Dejlig ærlig snak fra Würtz. Hatten af for ham!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AAB 6-3/2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDesler har ellers været stærk i dag... Den præstation kommer Ryan ikke til at overgå ret tit, hvis han gør det... Tror jeg da ikke...
Men selvfølgelig er det nødvendigt med god nok gardering på hb og hk. Nok Desler rolle til han forhåbentlig når niveauet før skaden.
Jeg er bare så glad i dag. Tak Kent. Tak.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Hold nu kæft hvor er jeg træt af det hold, ingen vilje ingen gejst, de kan ingenting. Jeg savner min klub...............................Nårh nej det er jo længe siden det var sådan.
Man må sige at der er sket et eller andet på holdet. Nu fighter man igen nu løber man for hinanden, nu score man på sine chancer.. fedt med en super og kontrolleret kamp idag.
Nu skal FC Nordtyskland ha en på hatten på søndag og mon ikke der kommer 5-6000.
Tak til holdet og Kent og John,
Comment
-
Ej men hvor er det bare fedt! Hold op, hvor er der pludselig kommet krummer i det her hold. Hvad fanden er der sket!?
GLAD! :DOB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg har lige sagt til min kæreste, at jeg vil ha', at hun bliver gravid med Joans barn. Jeg skulle have gjort det med Utaka og Djemba-Djemba men til mit forsvar, så havde jeg ikke mødt hende på det tidspunkt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg har lige sagt til min kæreste, at jeg vil ha', at hun bliver gravid med Joans barn. Jeg skulle have gjort det med Utaka og Djemba-Djemba men til mit forsvar, så havde jeg ikke mødt hende på det tidspunkt.
Livet er herligt. I dag.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment