Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/02-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Jeg har en god mavefornemmelse. Spillerne oplevede for første gang i lang tid hvor sjovt og dejligt det kan være at spille fodbold - og hvad det kræver af slid og mod og disciplin. Jeg tror på en stime. Også fordi jeg har et stort behov for det.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Lad os være glade i dag, men vi har vundet før, og spillet som lort i næste kamp. Godt at svenskeren kom i gang, men nu skal han holde niveau, og ikke falde ud de næste 10 kampe. Horsens er vi bedre end, men vil vi slås for det? Ellers fighter de os ud at den lorte by hvor den unævnlige er fra.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Efter makrini er væk. Er det også nu eller aldrig for izunna. Lad ås håbe han finder sit spil frem fra Midtjylland tiden

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Netop med 5 nederlag i rygsækken, kunne man plædere for, at de kom med 120 i timen for at vaske det af sig...

    Men det gjorde de ikke.
    Jeg ser Tingager for mig, når jeg læser dette. Sammen med Tverskov og Izunna lagde de grunden, da Izunna havde fundet sit spil. Han trives med de yngre spillere og når Desler også begynder at løbe rigtigt kan det blive godt - hvis altså Izu holder niveauet. Men mon ikke, han vil jo gerne væk.

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Presset ud i et håb, så satsede jeg på 2-1 til OB i dag...
    Havde jeg nu taget et ordentlig kig på Randers, så havde jeg måske ikke følt mig helt så presset til det... 5 nederlag i træk nu til dem, og senest til selveste EfB... Ikke at det skal tage noget fra os i dag, men hvad sker der lige for dem. De smider jo snart top-6...

    ...lad os hjælpe dem ved at baske Horsens næste gang ☺
    Netop med 5 nederlag i rygsækken, kunne man plædere for, at de kom med 120 i timen for at vaske det af sig...

    Men det gjorde de ikke.

    Leave a comment:


  • kennedodense
    replied
    Hvad skete der lige i dag... ??

    1. Jeg kan ikke erindre OB vinde en kamp, til et hold, som har tabt flere i træk, vi plejer da altid at 'sparke' de andre i gang.

    2.Izunna spiller godt.

    3.Jønson spiller godt.

    Kunne godt mistænke det for at være en drøm...

    - Kenned

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Presset ud i et håb, så satsede jeg på 2-1 til OB i dag...
    Havde jeg nu taget et ordentlig kig på Randers, så havde jeg måske ikke følt mig helt så presset til det... 5 nederlag i træk nu til dem, og senest til selveste EfB... Ikke at det skal tage noget fra os i dag, men hvad sker der lige for dem. De smider jo snart top-6...

    ...lad os hjælpe dem ved at baske Horsens næste gang ☺

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Randers måske nede i et hul for tiden så det er vigtigt at huske at Horsens kan blive vanskeligere.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Glæder mig uendeligt over at mine pessimistiske forventninger blev gjort til skamme! Odense Pilsner på McKluuds og striwet sejr; Jeg elsker mandag lige nu.

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Kæft...lukket. Gå så ud og gør det igen og så igen.


    Jaaaaah!

    MvH ChrisOB
    I selverkendelsens tegn... ;o)

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Præcis. Men Izunna skal blive bedre til de lange afleveringer. Jeg tror han var med til at skabe ro hos de unge.

    KEP er fra nu af indskiftningsspiller. Stor ros for det fabelagtige arbejde med Tingager - det er jo helt brøndbysk.
    Ja, det er en forrygende udvikling, han har gennemgået!!

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Og jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.
    Enig... Og det er jo så den næste opgave for os nu, at gøre det mod et hold hvor vi skal skabe mere af kampen end i dag... selvom det egentlig gik fint i dag, da vi kom i gang i de to halvege...

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men de kommer også til at stå med 10 1/2 mand i forsvaret. Det gjorde Randers ikke. Så det bliver en anden kamp
    Du har ret...

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    20 kg lettere - alt sammen tabt fra hjerteregionen

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Ja sgu. Kæresten kunne stå nøgen i lokalet og jeg ville stadig hellere se 10 kedelige og rare minutter. Skøøønt.

    MvT
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis hun stillede sig foran fjersynet ville hun få fjernbetjeningen lige i skallen!!!!

    Leave a comment:

Working...
X