Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Godt nok fesent.....Men når det skal være så foretrækker jeg klart fredagskampe over mandags.....
    Kl. 18 fredag? Der røg alle børnefamilierne, i hvert fald.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Kl. 18 fredag? Der røg alle børnefamilierne, i hvert fald.
      kl 19 mandag - er det meget bedre?

      siger heller ikke det er godt men ud af de 2 dårlige valg vil jeg personligt foretrækker fredag.....

      Comment


        #78
        Holder du ikke med Brøndby eller FCK, er du bare en tarvelig luder i nutidens Superliga-medielandskab. Du bliver skoset for at være mandagstræner, hvis du tillader dig at rejse kritik, da de færreste brede medier herhjemme gider at beskæftige sig med de indre linjer i de andre klubber. Du bliver skoset for at forringe din klubs udviklingsmuligheder og produkt ved ikke at møde op, og du bliver skoset for, at din klub ikke har en fankultur som Brøndbys og FCKs, samtidig med, at du bliver bedt om at tage tre fridage og rydde fem hverdagsaftener på en måned, hvis du vil støtte dit hold i kampen for overlevelse.

        Let face it. Vi kan ligeså godt gå ned på knæ, tage gagballen i munden, og blive udblokket solidt i bækassen alt imens at økonomien og interessen dirigeres hen imod de to store klubber og den regionale og lokale interesse stille og roligt kvæles.

        Hvis vi er heldige i nedrykningsknockout, kan det være, at vi får lov at spille en søndag ude mod et hold som Skive eller Vendsyssel, sikkert med kampstart omkring ved 12 tiden. Så kan der lige smides en kamp om 3-4. pladsen ind kl. 14, efterfulgt af de obligatoriske FCK og Brøndby kampe kl. 16 og 18.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          kl 19 mandag - er det meget bedre?

          siger heller ikke det er godt men ud af de 2 dårlige valg vil jeg personligt foretrækker fredag.....
          Enig langt hellere fredag end mandag .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Slutspilsprogrammet er ude.

            Vi har fem(!) hverdagskampe og en kl 13-søndag-kamp. Tak for lort, Divisionsforening!

            http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-27-32-er-klar
            Schweinerei!
            Kommer på ferie til Fyn for en uge og glædede mig så meget på hjemmekampe mod Esbjerg og Randers og nu spiller vi mod Esbjerg fredag (ferien begynder lørdag) og mod Randers tirsdag (ferien slutter mandag) AAAAHHHHHRRRGGHHH!
            Når jeg kigger på de kamptider vi fik så håber jeg de ansvarlige får eksemer på røven som klør og gnaver for resten af deres liv.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Det er simpelthen så håbløst, jeg kommer til at misse de første to kampe pga. arbejde :(!
              Jeg tror sgu, at jeg dropper mit sæsonkort i næste sæson, hvis det fortsætter med et så uberegneligt kampprogram, det er helt håbløst at få noget til at hænge sammen!!!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Kl. 18 fredag? Der røg alle børnefamilierne, i hvert fald.
                Fordi de skal se Disney show? Mandag kl 19 er for sent. De skal op i skole næste dag. Søndag kl 13 er der tante Oda der holder fødselsdag. Søndag kl 18 er midt i aftensmaden. Lørdag kl 16 er der prl League. Mon ikke det mere handler om at folk ikke gider komme på stadion? Men det er selvfølgelig nemmere at give andre skylden. Det er så meget oppe i tiden

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Fordi de skal se Disney show? Mandag kl 19 er for sent. De skal op i skole næste dag. Søndag kl 13 er der tante Oda der holder fødselsdag. Søndag kl 18 er midt i aftensmaden. Lørdag kl 16 er der prl League. Mon ikke det mere handler om at folk ikke gider komme på stadion? Men det er selvfølgelig nemmere at give andre skylden. Det er så meget oppe i tiden
                  Eller mon ikke det handler om at ingen aner hvornår ens hold spiller, da det ændrer sig fra uge til uge og derfor nærmest er umuligt at planlægge efter/folk mister interesse, fordi der ikke er et fast tidspunkt.
                  Der burde være MAX 2 tidspunkter.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Eller mon ikke det handler om at ingen aner hvornår ens hold spiller, da det ændrer sig fra uge til uge og derfor nærmest er umuligt at planlægge efter/folk mister interesse, fordi der ikke er et fast tidspunkt.
                    Der burde være MAX 2 tidspunkter.
                    +1
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Fordi de skal se Disney show? Mandag kl 19 er for sent. De skal op i skole næste dag. Søndag kl 13 er der tante Oda der holder fødselsdag. Søndag kl 18 er midt i aftensmaden. Lørdag kl 16 er der prl League. Mon ikke det mere handler om at folk ikke gider komme på stadion? Men det er selvfølgelig nemmere at give andre skylden. Det er så meget oppe i tiden
                      Især fredags- og mandagskampe er forfærdeligt hvis du har en længere vej til stadion og det er ofte ikke muligt at klare det med arbejdstider.
                      Derudover offentliggøres de konkrete kamptider meget sent i Danmark så du kan ikke planlægge det godt. For mig betyder en mandagskamp at tage to feriedage og en fredagskamp at tage en feriedag hvis jeg vil se kampen på stadion. Det koster dyrt og kræves at planlægge det tidligt.
                      De ansvarlige for kamptider i Dannark arbejder hård for at tømme stadioner!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Ja, det bliver til lige præcis 0 udebane kampe for mit vedkommende, lidt trist da jeg havde sat næsen op efter 1-2 kampe.. :(
                        We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                        Comment


                          #87
                          Det er altså ikke ret godt det her. Der må virkelig til at ske noget med de kamptidspunkter. Selv om andre lande har tv på, så er kampene ikke spredt sådan. Det er håbløst at tv bestemmer så meget.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                            Ja, det bliver til lige præcis 0 udebane kampe for mit vedkommende, lidt trist da jeg havde sat næsen op efter 1-2 kampe.. :(
                            Samme her! Skod tidspunkter

                            Comment


                              #89
                              Ligesom at hvis man hørte sporten på P3, så var der altså noget fedt over at m,an fulgte alle 6 kampe i gamle dage.

                              Det var fedt, og man var oftere på stadion da man ikke i min optik kunne følge alle kampe over radioen og blev meldt ud på stadion.

                              Nu kan man jo pænt sidde derhjemme og se alle kampe (læs: PRL, La liga, Bundesliga og Serie A) i stedet for at møde på stadion til en tid man først kender 4 uger inden kampen skal spilles.

                              i England går der tæt på en hel spillerunde om lørdagen, det er fandme fedt.
                              Så har de 1 kamp eller 2 om søndagen og af og til en om mandagen. Det er fandme fedt nok.

                              Comment


                                #90
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/horsens-anfoerers-saeson-formentlig-slut/

                                Hader at man skal glædes ved andres skade.. men det er vel kraftig svækkelse af vores direkte modstander.
                                We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                                Comment

                                Working...
                                X