Annoncering
Collapse
No announcement yet.
ny stadionspeaker
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af jajes. Se indlægNu ikke så bitter på kvinder, fordi du kan kneppe Cirkeline uden hun kan mærke det. Fornyelse er fedt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægAl ære og respekt for Signe, men jeg foretrækker en speaker med noget mere 'growl' i stemmen. Der er vel en grund til, at vi skal tilbage til Jeanne d'Arc for at finde en kvindelig hærfører/indpisker, som kunne kalde mændene til krig. Kvinder lyder for meget som børn, sådan klangmæssigt.
Indtil vi lærer det kan Signe lige så godt fortsætte.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægAl ære og respekt for Signe, men jeg foretrækker en speaker med noget mere 'growl' i stemmen. Der er vel en grund til, at vi skal tilbage til Jeanne d'Arc for at finde en kvindelig hærfører/indpisker, som kunne kalde mændene til krig. Kvinder lyder for meget som børn, sådan klangmæssigt.
Leave a comment:
-
Al ære og respekt for Signe, men jeg foretrækker en speaker med noget mere 'growl' i stemmen. Der er vel en grund til, at vi skal tilbage til Jeanne d'Arc for at finde en kvindelig hærfører/indpisker, som kunne kalde mændene til krig. Kvinder lyder for meget som børn, sådan klangmæssigt.
Leave a comment:
-
Hun gjorde det dårligt. Håber Ravn kommer tilbage igen mod København den 9..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlægJeg synes hun gjorde det skidegodt, meget prof.
"Never change a winning team"
(aka Ravn skal slå hende af og spille sig på holdet igen ;-)
Man skal nok lige vænne sig til en kvindestemme i højttaleren på stadion , men det skal ikke tage noget fra Signe´s evner til at klare det. Og så skal man måske lige justere på lyden da den til tider var ldt skinger , så lidt justering der så er det en god sub for Ravn vi har .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlægJeg er kvinde :)
Leave a comment:
Leave a comment: