Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob

    Det står sort på hvidt i artiklen. Planen var/er at når centeret er opført og betalt. Flytter 13 på Falen, OB overtager faciliteterne på campus.

    “Leder af Institut for Idræt og Biomekanik på SDU, Jørgen Povlsen, ser ikke noget fordækt i SDUs møder og mails med OB.
    - Der har været nogle løse tanker og luftkasteller. Der har ikke ligget nogen som helst intentioner om at gå bag om ryggen på B1913 og sige, først gør vi sådan, og så gør vi sådan. B1913 er blevet oplyst hele vejen igennem, siger han.
    Hvad er meningen i scenariet om, at man får finansieringen på plads, og så laver man en ombytning?
    - Der er ingen mening i det, for det giver ingen mening. Det kan ikke lade sig gøre at lave den ombytning, og det er det, vi finder ud af. Vi har haft det som en strøtanke”, siger Jørgen Povlsen.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvorfor skal Brøndby, FCM, FCK, FCN, Hobro, Horsens, Silkeborg, AGF,AaB, SjE, Lyngby,Helsingør osv. nu drages ind i den her sag? .
    Hov, mente naturligvis statsstøtte/offentlig støtte ... ikke at det gør den store forskel.
    Men hvorfor du inddrager dem ved jeg ikke, andet end at du åbenbart mener, at alle har forsøgt at få et center af den her type, eller gjort sig skyldig i offensivt at søge ulovlig støtte.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Og lige den del er jeg heller ikke sikker på er korrekt. Ifølge Jesper Hansen skulle OBs intention være at etablere et anlæg ved siden af eller tæt på B1913. Hvem der taler sandt og hvad der er op og ned i denne sag er ikke til at vide, men jeg kan som sagt sagtens forstå OB’s interesse i på en eller anden måde at være del af det projekt og hvis det blev i samarbejde med B1913 så kunne jeg også godt se rigtig meget fornuft i det. Men nej, OB skal naturligvis ikke presse 13 ud af deres anlæg.
    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob

    Det står sort på hvidt i artiklen. Planen var/er at når centeret er opført og betalt. Flytter 13 på Falen, OB overtager faciliteterne på campus.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Eller modtage kommunal støtte som etableret privat virksomhed ...
    Hvorfor skal Brøndby, FCM, FCK, FCN, Hobro, Horsens, Silkeborg, AGF,AaB, SjE, Lyngby,Helsingør osv. nu drages ind i den her sag? .

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Og lige den del er jeg heller ikke sikker på er korrekt. Ifølge Jesper Hansen skulle OBs intention være at etablere et anlæg ved siden af eller tæt på B1913. Hvem der taler sandt og hvad der er op og ned i denne sag er ikke til at vide, men jeg kan som sagt sagtens forstå OB’s interesse i på en eller anden måde at være del af det projekt og hvis det blev i samarbejde med B1913 så kunne jeg også godt se rigtig meget fornuft i det. Men nej, OB skal naturligvis ikke presse 13 ud af deres anlæg.
    Eller modtage kommunal støtte som etableret privat virksomhed ...

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Enig i den del. Det usmagelige består i, at OB aktivt arbejder for at smide B1913 ud af deres anlæg.
    Og lige den del er jeg heller ikke sikker på er korrekt. Ifølge Jesper Hansen skulle OBs intention være at etablere et anlæg ved siden af eller tæt på B1913. Hvem der taler sandt og hvad der er op og ned i denne sag er ikke til at vide, men jeg kan som sagt sagtens forstå OB’s interesse i på en eller anden måde at være del af det projekt og hvis det blev i samarbejde med B1913 så kunne jeg også godt se rigtig meget fornuft i det. Men nej, OB skal naturligvis ikke presse 13 ud af deres anlæg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Jeg tænkte lidt det samme... eller bare i 1. division. Der er ret professionelle setups i 1. division efterhånden, så hvem ved?
    Præcis

    Håber bare at alt dette snart bliver afklaret og belyst og vi har melding om hvad der skal ske i Ådalen samt vores nye område omkring Falen

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Jeg tænkte lidt det samme... eller bare i 1. division. Der er ret professionelle setups i 1. division efterhånden, så hvem ved?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Det er en længere artikel, hvor Jesper Hansen blandt andet siger, at "... vi aldrig har været dér, hvor det hele har haft til formål at skubbe B1913 eller andre klubber ud. Hvis vi i OB skulle flytte derud, skulle der etableres x-antal ekstra baner ved siden af B1913's."


