Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM i dagens nedsabling af AaB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg må sige JJT imponerer mig rigtig meget. Ligesom jønne, Tingager og izu har gearet op, synes jeg virkelig Jjt viser hvilket stort talent han er. Han fordeler boldene fantastisk, og er faktisk tit et skridt foran i tanke og handling end medspillerne er med på. Desuden er han også stærk i presset og virker bare til at have langt mere fart i fødderne end tidligere. Han er min mom, men det er svært i dag, for alle spiller jo godt, og man er jo bare helt oppe og køre, fordi det er så uventet at vi pludselig er så forvandlet

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Uhhh den er svær. Så mange at vælge imellem.. Men giver den til Joan idag..
      Glæder mig til at Magge skal æde sin hat og jeg skal inkassere alle de kolde fadøl når Joan scorer sit 8. Mål..

      Ha ha , ja må nok erkende at jeg er ved at skylde :-)
      og for at gøre ydmygelsen total så stemmer jeg sgu på Joan i dag :-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Tverskov
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          For første gang i år var jeg på stadion, og herfra var Tverskov helt fantastisk - så klart kampens spiller. Da Izunna kom flyvende gennem luften i en 2-benstackling, var jeg tæt på at give ham den. Men Tverskov var satme god. Jeg vil se flere tacklinger der saver bold og spiller midt over - og hér var der gode tendenser i dag. Tverskov, Izunna, Edemunsson og Casper Nielsen er fremragende i dag.

          Jeg ser backs'ne som OB's klart svageste positioner - man er ved at skide grønne grise når der bliver angrebet i Desler's side - han står alt får langt fra, og det bliver tit farligt. Og selvfølgelig mangler angriberne pondus.

          Men fremragende resultat og indstilling - nu er den sgu ved at være der.
          Syntes faktisk at JBL spillede sin bedste kamp i år. Han var jo fremragende offensivt og bliver bedre og bedre jo mere spilletid han får
          Hvis han holder sig skadesfri tror jeg på en opblomstring ala JJ..
          Desler ved jeg sgu ikke rigtig med. Men højreback er vel også kun hans til lån pt da RJL er købt for at spille.. Så må han kæmpe med CN om højrekant. Og der får han problemer

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ha ha , ja må nok erkende at jeg er ved at skylde :-)
            og for at gøre ydmygelsen total så stemmer jeg sgu på Joan i dag :-)

            Comment


              #21
              Tverskov
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Hvor var det dog en vidunderlig kamp! MOM er svær! Jeg giver den til Izzu, baseret på det niveau han kom fra. Mange kunne have fået den, især Tverskov var vild! Jeg var een af dem, der syntes det var hul i hovedet et sælge Makrini, men hvem savner ham nu? JH så rigtigt at indkassere lidt mønt med seks måneder til kontraktudløb. Hatten af JH - du fik ret! Izzu er markant bedre på bolden og også hurtigere i topfart. Det har også givet plads til JJT, som hvis han fortsætter udviklingen, bliver en dansk Pirlo. Tverskov var også suveræn igen i dag. Makkerskabet med Tingager er altså helt fantastisk.

                PS. hvis man som jeg har en svaghed for skadefryd, kan jeg anbefale at læse AaB'ernes kamptråd igennem. De starter meget overlegne, for så at komme noget ned på jorden. :-)

                http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...eadb63274d7cb2
                Last edited by Carlok; 07-03-2017, 09:07.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                  Hvor var det dog en vidunderlig kamp! MOM er svær! Jeg giver den til Izzu, baseret på det niveau han kom fra. Mange kunne have fået den, især Tverskov var vild! Jeg var een af dem, der syntes det var hul i hovedet et sælge Makrini, men hvem savner ham nu? JH så rigtigt at indkassere lidt mønt med seks måneder til kontraktudløb. Hatten af JH - du fik ret! Izzu er markant bedre på bolden og også hurtigere i topfart. Det har også givet plads til JJT, som hvis han fortsætter udviklingen, bliver en dansk Pirlo. Tverskov var også suveræn igen i dag. Makkerskabet med Tingager er altså helt fantastisk.

