Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanpanel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fanpanel

    OB har fået et fanpanel på 6 mand. Men hvem er med i fanpanelet, og hvad er fanpanelets opgaver? Det kan du få svar på her, hvor den kommercielle chef, Jack Jørgensen, har givet svar på vores spørgsmål omkring det.

    http://obstruktion.dk/ob-har-faaet-et-fanpanel/

    #2
    Lyder spændende , håber det vil genoplive den døende patient . ��
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      OB har fået et fanpanel på 6 mand. Men hvem er med i fanpanelet, og hvad er fanpanelets opgaver? Det kan du få svar på her, hvor den kommercielle chef, Jack Jørgensen, har givet svar på vores spørgsmål omkring det.

      http://obstruktion.dk/ob-har-faaet-et-fanpanel/
      Super mange tak. Fortsæt det gode arbejde

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        OB har fået et fanpanel på 6 mand. Men hvem er med i fanpanelet, og hvad er fanpanelets opgaver? Det kan du få svar på her, hvor den kommercielle chef, Jack Jørgensen, har givet svar på vores spørgsmål omkring det.

        http://obstruktion.dk/ob-har-faaet-et-fanpanel/
        Det lyder som om ledelsen læser flittigt med herinde.:-)
        Der var ja også flere indlæg om arbejde i Hammarby mellem klubledelse og fansene. Fint hvis vi begynder at opbygge sådan en kultur i OB og hvis klubben forstår det som en opgave man skal arbejde aktiv for. Også idéen med de gamle OB- korifæer som klubambassadøre kan jeg lide rigtigt god. Vi begynder endelig at bruge vores DNA igen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Dejligt med noget gennemsigtighed. Thumbs up for hjemmesiden/bloggen i øvrigt. Fint med et friskt pust på den front.

          Comment


            #6
            Det er satme nye toner fra OB det her. Jeg er helt chokeret!

            http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...uere-i-15-aar/
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det er satme nye toner fra OB det her. Jeg er helt chokeret!

              http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...uere-i-15-aar/
              Det giver lidt kriller i maven. Den samme slags som da man lancerede det nye OB med langt billigere billetter, ønsket om at fremme talenterne osv.
              Meldinger hvor man signalerer at man faktisk vil prøve noget markant anderledes for at nå sine fans.

              Jeg går og glæder mig til at høre mere; til at se, hvordan tiltagene kommer til at se ud i den virkelige verden. Det KUNNE være starten på noget nyt og stort. Jeg vil så gerne rives med.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det er satme nye toner fra OB det her. Jeg er helt chokeret!

                http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...uere-i-15-aar/
                Jeg er helt igennem rystet! Hold da kæft hvor er det dejligt at høre nogen putte ord på, hvor det ikke bare er et politiker-svar. Tak Jack.

                »Lige nu giver alle de mange tv-kampe og den nye struktur i dansk fodbold skylden for, at tilskuertallene daler. Men vi må som klubber i dansk fodbold selv erkende, at vi skal gøre mere. I OB skal vi finde frem til, hvad der er vores særkende. Hvorfor skal folk holde med os, og hvad giver vi dem, hvis vi ikke lige vinder ni ud af ti kampe? Vi er en klub, der har været her i 130 år, og vi skal finde vores personlighed igen efter at have skrabet lakken af,« siger Jack Jørgensen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg er helt igennem rystet! Hold da kæft hvor er det dejligt at høre nogen putte ord på, hvor det ikke bare er et politiker-svar. Tak Jack.

                  »Lige nu giver alle de mange tv-kampe og den nye struktur i dansk fodbold skylden for, at tilskuertallene daler. Men vi må som klubber i dansk fodbold selv erkende, at vi skal gøre mere. I OB skal vi finde frem til, hvad der er vores særkende. Hvorfor skal folk holde med os, og hvad giver vi dem, hvis vi ikke lige vinder ni ud af ti kampe? Vi er en klub, der har været her i 130 år, og vi skal finde vores personlighed igen efter at have skrabet lakken af,« siger Jack Jørgensen.
                  Jeg var ved at spytte kaffe ud over det hele, da jeg læste det her afsnit : "Et andet tiltag er, at nogle OB-fans vil lave en podcast om klubben, henvendt til fansene.
                  - »Tidligere har vi haft berøringsangst, når det gjaldt den slags kommunikation, for så var det ude af væres hænder. Vi har i mange år selv villet styre, hvad der kom ind og ud. "

                  Vi ved jo alle det er sådan det er foregået, men vildt, at han bare siger det ligeud.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg var ved at spytte kaffe ud over det hele, da jeg læste det her afsnit : "Et andet tiltag er, at nogle OB-fans vil lave en podcast om klubben, henvendt til fansene.
                    - »Tidligere har vi haft berøringsangst, når det gjaldt den slags kommunikation, for så var det ude af væres hænder. Vi har i mange år selv villet styre, hvad der kom ind og ud. "

                    Vi ved jo alle det er sådan det er foregået, men vildt, at han bare siger det ligeud.
                    Ja det er andre toner, end sidst jeg beskæftiget mig med OB ift. kommunikation. Jeg blev truet flere gange, da jeg lavede ob-news, hvis jeg skrev noget, som ikke passede de fine herrer, og sidst jeg tilbød, at lave et unikt stykke kommunikationsprojekt i Ådalen, blev det stoppet af, at jeg ikke ubetinget ville give min støtte til Jesper Hansen, det gætter i hvert fald på, da jeg aldrig fik nogen egentlig forklaring, fik bare at vide på møderne, at man skulle være loyal, hvis man skulle have noget med OB at gøre officielt.

