Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
    De baner der er finasieret af kommunen må OB amatør ikke leje ud. Faktisk må de kommunale lokaler i Ådalen heller ikke lejes ud.
    Så er det jo super, at hele ligatruppen er medlemmer i OB og derfor kan bruge samtlige faciliteter 😉

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
    De baner der er finasieret af kommunen må OB amatør ikke leje ud. Faktisk må de kommunale lokaler i Ådalen heller ikke lejes ud.
    Tænker at de 24-25 proffesionelle spillere har nok i bane 1 og den nye kunstbane som jeg går ud fra man selv har finansieret.. Resten er vel amatører og kan bare bruge løs..
    Hvordan man ordner det med lokaler og faciliteter idag i Ådalen er så et godt spørgsmål..

    Men det lyder jo åndssvagt hvis den proffesionelle afdeling skal poste millioner i noget som de så ikke ejer og ikke engang må leje

    Leave a comment:


  • majs
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det lyder som en ok løsning når nu Dyrskuet skulle forblive.
    Men Os&E skal så omgående i gang med at bygge nyt, for hvis de nye kunstgræsbaner benyttes af profafdelingen, er der grund til ramaskrig fra de andre klubber. Og jeg er enig med dem.
    Dog må det være ok hvis der er en kort periode mens der bygges og anlægges på livet løs hvor profferne benytter de nye baner. Men det er vigtigt for klubben at være meget opmærksom på at det er amatørernes baner/penge.
    De baner der er finasieret af kommunen må OB amatør ikke leje ud. Faktisk må de kommunale lokaler i Ådalen heller ikke lejes ud.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det lyder som en ok løsning når nu Dyrskuet skulle forblive.
    Men Os&E skal så omgående i gang med at bygge nyt, for hvis de nye kunstgræsbaner benyttes af profafdelingen, er der grund til ramaskrig fra de andre klubber. Og jeg er enig med dem.
    Dog må det være ok hvis der er en kort periode mens der bygges og anlægges på livet løs hvor profferne benytter de nye baner. Men det er vigtigt for klubben at være meget opmærksom på at det er amatørernes baner/penge.
    Helt enig. Nu skal OSE vise at det ikke var tomme ord da de meldte ud at de var villige til at investere i klubbens faciliteter når der kom en løsning på baneproblematikken fra kommunens side.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    http://www.jv.dk/haderslev/Direktoer...rtikel/2548898

    Synes nogen bør omskrive det her til en aprilsnar med Odense stadion, når vi når den første april. "Byrådet moderniserer stadion for 30 millioner....".

    Der vil simpelthen ikke være plads nok på internettet, til folk der tænder totalt af.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    http://www.jv.dk/haderslev/Direktoer...rtikel/2548898

    Synes nogen bør omskrive det her til en aprilsnar med Odense stadion, når vi når den første april. "Byrådet moderniserer stadion for 30 millioner....".

    Der vil simpelthen ikke være plads nok på internettet, til folk der tænder totalt af.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det lyder som en ok løsning når nu Dyrskuet skulle forblive.
    Men Os&E skal så omgående i gang med at bygge nyt, for hvis de nye kunstgræsbaner benyttes af profafdelingen, er der grund til ramaskrig fra de andre klubber. Og jeg er enig med dem.
    Dog må det være ok hvis der er en kort periode mens der bygges og anlægges på livet løs hvor profferne benytter de nye baner. Men det er vigtigt for klubben at være meget opmærksom på at det er amatørernes baner/penge.
    Som jeg forstår det har den proffesionelle afdeling vel det de skal bruge nu med bane 1 og den nyligt anlagte kunstbane.
    Det gør at de, som jeg forstår det stortset kan træne året rundt i Ådalen.