                  PS. hvis man som jeg har en svaghed for skadefryd, kan jeg anbefale at læse AaB'ernes kamptråd igennem. De starter meget overlegne, for så at komme noget ned på jorden. :-)

                  http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...eadb63274d7cb2
                  Jeg hæfter mig også ved, at de, præcis som herinde, har folk, der sabler egne spillere ned, folk der brokker sig over "den unuancerede kritik", og spydige kommentarer omkring debatniveuet og om hvordan de har det ringeste dit og dat. Skulle man tro flere herinde var det ellers kun herinde man kunne finde den grad af negativitet, når man har tabt en kamp. Og AaB vandt endda DM guld for 3 år siden og er stadig inde i kampen om mesterskabsslutspil...

                  For at bruge et udtryk fra en bruger derinde:

                  De fynske "kællinger" kørte jer over, bitches.

                  ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jeg hæfter mig også ved, at de, præcis som herinde, har folk, der sabler egne spillere ned, folk der brokker sig over "den unuancerede kritik", og spydige kommentarer omkring debatniveuet og om hvordan de har det ringeste dit og dat. Skulle man tro flere herinde var det ellers kun herinde man kunne finde den grad af negativitet, når man har tabt en kamp. Og AaB vandt endda DM guld for 3 år siden og er stadig inde i kampen om mesterskabsslutspil...

                    For at bruge et udtryk fra en bruger derinde:

                    De fynske "kællinger" kørte jer over, bitches.

                    ;-)

                    MvH ChrisOB
                    Enig
                    +1

                    True shit
                    Amén Brother

                    Comment


                      #25
                      Haha, fed læsning AaBs kamptråd... fynske kællinger og sløvende medikamenter :) Før kampen var der ikke plads på holdet til alle de stjerner de havde at vælge imellem, og efter kampen var de alle pivringe :)

                      Comment


                        #26
                        Dog er man træt af at læse om det fuckig AaB light eller AaB 2 som de kalder OB. Hvem er oprindeligt AaB mand. Thrane. De andre har jo bare været igennem AaB

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sjn
                          Går ud fra de sikkert også har nogle internet krigere der elsker at sidde på forum og brokke sig Over klubben istedet for at komme på stadion og støtte dem 😄
                          Tror godt du kan regne med de fleste af dem, der brokker sig over LEDELSEN (som ikke er lig med klubben) herinde også er at finde på stadion, hver eneste gang. For nogle endda både hjemme og ude. Internetkrigere? Eller dedikerede fans?

                          Pointen er, at vi hverken er værre eller bedre end de fleste andre debatforummer, der har at gøre med fodbold. Hvis man virkelig vil finde shitstorm, skulle man tage at tjekke Sydsiden ud efter Brøndby har tabt...

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tror godt du kan regne med de fleste af dem, der brokker sig over LEDELSEN (som ikke er lig med klubben) herinde også er at finde på stadion, hver eneste gang. For nogle endda både hjemme og ude. Internetkrigere? Eller dedikerede fans?

                            Pointen er, at vi hverken er værre eller bedre end de fleste andre debatforummer, der har at gøre med fodbold. Hvis man virkelig vil finde shitstorm, skulle man tage at tjekke Sydsiden ud efter Brøndby har tabt...

                            MvH ChrisOB

                            Læs post #24

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Tror godt du kan regne med de fleste af dem, der brokker sig over LEDELSEN (som ikke er lig med klubben) herinde også er at finde på stadion, hver eneste gang. For nogle endda både hjemme og ude. Internetkrigere? Eller dedikerede fans?

                              Pointen er, at vi hverken er værre eller bedre end de fleste andre debatforummer, der har at gøre med fodbold. Hvis man virkelig vil finde shitstorm, skulle man tage at tjekke Sydsiden ud efter Brøndby har tabt...

                              MvH ChrisOB

                              Er det ligefør man skal finde popcornene frem når man skal læse sydsiden efter Bif har tabt ? 😄
                              Last edited by sjn; 07-03-2017, 11:52.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Dog er man træt af at læse om det fuckig AaB light eller AaB 2 som de kalder OB. Hvem er oprindeligt AaB mand. Thrane. De andre har jo bare været igennem AaB
                                Det kommer lidt an på hvornår man trækker linjen? Thrane er jo fra København, og startede sin karriere i HIK (Hellerup). Den eneste rigtig AAB'er vi har, som har haft sin fodboldopvækst der, er Barrett. Men han fik aldrig 1. Holds kampen før han blev solgt til Juve i en ung alder.

                                Comment

                                Working...
                                X