bruge ordet "unuanceret"

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Bortset fra, at det er forkert.

      Taber vi til Randers, bliver de nummer 7, og vi bliver nummer 8.

      Silkeborg og AaB, der tabte første runde af playoff'en er nr 9 og 10.

      Jvf:
      Oh shit. My bad - det er sgu rigtigt. Hovsa!

      Kielberg - ignorér venligst mit indlæg. ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Oh shit. My bad - det er sgu rigtigt. Hovsa!

        Kielberg - ignorér venligst mit indlæg. ;-)

        MvH ChrisOB
        Hehe. Jeg kunne ikke lige få det til at passe at der var seks hold ud af 14, der var dårligere end os, og vi alligevel kunne blive nr. 10. Så skør er strukturen trods alt ikke.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Hehe. Jeg kunne ikke lige få det til at passe at der var seks hold ud af 14, der var dårligere end os, og vi alligevel kunne blive nr. 10. Så skør er strukturen trods alt ikke.
          Nej, men så dum er jeg halv 7 om morgenen. ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Nej, men så dum er jeg halv 7 om morgenen. ;-)

            MvH ChrisOB
            Here you go:
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Der er simpelthen spoleret for meget i efteråret til at sæsonen kan godkendes selvom vi skulle score den EL plads . EL pladsen vil være et plaster på såret oven på en miserabel sæson , som allerede var lukket og slukket efter 5 kampe . Samtidig gjorde JH/KN et stort arbejde for at udstille os kritiske fans ( eller kunder som vi ret beset anses som ) som snotdumme og bagkloge . Det hjælper heller ikke på det samlede billede at OB nu er begyndt at række hånden frem mod os kunder , for det har de satme været længe om og er først så småt vågnet op nu hvor flugten fra stadion endelig er gået op for dem . At vi klarede os okay i et ikke videre sexet taberslutspil hjælper ikke på at det samlede billede af sæsonen imo har været forfærdelig dræbende og en af de sejeste at komme igennem i mine snart 40 år som OB fan ( kunde )
              Jeg syntes bare at disse ting kan og skal skilles ad. Det sportslige og det vi må finde os i som kunder i butikken.. For jeg er 101% enig at sådan har jeg også følt mig.. Sjældent har lysten til at gå på stadion været mindre og JH's arrogance vil aldrig blive glemt
              Men når jeg skal godkende en sæson bliver det på det sportslige. Og den er i min bog godkendt med en 7. Plads og en tur i EL

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Okay, nu har jeg også hørt det, og jeg synes: 1) det røde kort bliver kritiseret i utvetydige vendinger 2) der er bred konsensus om, at han ikke bør være en del af den stærkeste start 11 3) at anførerbindet må skyldes faktorer udenfor banen/til træning, som man som udefrastående ikke kan kommentere så meget på

                Hvad mere havde du forestillet dig?
                At de havde sagt for åben mikrofon, at han ikke er værdig til den plads, som han optager eller den fynske luft, som han indånder på daglig basis!
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Here you go:
                  Takker. Har du så også et middel mod "fod i mund"? Den tror jeg sgu også jeg, nogle gange, har lige så meget brug for. ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Ændrer ikke på, at jeg personligt kun kan huske én rigtig god kamp fra KEPs side af. Resten har bare ikke været godt nok. At Statetrooper bruger ordet "skændsel" gør ikke den overordnede, berettigede kritik til noget "unuanceret" i hvert fald.

                    Jeg kunne personligt godt bruge ordet "skændsel" og påklistre det på KEPs to udvisninger i denne sæson, uden at jeg synes man så kan bruge ordet "unuanceret"

                    MvH ChrisOB
                    KEP's første OB-sæson har i bedste fald været middelmådig, og han har ikke været anførerbindet værdigt. Derfor synes jeg dog ikke, at han har været en skændsel, og det var det jeg kommenterede på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Det kan godt være, at det bare er mig, der er 1000 år gammel, men hvorfor man svinger sin retorik op på et niveau, hvor man bruger ord som "amatøragtig" og "pinlig", når man skal give feedback til medfans, der leverer et stort og frivilligt stykke arbejde, går simpelthen ud over min forstand.