                    Jeg er derfor også lidt bange for, at fanpanelet bliver en bovlam omgang, for det har jo været reglen, at man ikke kan forbindes med OB, hvis man ikke bakker op loyalt om alt og alle. Men dette kunne tyde på det modsatte, nye dejlige toner, er en vis herrer regime i kommunikationen måske ovre?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det er satme nye toner fra OB det her. Jeg er helt chokeret!

                      http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...uere-i-15-aar/
                      Man skulle næsten tro, at Jørgensen har fundet mit katalog af anbefalinger på 8 sider, som jeg sendte til klubben for nogle år siden, og som dengang gav et kort høftligt møde, men der skete aldrig mere end det, udover at de lavede nogle ting omkring jubilæet i 12, som også mindede om nogle af de tiltag, som jeg anbefalede :-)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Man skulle næsten tro, at Jørgensen har fundet mit katalog af anbefalinger på 8 sider, som jeg sendte til klubben for nogle år siden, og som dengang gav et kort høftligt møde, men der skete aldrig mere end det, udover at de lavede nogle ting omkring jubilæet i 12, som også mindede om nogle af de tiltag, som jeg anbefalede :-)
                        Jeg vil også gerne se noget virkelig handling inden jeg klapper i hænderne.
                        Man er efterhånden så vant til, igennem mange år, at de pludselig anser os fans som midlet mod alle ondskabens ting - så snart de begynder at mærke vores utilfredshed på pengepungen.
                        At Jack's udmelding så er meget mere direkte - og lyder mere oprigtig - er korrekt.
                        Men jeg tillader mig at være skeptisk og afventer egentlig handling, udover at nedsætte et fan- og sponsorpanel.
                        Det er rimeligt billigt købt indtil videre.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ja det er andre toner, end sidst jeg beskæftiget mig med OB ift. kommunikation. Jeg blev truet flere gange, da jeg lavede ob-news, hvis jeg skrev noget, som ikke passede de fine herrer, og sidst jeg tilbød, at lave et unikt stykke kommunikationsprojekt i Ådalen, blev det stoppet af, at jeg ikke ubetinget ville give min støtte til Jesper Hansen, det gætter i hvert fald på, da jeg aldrig fik nogen egentlig forklaring, fik bare at vide på møderne, at man skulle være loyal, hvis man skulle have noget med OB at gøre officielt.

                          Jeg er derfor også lidt bange for, at fanpanelet bliver en bovlam omgang, for det har jo været reglen, at man ikke kan forbindes med OB, hvis man ikke bakker op loyalt om alt og alle. Men dette kunne tyde på det modsatte, nye dejlige toner, er en vis herrer regime i kommunikationen måske ovre?
                          Jeg forstår simpelthen ikke den tankegang. Hvis al kommunikation er ukritisk propaganda, kommer man til:

                          a): at miste al troværdighed i længden, når der opstår dissonans mellem kommunikationen og virkeligheden (som vi har set det de sidste par år)
                          og
                          b): bruge en masse tid på damage control, når ens håbløst optimistiske og ukritiske udtalelser kommer tilbage og bider én i røven.

                          Det er en virkelig, virkelig dårlig og gammeldags kommunikationsstrategi, og det er helt sindssygt, at ingen i organisationen, ledelsen eller kommunikationsafdelingen har råbt vagt i gevær noget før. Jeg vil som mange andre lige klappe hesten og se dem skifte retning, før jeg klapper i hænderne, men de første udmeldinger er meget positive, imo.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg var ved at spytte kaffe ud over det hele, da jeg læste det her afsnit : "Et andet tiltag er, at nogle OB-fans vil lave en podcast om klubben, henvendt til fansene.
                            - »Tidligere har vi haft berøringsangst, når det gjaldt den slags kommunikation, for så var det ude af væres hænder. Vi har i mange år selv villet styre, hvad der kom ind og ud. "

                            Vi ved jo alle det er sådan det er foregået, men vildt, at han bare siger det ligeud.
                            Det er fabelagtigt, at klubben har indset at åbenhed og nærhed til deres fans er vejen frem!

                            Nu ved vi jo godt, at Rom ikke blev bygget på én dag, så det her er et langt, sejt træk... så håber, vi alle giver det lidt tid til at finde fodfæste. Det KAN blive godt!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg forstår simpelthen ikke den tankegang. Hvis al kommunikation er ukritisk propaganda, kommer man til:

                              a): at miste al troværdighed i længden, når der opstår dissonans mellem kommunikationen og virkeligheden (som vi har set det de sidste par år)
                              og
                              b): bruge en masse tid på damage control, når ens håbløst optimistiske og ukritiske udtalelser kommer tilbage og bider én i røven.

                              Det er en virkelig, virkelig dårlig og gammeldags kommunikationsstrategi, og det er helt sindssygt, at ingen i organisationen, ledelsen eller kommunikationsafdelingen har råbt vagt i gevær noget før. Jeg vil som mange andre lige klappe hesten og se dem skifte retning, før jeg klapper i hænderne, men de første udmeldinger er meget positive, imo.
                              Jamen er det ikke præcist det, som er sket? men virkelighedsopfattelsen har vist været en noget andet i bunkeren, der har man haft tendens til, at se sig selv som ene mod hele verden, at alle, selv fans, havde en vis mistillid og ringeagt overfor klubben, og klubben konstant var ramt af negative holdninger og historier, som stammer fra de år, hvor der virkelig var kamp om fodboldtronen i Odense. Man har tænkt, at OB skulle være meget påpasselige, og være virkelig artige i deres kommunikation ud af til, så de kunne få et positivt omdømme. Det er min analyse.

                              I den proces, har man nok overset, at fans faktisk rummer en masse vilje og energi, og er en fordel for klubben, selvom de godt kan være negative og følelsesladede. OB skal lære at kunne rumme det fans indeholder, det mangler vi stadig at se.

                              Comment

                              Working...
                              X