Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/02-2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Kæft...lukket. Gå så ud og gør det igen og så igen.

Jaaaaah!

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Åhhh Camilla Martin, lad der nu lige gå bare to kampe i foråret inden du begynder at jinxe det hele. Hvorfor skal vi se på hende nu. Hende den anden var da meget bedre... 
    Visuelt er jeg nu mere til Fru Martin...

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Hvis Tingager, Izunna og Jönne kan holde det her niveau, er det 3 direkte forstærkninger, som jeg ser det.
    Præcis. Men Izunna skal blive bedre til de lange afleveringer. Jeg tror han var med til at skabe ro hos de unge.

KEP er fra nu af indskiftningsspiller. Stor ros for det fabelagtige arbejde med Tingager - det er jo helt brøndbysk.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Og jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.
    Men de kommer også til at stå med 10 1/2 mand i forsvaret. Det gjorde Randers ikke. Så det bliver en anden kamp

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Åhhh Camilla Martin, lad der nu lige gå bare to kampe i foråret inden du begynder at jinxe det hele. Hvorfor skal vi se på hende nu. Hende den anden var da meget bedre... 😊

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Der er i hvert fald ikke så meget andet at gøre... Det bliver i hvert fald sjovere at tage turen til Horsens nu ☺
    Og jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Ja sgu. Kæresten kunne stå nøgen i lokalet og jeg ville stadig hellere se 10 kedelige og rare minutter. Skøøønt.

MvT
    Hvis hun stillede sig foran fjersynet ville hun få fjernbetjeningen lige i skallen!!!!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    True - og jeg tror (og håber lidt), at selvtillid har større magt end vi går og tror. Den her sejr MÅ give et eller andet at følge op på i næste kamp mod Horsens...
    Der er i hvert fald ikke så meget andet at gøre... Det bliver i hvert fald sjovere at tage turen til Horsens nu ☺

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    For første gang i mands minde kan jeg sidde og nyde de sidste 10 min af en OB kamp. Skøøøøønt
    Ja sgu. Kæresten kunne stå nøgen i lokalet og jeg ville stadig hellere se 10 kedelige og rare minutter. Skøøønt.

MvT

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det er vel nærmest kun Desler, der har stemplet lidt ud idag - jeg synes også JBL har spillet ret fint idag!
    Desler, Nielsen og Myse synes jeg ikke rigtig viser noget i dag, men det var sådan ca. Og så der...

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    ... men det var fa'me en god dag på lægterne, der for(en kort stund, godt nok) gav nyt håb...
    Nu skal Jønne og Co. bare følge op på det denne gang...
    True - og jeg tror (og håber lidt), at selvtillid har større magt end vi går og tror. Den her sejr MÅ give et eller andet at følge op på i næste kamp mod Horsens...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Fortjent sejr. Måske er det slet ikke så dårligt et hold alligevel.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Casper Nielsen: Det er pisse dejligt og skide vigtigt!

Bandeord når de er bedst.

MvT

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Kæft det lettede

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jønsson MoM på stadion. Og den der har løbet mest på holdet
    Nej det var JJ