                      Men ja, ellers har du da ret i, at der har været nogle udfordringer med lyden
                      Jamen jeg har stået i samme situation, så har mærket det på egen krop. Er det fedt, at få kritik? nej, men så alligevel, det er i virkeligheden bedre med ærlighed end med høflighedsfraser, det handler om, at lære at håndtere kritikken. Jeg synes nogle gange, at vi er blevet meget tyndhudede i det her samfund, og det skaber en uærlighed og en masse tomgangssnak, som ikke rigtigt rykker os nogen steder hen.
                      Jeg starter med, at rose programmet ret heftigt, og det er sgu en dybfølt ros, og jeg synes også, at rosen bliver mere troværdig af, at suppleret med en ærlig kritik. Det jeg sådan set siger er, at hvis lydsiden var bedre, ville vi stå med et program af absolut høj klasse, indenfor rammen af at være et fanprogram. Indholdsdelen synes jeg er rigtig god, og ideen med en podcast superfed, og så kan de måske godt arbejde lidt i, at gøre lydsiden lidt federe, så programmet bliver lidt mere prof. i sit udtryk.

                      Jeg er rigtig glad for, at redaktionen indgår i dialog, de ser med åbne øjne på plusser og minusser, og burde ethvert fanarbejde ikke netop fungere sådan? vi bakker op og kommer med berettiget kritik, og på den måde, skabes der både motivation for at fortsætte, samt for at gøre det endnu bedre.

                      Jeg vil iøvrigt gerne støtte programmet økonomisk, nogen der gider minde mig om, hvordan man gør det? jeg henter programmet over player fm på tlf. og der kan jeg ikke se noget info om det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jamen jeg har stået i samme situation, så har mærket det på egen krop. Er det fedt, at få kritik? nej, men så alligevel, det er i virkeligheden bedre med ærlighed end med høflighedsfraser, det handler om, at lære at håndtere kritikken. Jeg synes nogle gange, at vi er blevet meget tyndhudede i det her samfund, og det skaber en uærlighed og en masse tomgangssnak, som ikke rigtigt rykker os nogen steder hen.
                        Jeg starter med, at rose programmet ret heftigt, og det er sgu en dybfølt ros, og jeg synes også, at rosen bliver mere troværdig af, at suppleret med en ærlig kritik. Det jeg sådan set siger er, at hvis lydsiden var bedre, ville vi stå med et program af absolut høj klasse, indenfor rammen af at være et fanprogram. Indholdsdelen synes jeg er rigtig god, og ideen med en podcast superfed, og så kan de måske godt arbejde lidt i, at gøre lydsiden lidt federe, så programmet bliver lidt mere prof. i sit udtryk.

                        Jeg er rigtig glad for, at redaktionen indgår i dialog, de ser med åbne øjne på plusser og minusser, og burde ethvert fanarbejde ikke netop fungere sådan? vi bakker op og kommer med berettiget kritik, og på den måde, skabes der både motivation for at fortsætte, samt for at gøre det endnu bedre.

                        Jeg vil iøvrigt gerne støtte programmet økonomisk, nogen der gider minde mig om, hvordan man gør det? jeg henter programmet over player fm på tlf. og der kan jeg ikke se noget info om det.
                        Jeg indbetaler på mobilpay til MD. Nummeret er 29884997

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Jamen jeg har stået i samme situation, så har mærket det på egen krop. Er det fedt, at få kritik? nej, men så alligevel, det er i virkeligheden bedre med ærlighed end med høflighedsfraser, det handler om, at lære at håndtere kritikken. Jeg synes nogle gange, at vi er blevet meget tyndhudede i det her samfund, og det skaber en uærlighed og en masse tomgangssnak, som ikke rigtigt rykker os nogen steder hen.
                          Jeg starter med, at rose programmet ret heftigt, og det er sgu en dybfølt ros, og jeg synes også, at rosen bliver mere troværdig af, at suppleret med en ærlig kritik. Det jeg sådan set siger er, at hvis lydsiden var bedre, ville vi stå med et program af absolut høj klasse, indenfor rammen af at være et fanprogram. Indholdsdelen synes jeg er rigtig god, og ideen med en podcast superfed, og så kan de måske godt arbejde lidt i, at gøre lydsiden lidt federe, så programmet bliver lidt mere prof. i sit udtryk.

