Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Skygger over Ådalen har også en optakt, med seks ting vi IKKE vil se i premieren:

    https://www.facebook.com/notes/skygg...04185606363925
    Jeg er helt med! Men frygteSr det bliver ligeså som med en fødselsdag eller jul: man kan ønske alt, men det kan være helt skuffende hvad man faktisk får... frygter Sta.Kent vil skuffe os.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      [QUOTE=OBstruktion;111813]Vi har også en lille optakt til kampen, inkl. den holdopstilling vi håber på.
      [URL="http://obstruktion.dk/optakt-ob-randers/"]
      http://obstruktion.dk/optakt-ob-

      Tror ikke du har fuldt opstarten. For Tingager har været klart bedst sammen med Tverskov.

      Comment


        #48
        Tingager kostede et mål mod Køge. Jegkan Godt lide ham, men stoler Kent på at børnefejlene er så små så han tør lade ham spille. Jeg ser gerne KEP og svenskeren på bænken.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Tingager kostede et mål mod Køge. Jegkan Godt lide ham, men stoler Kent på at børnefejlene er så små så han tør lade ham spille. Jeg ser gerne KEP og svenskeren på bænken.
          Tingager ser ikke ud til at være tryg sammen med KEP.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Problemet er at vi SKAL vinde mandag. Og hvordan hjælper vi med det?! Jeg er lige så frustreret som alle jer andre, men giv nu alt til drengene. Og vent til efter kampen mht JH & Co.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Problemet er at vi SKAL vinde mandag. Og hvordan hjælper vi med det?! Jeg er lige så frustreret som alle jer andre, men giv nu alt til drengene. Og vent til efter kampen mht JH & Co.
              Du kan roligt regne med, at alt vil blive givet. Ligesom det blev i efteråret. Det hele tærer bare på folk, skridt efter skridt, fordi man føler, at man har et hold, hvor kampen er forbi det sekund de kommer bagud. Og så kan man skråle samtfulde 90 minutter, uden at der er nogen, der kan eller vil tage ansvar, fordi de intet har at falde tilbage på.

              Og nu er der ingen til at begå de frispark, der skal til for både at tænde på banen og på tribunerne.

              Derfor denne frustration NU. Men den kan sagtens "begraves" når kampen går i gang. Stol på det.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Tingager ser ikke ud til at være tryg sammen med KEP.
                Du rammer hovedet på sømmet. KEP gør Tingager mere usikker. Jeg vil dog stadig påstå, at det der førte til målet imod Køge, det var sådan set den eneste graverende fejl, han lavede indtil da. Som én af dem, der stod ved siden af mig bemærkede "Han fylder godt på banen ham den lange".

                Og det gjorde han. Indtil fejlen kom. Og de kommer for ofte. Men han har kun spillet Superliga i et halvt år. Hvad er KEPs undskyldning for at sælge forsvaret helt oppe på modstanderens banehalvdel i et tåbeligt og kluntet forsøg på at tackle?

                F.eks?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #53
                  Er der nogen som ser træningen idag og/Eller i morgen, som kan give lidt opdateringer?

                  Comment


                    #54
                    JJ mener at vi kommer ud med 120 km/timen samt at vi har mere sult og kvalitet

                    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-er...e-end-dem.aspx

                    Det vil jeg se før jeg tror det

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      JJ mener at vi kommer ud med 120 km/timen samt at vi har mere sult og kvalitet

                      http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-er...e-end-dem.aspx

                      Det vil jeg se før jeg tror det
                      Åh nej, hver gang de udtaler det inden en kamp, så kommer de med 40 km/t. Vi taber i morgen. JJT har jinxet den.

                      Comment


                        #56
                        "slip energien løs"....vi er nok bagud efter ti minutter.

                        Comment


                          #57
                          Er der virkelig ingen som har været nede og se træningen i går og i dag, som kan løfte sløret for hvad start-11 bliver? Kent sværger jo altid til hans 1. Hold ved sidste træning inden kamp..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Er der virkelig ingen som har været nede og se træningen i går og i dag, som kan løfte sløret for hvad start-11 bliver? Kent sværger jo altid til hans 1. Hold ved sidste træning inden kamp..
                            Det tynder ud i de aktive fans rækker !
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Hvor er det egentlig bare latterligt, man som fan ingen forventninger har til en hjemme kamp mod Randers. Jeg er fuldstændig modløs efterhånden og ser min klub som underdog uanset hvad modstanderen hedder.

                              Comment


                                #60
                                Jeg har sat 100 kroner på uafgjort.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X