Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/02-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    De 3 mål her

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...odbold/6542281

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Og så lige en ting, som jeg tillader mig at "juble" lidt over:

    Jeg synes, det er "modigt" (og måske det rette) af Kent Nielsen at bænke sin anfører. Med dét fortæller han, at ingen af spillerne, uanset status, er sikre på en startplads. Dét kan jeg godt li'.
    Helt enig... det er et sundt signal, omend det nok er lidt nemmere når han ikke er helt hvor de andre er, grundet manglende optakt...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Og så lige en ting, som jeg tillader mig at "juble" lidt over:

    Jeg synes, det er "modigt" (og måske det rette) af Kent Nielsen at bænke sin anfører. Med dét fortæller han, at ingen af spillerne, uanset status, er sikre på en startplads. Dét kan jeg godt li'.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Netop hjemvendt fra en skøn aften på stadion. For første gang i laaaang tid, nød jeg besøget!

    Én ting er at vinde. En anden ting er måden. Og så de mål! 3 klassemål!

    Jeg tør godt melde ud, at det var med tårer i øjnene, da mål 2 og 3 blev scoret. Både vigtigheden, måden hvorpå de blev scoret, og ikke mindst manden, der scorede dem. Er der nogen, vi for alvor trænger til at få i gang, så er det netop Jönsson - han spiller jo hver gang alligevel.

    Jeg er henrykt! Jeg er bare glad. Det er længe siden, jeg sidst har set så fint spil krydret med en OB-sejr. Det var yderst tiltrængt!

    Nu vokser træerne jo ikke ind i himlen, så jeg håber, at spillerne godt ved - og tager med sig - at der stadig venter hårdt arbejde forude, for at slippe ud af suppedasen dernede i bunden.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Reaktioner

    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efterob-rfc.aspx

    Jönne var så god at man har måtte udtage ham til dopingkontrol
    Nye tider er på vej👍😂

    Klasse kamp med et godt defensivt kollektiv og lækre offensive enkelt præstersioner, dog manglede det etablerede angrebsspil stadig kant og skarphed.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Referat og reaktion fra KN

    http://www.ob.dk/artikel/fantastisk-...r-paa-3-0.aspx

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Reaktioner

    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efterob-rfc.aspx

    Jönne var så god at man har måtte udtage ham til dopingkontrol

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Interessen for OB er der jo. Vi skal bare lokkes den sidste vej på stadion. Vi er lige nu på en stadie, der minder om noget alá efter oprykningen i 1999, og der skal arbejdes hårdt for at vindes legitimitet over for os fans.
    En god start idag må man sige

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    304 brugere online på forum.. jo jo
    Interessen for OB er der jo. Vi skal bare lokkes den sidste vej på stadion. Vi er lige nu på en stadie, der minder om noget alá efter oprykningen i 1999, og der skal arbejdes hårdt for at vindes legitimitet over for os fans.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    304 brugere online på forum.. jo jo

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Næsten det bedste ved hele aftenen var at se glæden og lettelsen lyse ud af alle spillerne da de rundt og klappede ud til publikum. Det var sgu næsten som havde vi vundet CL :)
    Tingager var næsten i ekstase

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvem var anfører?
    Gryte.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Hvem var anfører?

    Leave a comment:


  • lassepedersen
    replied
    Næsten det bedste ved hele aftenen var at se glæden og lettelsen lyse ud af alle spillerne da de rundt og klappede ud til publikum. Det var sgu næsten som havde vi vundet CL :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg har en god mavefornemmelse. Spillerne oplevede for første gang i lang tid hvor sjovt og dejligt det kan være at spille fodbold - og hvad det kræver af slid og mod og disciplin. Jeg tror på en stime. Også fordi jeg har et stort behov for det.
    Jeg vil give min venstre testikel for en sejr på lørdag. Den ville være så vildt vigtig at få de 3p og have lukket hullet op til de andre midt/bundhold

    Leave a comment:

Working...
X