Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - RFC 20/02-2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægReaktioner
http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efterob-rfc.aspx
Jönne var så god at man har måtte udtage ham til dopingkontrol
Klasse kamp med et godt defensivt kollektiv og lækre offensive enkelt præstersioner, dog manglede det etablerede angrebsspil stadig kant og skarphed.
Comment
-
Netop hjemvendt fra en skøn aften på stadion. For første gang i laaaang tid, nød jeg besøget!
Én ting er at vinde. En anden ting er måden. Og så de mål! 3 klassemål!
Jeg tør godt melde ud, at det var med tårer i øjnene, da mål 2 og 3 blev scoret. Både vigtigheden, måden hvorpå de blev scoret, og ikke mindst manden, der scorede dem. Er der nogen, vi for alvor trænger til at få i gang, så er det netop Jönsson - han spiller jo hver gang alligevel.
Jeg er henrykt! Jeg er bare glad. Det er længe siden, jeg sidst har set så fint spil krydret med en OB-sejr. Det var yderst tiltrængt!
Nu vokser træerne jo ikke ind i himlen, så jeg håber, at spillerne godt ved - og tager med sig - at der stadig venter hårdt arbejde forude, for at slippe ud af suppedasen dernede i bunden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægOg så lige en ting, som jeg tillader mig at "juble" lidt over:
Jeg synes, det er "modigt" (og måske det rette) af Kent Nielsen at bænke sin anfører. Med dét fortæller han, at ingen af spillerne, uanset status, er sikre på en startplads. Dét kan jeg godt li'.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment