Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Fedt at det er vedtaget og virkelig godt for OB både amatører, akademi og prof.. At der er utilfredshed bl.a. fra en gammel B1909 mand som Olav (http://www.b1909.dk/om-klubben/bestyrelsen/) er jo forudsigeligt og på en måde forståeligt. Han glemmer naturligvis at nævne de kommunale kroner der er smidt i de anlæg de har i B1909 og B1913 mm.. og man glemmer også hurtigt, hvor kummerlige forhold OB har levet med i voldsomt mange år.
    Den her aftale er godt for fodbolden og dyreskuet i Odense (ikke kun OB) og lur mig om der ikke også kommer penge til kunstgræsbaner i de mindre klubber, men situationen for OB har i mange år været desperat og nu er der endelig kommet en løsning så klubben kan fortsætte med at udvikle sig til gavn for hele byen.
    Men igen så ville det nærmest være naturstridigt, hvis ikke de gamle 9'ere mm. kritiserede sådan en aftale og fred være med det.
    Folk fra B1909 bør tænke sig rigtigt godt om, før de begynder at pege fingre af "kommunal støtte".
    Ellers er det klart, at der er nogle, der er utilfredse, sådan vil det jo altid være, når der prioriteres. Men må dog sige, at de negative kommentarer folk har under artiklen generelt bærer præg af, at de overhovedet ikke har sat sig ind i situationen og intet kender til baneforholdene. De ser bare storebror OB og så vælter der bare galde ud uden nogen form for reflektion.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så er det enstemmigt vedtaget

    http://www.fyens.dk/odense/Boldbanef...rtikel/3193465

    nogle små klubber er dog stadig lidt sure
    Fedt at det er vedtaget og virkelig godt for OB både amatører, akademi og prof.. At der er utilfredshed bl.a. fra en gammel B1909 mand som Olav (http://www.b1909.dk/om-klubben/bestyrelsen/) er jo forudsigeligt og på en måde forståeligt. Han glemmer naturligvis at nævne de kommunale kroner der er smidt i de anlæg de har i B1909 og B1913 mm.. og man glemmer også hurtigt, hvor kummerlige forhold OB har levet med i voldsomt mange år.
    Den her aftale er godt for fodbolden og dyreskuet i Odense (ikke kun OB) og lur mig om der ikke også kommer penge til kunstgræsbaner i de mindre klubber, men situationen for OB har i mange år været desperat og nu er der endelig kommet en løsning så klubben kan fortsætte med at udvikle sig til gavn for hele byen.
    Men igen så ville det nærmest være naturstridigt, hvis ikke de gamle 9'ere mm. kritiserede sådan en aftale og fred være med det.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så er det enstemmigt vedtaget

    http://www.fyens.dk/odense/Boldbanef...rtikel/3193465

    nogle små klubber er dog stadig lidt sure

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Det vil jeg også tro. Men spændende hvad klubben gør når det hele er 100% på plads.
    Vil mene byrådsmødet er i dag, men never mind.

    Kan dog forestille mig der går lidt tid, inden OB melder ud. Er trods alt først "nu" Falen 97 kom i spil for OB. Vil tro der skal "summes" lidt internt, mellem amatører og prof-afdeling om hvordan det har gøres mest rigtigt.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo det er vidst i morgen. Men mon ikke at de havde sikret sig politisk flertal inden og det bare er en formsag.
    Det vil jeg også tro. Men spændende hvad klubben gør når det hele er 100% på plads.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg synes ikke man har hørt noget fra Dalum i den her sag. Var der iøvrigt ikke noget med at det er onsdag i denne uge det hele kommer op i byrådet til endelig godkendelse?.
    Jo det er vidst i morgen. Men mon ikke at de havde sikret sig politisk flertal inden og det bare er en formsag.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er Dalum blandt de misundelige ?
    og hvordan er deres faciliteter ?
    Jeg synes ikke man har hørt noget fra Dalum i den her sag. Var der iøvrigt ikke noget med at det er onsdag i denne uge det hele kommer op i byrådet til endelig godkendelse?.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Deres baner ligger også godt spredt ude i Dalum. De har så vidt jeg ved 1 kunststofbane, som de har finansieret via kontingent og sponsorer.
    Okay , så de burde bestemt også kunne få del i bevillingen

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er Dalum blandt de misundelige ?
    og hvordan er deres faciliteter ?
    Deres baner ligger også godt spredt ude i Dalum. De har så vidt jeg ved kun 1 kunststofbane, som de har finansieret via kontingent og sponsorer.
    Last edited by sinus; 09-10-2017, 10:58.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    OB amatør er fyns 2. største klub, det glemmer mange
    Er Dalum blandt de misundelige ?
    og hvordan er deres faciliteter ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
    Dalum IF
    Vildt nok

    Leave a comment:


  • Aristoteles
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvem er den største da?
    Dalum IF

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    OB amatør er fyns 2. største klub, det glemmer mange
    Hvem er den største da?

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad er medlems tallene på de forskellige klubber som nu er misundelige ?
    OB amatør er fyns 2. største klub, det glemmer mange

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Det er umuligt at gøre alle tilfredse og naturligvis vil der være mindre klubber der føler sig snydt når OB får noget fra kommunen. Hvis man kigger på hvad andre superliga og divisionsklubben har af kommunale faciliteter så er OB stadig langt bagefter. Men derfor er det da fair nok at mindre klubber føler sig snydt når de ikke har nogen kunstgræsbane og OB snart har 3. Det er dog nødvendigt og jeg håber OB selv spytter en masse penge i faciliteterne så der også kommer hybridbaner og nogle ordentlige omklædningsrum og motionsrum mm..

    Hvad er medlems tallene på de forskellige klubber som nu er misundelige ?

    Leave a comment:

Working...
X