    Bordinggaard slår til gengæld fast, at hele idéen med projektet er væk, hvis OB bliver en del af det. Det skal være et fælles nationalt center, og det vil ikke fungere, hvis OB er inde over. Derudover siger han, at han har et godt forhold til OB.
    Og det kan der måske være noget om. Centeret skal være uafhængig af topklubberne. Men hvad den dag hvor B1913 evt kom i superligaen igen?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jesper Hansen køre: benægt, benægt, benægt. Imens Bordinggard fortæller om nogle af de hårde konsekvenser, han har oplevet ved at stå frem og sige, at OB ikke skulle overtage alle Danmarks klubbers nationale testcenter.
    Og da det ikke virkede gik man over til : lyv, lyv, lyv

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Det er en længere artikel, hvor Jesper Hansen blandt andet siger, at "... vi aldrig har været dér, hvor det hele har haft til formål at skubbe B1913 eller andre klubber ud. Hvis vi i OB skulle flytte derud, skulle der etableres x-antal ekstra baner ved siden af B1913's."


    Bordinggaard slår til gengæld fast, at hele idéen med projektet er væk, hvis OB bliver en del af det. Det skal være et fælles nationalt center, og det vil ikke fungere, hvis OB er inde over. Derudover siger han, at han har et godt forhold til OB.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FS har postet denne for 25 min siden. Men da det er endnu en betalingsartikel med OB indhold kan jeg ikke se om der er noget nyt

    https://www.fyens.dk/indland/OB-chef...rtikel/3211911
    Jesper Hansen køre: benægt, benægt, benægt. Imens Bordinggard fortæller om nogle af de hårde konsekvenser, han har oplevet ved at stå frem og sige, at OB ikke skulle overtage alle Danmarks klubbers nationale testcenter.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Den har jeg desværre heller ikke adgang til.
    På mange punkter giver det dog ok mening at OSE er med i overvejelser om sådan et projekt. Alle omkring projektet (SDU, Odense Kommune osv.) har haft interesse i at få tilført noget kapital til projektet, hvilket OSE har og det har B1913 jo ikke. OB/OSE står med et totalt amatøragtigt træningsanlæg uden plads til udvidelse. Hvis ikke klubben undersøger mulighederne for at være med, når der i byen arbejdes på planer om at etablere landets mest moderne og komplette træningsanlæg, så ville det da være mærkeligt.
    Enig i den del. Det usmagelige består i, at OB aktivt arbejder for at smide B1913 ud af deres anlæg.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FS har postet denne for 25 min siden. Men da det er endnu en betalingsartikel med OB indhold kan jeg ikke se om der er noget nyt

    https://www.fyens.dk/indland/OB-chef...rtikel/3211911
    Den har jeg desværre heller ikke adgang til.
    På mange punkter giver det dog ok mening at OSE er med i overvejelser om sådan et projekt. Alle omkring projektet (SDU, Odense Kommune osv.) har haft interesse i at få tilført noget kapital til projektet, hvilket OSE har og det har B1913 jo ikke. OB/OSE står med et totalt amatøragtigt træningsanlæg uden plads til udvidelse. Hvis ikke klubben undersøger mulighederne for at være med, når der i byen arbejdes på planer om at etablere landets mest moderne og komplette træningsanlæg, så ville det da være mærkeligt.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er kun gætterier få din side. Du ved jo ikke om han er med på den. Vi ved bare Thorborg var parat til at kuppe B1913. JH er jo bare ansat til at udfylde bestyrelsens udstukne retningslinjer. Jeg er da overbevist om at han gerne ville have flere penge at lege med, men har et budget der skal holdes.
    "Til at starte med kunne vi godt have set os selv, som en fast del af centret. Undervejs bliver processen for tung. Man var ikke afklaret med, at der skulle nogle brugere til. Og bruger skal for det første komme med nogle penge, men de vil også have noget medindflydelse. Og der følte jeg ikke helt, at der var overensstemmelse mellem vores ønsker, og det vi blev fremlagt på møderne, siger OBs sportsdirektør Jesper Hansen.".

    Jo, det synes jeg vi må kunne sige at han var ... med den udtalelse.

    Leave a comment:

Working...
X