Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM i dagens nedsabling af AaB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Min stemme går til Casper Nielsen idag pga det klassemål han laver til det vigtige 1-0. Men der er så mange der gør det flot, holdet er som forvandlet i forhold til efteråret, og AK/Festersen er endda ikke kommet igang med scoringer endnu, men flotte assister af de 2 indskiftede Greve og AK. Min runner op er Tingager.

    Comment


      #32
      Jeg giver MOM til Oliver Lund for den her udtalelse:

      "Vi har en opgave, som vi skal løse mod AaB, og den har min fulde fokus, selvom jeg ikke skal spille. Jeg støtter op om holdet og mine holdkammerater, og alt andet betyder ikke noget lige nu."

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...m-syvendevalg/

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        JJ og Tverskov fik FYI de laveste OB karakterer af alle i BT idag
        Det blev til et 4 tal

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg giver MOM til Oliver Lund for den her udtalelse:

          "Vi har en opgave, som vi skal løse mod AaB, og den har min fulde fokus, selvom jeg ikke skal spille. Jeg støtter op om holdet og mine holdkammerater, og alt andet betyder ikke noget lige nu."

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...m-syvendevalg/

          MvT
          Thumbs up! Oliver Lund er en rigtig god fyr.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Tingager. Selv om de offensive esser gjorde de super, så er jeg ved at udvikle lidt mancrush på den lange mand fra Sjælland.

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                JJ og Tverskov fik FYI de laveste OB karakterer af alle i BT idag
                Det blev til et 4 tal
                BTs karakterer er altid vilde. Tror journalisten vågner efter kampene og bruger en terning.
                Jeg glæder mig til at en angriber bliver Mom.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  BTs karakterer er altid vilde. Tror journalisten vågner efter kampene og bruger en terning.
                  Jeg glæder mig til at en angriber bliver Mom.
                  Det var også BT som gav Emil Larsen dumpekarakter i en kamp, hvor han ikke engang var med i truppen. Hverken start-11 eller på bænken. Han sad hjemme i sin stue..

                  ..Men et kvikt medlem ville sige, at Emil Larsen var så dårlig, at han dumpede selvom han ikke var på banen. Så helt ved siden af var BT måske ikke. ;-)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Det var også BT som gav Emil Larsen dumpekarakter i en kamp, hvor han ikke engang var med i truppen. Hverken start-11 eller på bænken. Han sad hjemme i sin stue..

                    ..Men et kvikt medlem ville sige, at Emil Larsen var så dårlig, at han dumpede selvom han ikke var på banen. Så helt ved siden af var BT måske ikke. ;-)

                    Det var også BT der den anden dag mente Tingagers fornavn var "Emil"...

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Jammen så ved vi hvad praktikanter laver på BT

                      Comment


                        #41
                        https://www.facebook.com/SuperligaUp...24294841081769

                        Comment


                          #42
                          Dog ikke edmundsson der fører. Men vel forventet. Bif og FCK fans stemmer på deres egne selvom edmundsson var bedre

                          Comment


                            #43
                            NOT for long;) og flere stemmer på vej fra så besynderlige steder som Rusland og Uruguay, og ja selvfølgelig Færøerne;)

                            Comment


                              #44
                              Så er Edmundsson i front;)

                              Comment


                                #45
                                Nu kan man også stemme på istagram :p

                                Comment

                                Working...
                                X