Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM i dagens nedsabling af AaB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM i dagens nedsabling af AaB?

    mystiskt ingen tråd enddnu.. Sidder vi alle og ser en replay??

    Jeg har lyst til at give den til Jønne for at bolderobre:) Verden står ikke stille længere drenge:)

    #2
    Casper Nielsen fordi ham er ægte OB-DNA.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Hhhmmmm den er satme svær i dag. Alle gør det godt. Synes Tverskov, Tingager, Casper Nielsen, Jønne og JJT gør det super godt. Men jeg giver den til Izuna i dag. Han begår stort set ikke fejl, kommer i vejen for rigtig meget og er med til at sætte gang i opspillet. Super indsats.

      Comment


        #4
        Izunna for at være sammenhængs bærende i dag (hvem havde set dét komme?)

        Kunne også bare give den til hele holdet for alle gør det godt.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          Uhhh den er svær. Så mange at vælge imellem.. Men giver den til Joan idag..
          Glæder mig til at Magge skal æde sin hat og jeg skal inkassere alle de kolde fadøl når Joan scorer sit 8. Mål..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Izunna for at være sammenhængs bærende i dag (hvem havde set dét komme?)

            Kunne også bare give den til hele holdet for alle gør det godt.

            MvH ChrisOB
            +1

            Joan og Capser Nielsen lige bagved. Desler spillede for engangs skyld en god kamp - dem er der langt i mellem. I dag gør hele holdet det.. Der var vel ingen der havde enxdårlig dag? Fester scorer ikke, men hans arbejdsindsats fejler absolut intet.

            Comment


              #7
              ham her kunne jo også kandidatere til MoM��

              http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle6561894.ece

              Comment


                #8
                Izunna. Han er som forvandlet. Deltager i det opbyggende spil, og står stærk defensivt. Laver kun én fejl, hvor han ender i en fejlposition, hvor han er nødt til at fuldføre sit pres.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  ham her kunne jo også kandidatere til MoM��

                  http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle6561894.ece
                  Det er satme klasse

                  Comment


                    #10
                    Tverskov

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      +1

                      Joan og Capser Nielsen lige bagved. Desler spillede for engangs skyld en god kamp - dem er der langt i mellem. I dag gør hele holdet det.. Der var vel ingen der havde enxdårlig dag? Fester scorer ikke, men hans arbejdsindsats fejler absolut intet.
                      Enig. Men det er lidt det samme som med AK, Fester mangler at gøre sig selv farlig.

                      Håber det kommer. Indtil videre har vi jo ikke brug for dem til at score mål... ;-)

                      Der var ingen, der havde en dårlig dag. Men jeg synes faktisk holdet spillemæssigt var lidt bedre imod både Randers og Horsens.

                      Jeg synes bare holdet ligner mere et OB hold efter mit hoved, og det er jeg mindst lige så glad for, som de 7 points vi har fået. Og de 8 mål. Og at vi kun har lukket ét mål ind. Og Izunna og Jönssons usandsynlige turnaround. Og Tverskov/Tingager. Og Casper Nielsen. Og en følelse af Fort Odense. Og kapo'ens fremragende stykke arbejde.

                      Jeg er bare stadig hunderæd for, at vi ikke kan holde kadencen - men glæder mig til at få lukket kæften.

                      Igen.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Tverskov

                        Comment


                          #13
                          Jønson er overraskelsen men uden helt at kunne gennemskue det kan han OMSIDER have fået en gameplane der passer ham.
                          Izu er mindre overraskende. Hans ego kræver ikke at være nr 2 som han blev med Makrini. Og selvom Makrini af forståelige grunde fik tildelt en hovedrolle er og var han en dårligere spiller end Izu.
                          Dårligt indkøb.
                          Og banal mangel på forståelse for et holds kemi.
                          Men jeg er så glad i dag. Synes jeg husker mange lortekampe mod AAB. Også i dejlige Aalborg.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Det bliver TingSkov.. For helvede hvor er de en fornøjelse at følge de to gutter der.. Pt, virker det sgu som om de kan lukke alt ned og samtidig tage en tur op i banen eller lægge stikningen uden noget besvær..

                            Comment


                              #15
                              For første gang i år var jeg på stadion, og herfra var Tverskov helt fantastisk - så klart kampens spiller. Da Izunna kom flyvende gennem luften i en 2-benstackling, var jeg tæt på at give ham den. Men Tverskov var satme god. Jeg vil se flere tacklinger der saver bold og spiller midt over - og hér var der gode tendenser i dag. Tverskov, Izunna, Edemunsson og Casper Nielsen er fremragende i dag.

                              Jeg ser backs'ne som OB's klart svageste positioner - man er ved at skide grønne grise når der bliver angrebet i Desler's side - han står alt får langt fra, og det bliver tit farligt. Og selvfølgelig mangler angriberne pondus.

                              Men fremragende resultat og indstilling - nu er den sgu ved at være der.

                              Comment

                              Working...
                              X