Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - RFC 20/02-2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægHvis Tingager, Izunna og Jönne kan holde det her niveau, er det 3 direkte forstærkninger, som jeg ser det.
KEP er fra nu af indskiftningsspiller. Stor ros for det fabelagtige arbejde med Tingager - det er jo helt brøndbysk.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægOg jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægPræcis. Men Izunna skal blive bedre til de lange afleveringer. Jeg tror han var med til at skabe ro hos de unge.
KEP er fra nu af indskiftningsspiller. Stor ros for det fabelagtige arbejde med Tingager - det er jo helt brøndbysk.
Comment
-
Presset ud i et håb, så satsede jeg på 2-1 til OB i dag...
Havde jeg nu taget et ordentlig kig på Randers, så havde jeg måske ikke følt mig helt så presset til det... 5 nederlag i træk nu til dem, og senest til selveste EfB... Ikke at det skal tage noget fra os i dag, men hvad sker der lige for dem. De smider jo snart top-6...
...lad os hjælpe dem ved at baske Horsens næste gang ☺Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment