Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægIfølge OB.dk. er Gryte klar. Gør mig en lille smule mere rolig. Kom nu gutter 3 point hjem til Odense.
- Langt vigtigere bliver det om Jönsson og til dels joan har en god dag - uden dem bliver det næppe til mange mål - og det gør det noget sværere at vinde kampe
Comment
-
0-0 i dag ... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...evinst/6579838"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghavde det været i efteråret havde det været en mindre katastrofe - da han klart var vores bedste og vigtigste spiller. Heldigvis er der en del der har steppet op her i foråret - bla har forsvaret jo set ret godt ud.....så selv om jeg gerne ser ham på kassen så tror jeg ikke det bliver så alt afgørende.
- Langt vigtigere bliver det om Jönsson og til dels joan har en god dag - uden dem bliver det næppe til mange mål - og det gør det noget sværere at vinde kampeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment