Min stemme går til Casper Nielsen idag pga det klassemål han laver til det vigtige 1-0. Men der er så mange der gør det flot, holdet er som forvandlet i forhold til efteråret, og AK/Festersen er endda ikke kommet igang med scoringer endnu, men flotte assister af de 2 indskiftede Greve og AK. Min runner op er Tingager.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MoM i dagens nedsabling af AaB?
Collapse
X
-
Jeg giver MOM til Oliver Lund for den her udtalelse:
"Vi har en opgave, som vi skal løse mod AaB, og den har min fulde fokus, selvom jeg ikke skal spille. Jeg støtter op om holdet og mine holdkammerater, og alt andet betyder ikke noget lige nu."
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...m-syvendevalg/
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg giver MOM til Oliver Lund for den her udtalelse:
"Vi har en opgave, som vi skal løse mod AaB, og den har min fulde fokus, selvom jeg ikke skal spille. Jeg støtter op om holdet og mine holdkammerater, og alt andet betyder ikke noget lige nu."
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...m-syvendevalg/
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJJ og Tverskov fik FYI de laveste OB karakterer af alle i BT idag
Det blev til et 4 tal
Jeg glæder mig til at en angriber bliver Mom.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægBTs karakterer er altid vilde. Tror journalisten vågner efter kampene og bruger en terning.
Jeg glæder mig til at en angriber bliver Mom.
..Men et kvikt medlem ville sige, at Emil Larsen var så dårlig, at han dumpede selvom han ikke var på banen. Så helt ved siden af var BT måske ikke. ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet var også BT som gav Emil Larsen dumpekarakter i en kamp, hvor han ikke engang var med i truppen. Hverken start-11 eller på bænken. Han sad hjemme i sin stue..
..Men et kvikt medlem ville sige, at Emil Larsen var så dårlig, at han dumpede selvom han ikke var på banen. Så helt ved siden af var BT måske ikke. ;-)
Det var også BT der den anden dag mente Tingagers fornavn var "Emil"...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment