Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Ifølge OB.dk. er Gryte klar. Gør mig en lille smule mere rolig. Kom nu gutter 3 point hjem til Odense.
    Hvor står det henne?

    Comment


      #92
      Jeg så bare lige trupoversigten. Længere nede på siden, står dog han er tvivlsom. Men med i truppen er han. Krydser fingre.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Jeg så bare lige trupoversigten. Længere nede på siden, står dog han er tvivlsom. Men med i truppen er han. Krydser fingre.
        Den er skrevet igår. Nægter at tro på han bliver klar. Jeg ville være tilfreds hvis bare han er klar til næste kamp..

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Ifølge OB.dk. er Gryte klar. Gør mig en lille smule mere rolig. Kom nu gutter 3 point hjem til Odense.
          havde det været i efteråret havde det været en mindre katastrofe - da han klart var vores bedste og vigtigste spiller. Heldigvis er der en del der har steppet op her i foråret - bla har forsvaret jo set ret godt ud.....så selv om jeg gerne ser ham på kassen så tror jeg ikke det bliver så alt afgørende.

          - Langt vigtigere bliver det om Jönsson og til dels joan har en god dag - uden dem bliver det næppe til mange mål - og det gør det noget sværere at vinde kampe

          Comment


            #95
            0-0 i dag ... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...evinst/6579838
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              havde det været i efteråret havde det været en mindre katastrofe - da han klart var vores bedste og vigtigste spiller. Heldigvis er der en del der har steppet op her i foråret - bla har forsvaret jo set ret godt ud.....så selv om jeg gerne ser ham på kassen så tror jeg ikke det bliver så alt afgørende.

              - Langt vigtigere bliver det om Jönsson og til dels joan har en god dag - uden dem bliver det næppe til mange mål - og det gør det noget sværere at vinde kampe
              Falkesgaard på mål, som i topform ikke var ret god ... skal nu stå efter ikke at have spillet i hvor lang tid, det er altså en pænt stor svækkelse.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...028417/photo/1

                Tverskov på midten og Falkes på mål

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...028417/photo/1

                  Tverskov på midten og Falkes på mål
                  Er Izunna skadet eller hvad? Forstår ikke hvorfor kep skal starte
                  OBeliever

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...028417/photo/1

                    Tverskov på midten og Falkes på mål
                    Hvorfor Kent? hvorfor skal KEP på banen igen.....suk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                      Er Izunna skadet eller hvad? Forstår ikke hvorfor kep skal starte
                      Izunna på bænken. Spændende at høre taktikken bag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Izunna på bænken. Spændende at høre taktikken bag
                        Men, men.. Det giver ingen mening??
                        OBeliever

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...028417/photo/1

                          Tverskov på midten og Falkes på mål
                          Forstår jeg ikke. Tverskov/Tingager, en rigtigt god indspillet cf-duo bliver rivet ud hinanden for at sætte Izunna på bænken som blomstrede op i foråret og gjorde det rigtigt godt??
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Fatter ikke en skid af at izu skal starte på bænken. Han har været stærk på midten og generelt har der bare været styr på den defensive struktur.
                            Fandme en mærkelig disposition

                            Comment


                              Mere fysisk med Tverskov på midten - det må være tanken bag

                              Comment


                                Det kan kun være pga rutinen. Jeg kan ikke se at KEP forstærker holdet. Izuna er ikke hvad han var, men hans formkurve er stigende. GF med svagt forsvar, og OB med første angriber som kun har 1. Divisions styrke. Tja, det kan gå galt, men omvendt så er GF primitive.

                                Comment

                                Working...
                                X