Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 6-3/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der forresten nogen, der har kunnet grave noget frem om Casper Nielsen? Det så ud til han gik lyskeskadet ud?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Er der forresten nogen, der har kunnet grave noget frem om Casper Nielsen? Det så ud til han gik lyskeskadet ud?
      Jeg tror han er helt okay, men man ved ikke mere end hvad han selv har udtalt.

      "Jeg fik lidt problemer med lysken. Jeg kunne måske godt have spillet videre. Men jeg lod jeg mig for en sikkerheds skyld udskifte, så jeg også kan spille med i vores næste kamp"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Men du forholder dig ikke rigtigt til min præmis?

        Min præmis er, at vi hverken i kampen mod Randers eller AaB får skabt reelle chancer, før scoringer kommer lidt ud af ingenting. Det synes jeg også, at man er nødt til at forholde sig til, inden man lader sig forblænde af pludselig medgang. At vi så derefter får skabt nogle gode chancer i går, og indkasserer på stort set dem alle sammen, er selvfølgelig rigtigt positivt, men jeg har svært ved ikke også at læse det som et resultat af et kampbillede, hvor modstanderen tvinger sig selv frem og giver masser af plads den anden vej.

        Der er i den grad en snært af, at vi har været lidt heldige, fra min side af, og jeg synes man stikker sig selv blår i øjnene, hvis man påstår det modsatte. Fælles for 1-0 målet mod både Randers og AaB og 2-0 målet der ligeledes punkterer begge hold, er jo at de ejendommeligt nok kommer i vores nok dårligste perioder i de 4. halvlege. Det vidner selvfølgelig om noget kvalitet, at du kan slå til med den kynisme i sådan nogle situationer, men kigger du på, hvad vi hidtil har bedrevet i sæsonen, kan vi ikke regne med at fastholde den kynisme, ligesom vi absolut ikke kan regne med, at vi kan få sådan nogle fantastiske aktioner fra CN og Edmundsson til at skære den gordiske knude over, hver gang.
        Blaabjerg har en ok mulighed for dem, vi har ok hovedstød forbi; det er vel chancefordeling inden 1-0 målet?

        Jeg er helt med på pointen om, at vi ikke pludselig er et meget bedre hold. Jeg synes, at vi spillede mange fornuftige kampe i efteråret, hvor vi 'bare' savnede den afgørende opportunisme, tro og kvalitet i enkelte aktioner. Men når man ikke scorer og ikke får produceret nok slutprodukt, så er det vanvittigt irriterende at se på.
        Nu har vi så de der berømte sidste 5%, og så er resultatet så meget anderledes, men kvalitetsmæssigt som hold er vi meget samme sted: vi står ret solidt defensivt, vi kæmper med at skabe åbne chancer i etableret angrebsspil og vi smider lidt for meget væk til tider.

        Træerne vokser ikke ind i himlen, og vi kan teoretisk ligge nr 14 efter næste runde. Bedre er vi heller ikke. Men for satan hvor mål gør en forskel; det er helt vanvittigt. Vi har pt forårets skarpeste angribere. Det er jo sindssygt bare at skrive det.

        Comment


          Slet
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment

          Working...
          X