                          Jeg er rigtig glad for, at redaktionen indgår i dialog, de ser med åbne øjne på plusser og minusser, og burde ethvert fanarbejde ikke netop fungere sådan? vi bakker op og kommer med berettiget kritik, og på den måde, skabes der både motivation for at fortsætte, samt for at gøre det endnu bedre.

                          Jeg vil iøvrigt gerne støtte programmet økonomisk, nogen der gider minde mig om, hvordan man gør det? jeg henter programmet over player fm på tlf. og der kan jeg ikke se noget info om det.
                          https://obstemmer.10er.dk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jeg vil iøvrigt gerne støtte programmet økonomisk, nogen der gider minde mig om, hvordan man gør det? jeg henter programmet over player fm på tlf. og der kan jeg ikke se noget info om det.
                            Jeg støtter programmet med 15 kr. Pr. Episode. Det er ganske smertefrit via. Dette link: https://obstemmer.10er.dk/
                            Det tager kun den tid, som det tager at indtaste sit kortnummer. Desuden meget nemt at ændre støtten pr. Episode, eller frasige støtten hvis man vil det. Alt i alt meget nemt og brugervenligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jamen jeg har stået i samme situation, så har mærket det på egen krop. Er det fedt, at få kritik? nej, men så alligevel, det er i virkeligheden bedre med ærlighed end med høflighedsfraser, det handler om, at lære at håndtere kritikken. Jeg synes nogle gange, at vi er blevet meget tyndhudede i det her samfund, og det skaber en uærlighed og en masse tomgangssnak, som ikke rigtigt rykker os nogen steder hen.
                              Jeg starter med, at rose programmet ret heftigt, og det er sgu en dybfølt ros, og jeg synes også, at rosen bliver mere troværdig af, at suppleret med en ærlig kritik. Det jeg sådan set siger er, at hvis lydsiden var bedre, ville vi stå med et program af absolut høj klasse, indenfor rammen af at være et fanprogram. Indholdsdelen synes jeg er rigtig god, og ideen med en podcast superfed, og så kan de måske godt arbejde lidt i, at gøre lydsiden lidt federe, så programmet bliver lidt mere prof. i sit udtryk.

                              Jeg er rigtig glad for, at redaktionen indgår i dialog, de ser med åbne øjne på plusser og minusser, og burde ethvert fanarbejde ikke netop fungere sådan? vi bakker op og kommer med berettiget kritik, og på den måde, skabes der både motivation for at fortsætte, samt for at gøre det endnu bedre.

                              Jeg vil iøvrigt gerne støtte programmet økonomisk, nogen der gider minde mig om, hvordan man gør det? jeg henter programmet over player fm på tlf. og der kan jeg ikke se noget info om det.
                              Okay. Var som jeg skrev heller ikke kritikken i sig selv, at jeg var efter, men mere tonen. Man kan jo sagtens levere ærlig og konstruktiv kritik uden at svinge sig op på den klinge.
                              Det kan godt være, at du synes, at tendensen i samfundet er, at vi er blevet mere tyndhudede, men jeg vil nu vende den om og sige, at tonen i debatten og på nettet er blevet hårdere. Folk sidder hjemme foran deres skærm og tror, at de kan skrive hvad som helst, om folk som er det mindste "public".
                              Men ok, nok om det. Synes, at det er en rigtig fin uddybning du kommer med her.

                              Comment


                                Uh, Jesper Hansen kommer i studiet efter sæsonen er slut. Spændende.

                                Comment

                                Working...
                                X