    Det store spørgsmål er nok mere hvem der financierer den store ombygning/renovering af faciliteterne i Ådalen.. Dette arbejde burde begynde dagen efter at vi går vinterferie. Det indvendige ihvertfald

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Det lyder som en ok løsning når nu Dyrskuet skulle forblive.
    Men Os&E skal så omgående i gang med at bygge nyt, for hvis de nye kunstgræsbaner benyttes af profafdelingen, er der grund til ramaskrig fra de andre klubber. Og jeg er enig med dem.
    Dog må det være ok hvis der er en kort periode mens der bygges og anlægges på livet løs hvor profferne benytter de nye baner. Men det er vigtigt for klubben at være meget opmærksom på at det er amatørernes baner/penge.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Faldt over denne artikel fra 2011: http://ligabold.dk/news/38273

    "Derfor svinger udgiften til kunstgræsbaner også utrolig meget. I OB måtte de punge ud med 5,7 millioner for en ny bane, mens de i Spjald kunne anlægge en kunstgræsbane for 3,1 millioner kroner."
    Ja okay Vildt nok når man tænker at vi selv lige har anlagt en kunstbane. Hvem betalte mon for den?
    En del dyrere en én gang ny rullegræs

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja :)

    Kan da godt forstå hvis nogle uvidende syntes at OB bliver lidt forfordelt i denne pulje der er afsat. Men det var jo en stor kabale der skulle gå op og hvis man ser tilbage på en lang årrække uden det store tilskud kan jeg ikke se problemet..

    Men er der nogen der kan svare på følgende:

    Koster det virkelig 4 millioner at anlægge en kunststofbane? Med tanke på at de fandt 8 mill ekstra i budgettet.
    Eller har jeg misset noget? Andre klubber har jo kun modtaget 1 mill til ny bane
    Faldt over denne artikel fra 2011: http://ligabold.dk/news/38273

    "Derfor svinger udgiften til kunstgræsbaner også utrolig meget. I OB måtte de punge ud med 5,7 millioner for en ny bane, mens de i Spjald kunne anlægge en kunstgræsbane for 3,1 millioner kroner."

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Wauv, der er endda en, der smider snob-klub-kortet 
    Ja :)

    Kan da godt forstå hvis nogle uvidende syntes at OB bliver lidt forfordelt i denne pulje der er afsat. Men det var jo en stor kabale der skulle gå op og hvis man ser tilbage på en lang årrække uden det store tilskud kan jeg ikke se problemet..

    Men er der nogen der kan svare på følgende:

    Koster det virkelig 4 millioner at anlægge en kunststofbane? Med tanke på at de fandt 8 mill ekstra i budgettet.
    Eller har jeg misset noget? Andre klubber har jo kun modtaget 1 mill til ny bane

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der er sgu godt gang i den inde på FS under kommenterer
    Wauv, der er endda en, der smider snob-klub-kortet 😂

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Der er sgu godt gang i den inde på FS under kommenterer

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Aner ikke hvad B1909 får af støtte, men tænker det måske har en lidt anden vinkel, fordi de ligger i hårdt belastet socialt kvarter. Ved ikke om det virker, men det lyder politisk godt.

    .
    Jep - men kritikken går netop på, at de midler, som de får til det, ikke altid går til de belastede unge. Der er blandet meget skarp kritik fra tidligere B1909 spillere. Men det er en hel anden diskussion.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Folk fra B1909 bør tænke sig rigtigt godt om, før de begynder at pege fingre af "kommunal støtte".
    Ellers er det klart, at der er nogle, der er utilfredse, sådan vil det jo altid være, når der prioriteres. Men må dog sige, at de negative kommentarer folk har under artiklen generelt bærer præg af, at de overhovedet ikke har sat sig ind i situationen og intet kender til baneforholdene. De ser bare storebror OB og så vælter der bare galde ud uden nogen form for reflektion.
    Aner ikke hvad B1909 får af støtte, men tænker det måske har en lidt anden vinkel, fordi de ligger i hårdt belastet socialt kvarter. Ved ikke om det virker, men det lyder politisk godt.

    Helt enig hvad angår galden mod OB, det er OB folk hader. Var det at nogen klubber fik "for meget", så burde folk jo have øjnene på Marienlyst.

    Leave a comment:

Working...
X