Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ny stadionspeaker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hun spurgte Brian Laudrup i morges, hvad der gør Cristiano Ronaldo god. Jeg håber sandelig, at hun gjorde sig selv dummere end hun er.
    Inden man lige slynger ud, hvem der er dum og hvem der ikke er, var det måske værd at overveje kommunikationssituationen lidt? En journalist skal jo sådan set ikke sidde og fortælle os allesammen, hvem vedkommende mener er verdens bedste og hvorfor, i hvert fald ikke i et program, hvor der er en ekspert med, som selv engang har været tæt på at kunne smykke sig med samme titel. I den situation er journalistens opgave, at stille spørgsmålene til eksperten, og evt. formidle det eksperten siger, hvis hun finder behov for det, eller stille opfølgende spørgsmål. Så mon ikke hun har en fornemmelse af, hvorfor Ronaldo er en skidegod fodboldspiller, men det er bare ikke hendes job at sige "hør mig, hvor pissemeget jeg ved om fodbold", når Brian Laudrup sidder ved siden af.

    Så det........

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Inden man lige slynger ud, hvem der er dum og hvem der ikke er, var det måske værd at overveje kommunikationssituationen lidt? En journalist skal jo sådan set ikke sidde og fortælle os allesammen, hvem vedkommende mener er verdens bedste og hvorfor, i hvert fald ikke i et program, hvor der er en ekspert med, som selv engang har været tæt på at kunne smykke sig med samme titel. I den situation er journalistens opgave, at stille spørgsmålene til eksperten, og evt. formidle det eksperten siger, hvis hun finder behov for det, eller stille opfølgende spørgsmål. Så mon ikke hun har en fornemmelse af, hvorfor Ronaldo er en skidegod fodboldspiller, men det er bare ikke hendes job at sige "hør mig, hvor pissemeget jeg ved om fodbold", når Brian Laudrup sidder ved siden af.

      Så det........
      Jeg hørte på et tidspunkt Lasse Rimmer snakke om dengang han startede som radiovært, om hvor han havde ved at skulle vænne sig til at stille "dumme spørgsmål" som han selv kendte svaret på eller som var åbenlyse. Han lærte dog med tiden, at det er radioværtens opgave at stille såkaldte dumme spørgsmål og forsøge at få så mange som muligt med i, hvad der tales om. Dog påpegede han også, at man som radiovært har pligt til enten at underholde eller at oplyse folk, om noget de muligvis ikke ved i forvejen. Når man slæber Brian Laudrup ind i P3 studiet til en snak om fodbold, synes jeg gerne, at snakken må løfte sig op over: Hvorfor er verdens bedste fodboldspiller god? Jeg forventer ikke nogen elitær fodbold debat, men når man sidder og snakker om åbenlyse og uddebatterede emner, så synes jeg, at man spiller både min og Brian Laudrups tid.

      Det var mine 5 cent og i øvrigt heller ikke det tråden handler om. Jeg er spændt på at hører en ny stemme fra højtalerne, omend jeg synes, at Ravn er den bedste speaker, jeg har oplevet herhjemme.
      Last edited by Sheed; 21-02-2014, 15:44.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg er spændt på at hører en ny stemme fra højtalerne, omend jeg synes, at Ravn er den bedste speaker, jeg har oplevet herhjemme.
        Jeg ville i hvert fald savne Ravn.

        Comment


          #19
          Helt enig - Ingen kvindelig stadionspeaker
          Jesus loves you!

          Comment


            #20
            Hun vikarierer,

            Så mon ikke det går? - Kan ikke lige se at jeg skulle have noget imod det..

            Comment


              #21
              Jeg er sgu ligeglad med om det er en kvinde eller ej der er speaker, så længe det er Dennis Ravn!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg er sgu ligeglad med om det er en kvinde eller ej der er speaker, så længe det er Dennis Ravn!

                Comment


                  #23
                  Hahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Hahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
                    Det er i hvert fald noget man lige skal vende sig til hvis hun bliver en reel afløser.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Vi vandt.... Hun skal være speaker igen næste gang!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Hahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
                        synes at at hun gjorde det fint. Jeg er ikke vild med den overgearethed, mange andre stadionspeakere lægger for dagen.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                          synes at at hun gjorde det fint. Jeg er ikke vild med den overgearethed, mange andre stadionspeakere lægger for dagen.
                          De par klip jeg hørte på tv, fejlede bestemt ikke noget. Men no offence - hverken mod hende eller kvinder generelt - det er altså "mærkeligt" at høre en kvindelig stadionspeaker.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #28
                            Det er bare fesent med en kvinde. :)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              De par klip jeg hørte på tv, fejlede bestemt ikke noget. Men no offence - hverken mod hende eller kvinder generelt - det er altså "mærkeligt" at høre en kvindelig stadionspeaker.
                              Ja, mærkeligt i den forstand at det er usædvanligt. For det er det jo. Men der var imo intet i dag der diskvalificerede hende fra at beholde jobbet.

                              Comment


                                #30
                                Signe gjorde det fint, det skar måske lidt i lyden, men tror mest fordi der ofte er skruet 2-3 hakker for højt op. Ville sagtens kunne leve med Signe... (som stadion speaker... det andet skal man nok kende hende lidt bedre for og kunne svare på :))

                                Comment

                                Working...
                                X