Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    En lille fordel til os.. Brandur knæskadet, og ude i længere tid.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...gt-knaeskadet/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg tror Jönsson starter på toppen.

      At Eddie er startet deroppe i testkampene tror jeg mere har handlet om at prøve at spille ham ind som alternativ på pladsen, end et egenligt positionsskifte for ham.

      Jeg tror på:

      -----------Gryte
      Desler---KEP---Tingager--Joaõ/Barrett (ved ikke hvem af de to der starter)
      Eddie----Tverskov--JJT---CN
      ------AK----Jönsson

      Alternativt:
      -------------Gryte
      Lund----Tvers---Tingager-Joaõ/Barrett
      Desler---Izunna/CN--JJT----Eddie
      ---------AK----Jönsson
      JBL skulle være 1.valg pt på VB så den er jeg ikke så meget i tvivl om

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        En lille fordel til os.. Brandur knæskadet, og ude i længere tid.

        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...gt-knaeskadet/
        Selvfølgelig brandærgeligt for Brandur, som har været stærkt spillende i opstartsfasen. Har tidligere gjort ondt på os med dødbolde denne pragtscoring leverede han for en lille uge siden.

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-slog-tjekkere

        Comment


          #19
          Syntes denne kamp lugter langt væk af en uafgjort. 0-0 eller 1-1

          Det gør vi i følgende opstilling

          Grytebust
          Des Ting Tver JBL
          CN Izu JJ Jønne
          AK Joan

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Syntes denne kamp lugter langt væk af en uafgjort. 0-0 eller 1-1

            Det gør vi i følgende opstilling

            Grytebust
            Des Ting Tver JBL
            CN Izu JJ Jønne
            AK Joan
            Mit gæt er at KN holder fast i opstillingen fra kampen mod Viktoria Plzen. Han har på det nærmeste navngivet forskellige typer konstellationer som henholdsvis at spille fysisk, eller kreativt o.s.fr. Med fysisk er jeg temmelig sikker på, at han mener højt pres fra angrebskæde og midtbane, som vi så det mod Plezen. Kreativt forestiller jeg mig med de indadsøgende kanter, og lidt mere albuerum til modstanderen, hvor vi skal lukrere på omstillinger. Greve imponerede for reserverne, og får genvalg, bl.a. fordi Jønne fylder for lidt i presspillet. Tror ligeledes at Tverskov rykkes op på midtbanen, som fungerede glimrende! Mit bud er derfor følgende startopstilling:

            Grytebust
            Des KEP Ting Pereira
            CN JJ Tver Greve
            AK Joan

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Mit gæt er at KN holder fast i opstillingen fra kampen mod Viktoria Plzen. Han har på det nærmeste navngivet forskellige typer konstellationer som henholdsvis at spille fysisk, eller kreativt o.s.fr. Med fysisk er jeg temmelig sikker på, at han mener højt pres fra angrebskæde og midtbane, som vi så det mod Plezen. Kreativt forestiller jeg mig med de indadsøgende kanter, og lidt mere albuerum til modstanderen, hvor vi skal lukrere på omstillinger. Greve imponerede for reserverne, og får genvalg, bl.a. fordi Jønne fylder for lidt i presspillet. Tror ligeledes at Tverskov rykkes op på midtbanen, som fungerede glimrende! Mit bud er derfor følgende startopstilling:

              Grytebust
              Des KEP Ting Pereira
              CN JJ Tver Greve
              AK Joan
              KEP har et efterslæb og kunne starte på bænken pga dette. Greve er bestemt en mulighed på VK.. Men Joao P på VK tror jeg ikke på.
              Han bliver reserve i foråret

              Comment


                #22
                Jeg tror på denne

                Gryte
                Desler KEP tingager JBL

                CN JJT tver jønsson

                Ak Joan

                Jeg tror ikke kent bænker sin anfører, hvis bare KEP kan kravle på banen.
                Tror ikke fester er i omdrejninger til en starter, hvorfor Joan starter på toppen.
                Sidst tror jeg slet ikke at projekt 'Jønsson på venstre-kant' er dødt. Ser dog meget gerne Greve får chancen fast i dette forår.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Jeg tror på denne

                  Gryte
                  Desler KEP tingager JBL

                  CN JJT tver jønsson

                  Ak Joan

                  Jeg tror ikke kent bænker sin anfører, hvis bare KEP kan kravle på banen.
                  Tror ikke fester er i omdrejninger til en starter, hvorfor Joan starter på toppen.
                  Sidst tror jeg slet ikke at projekt 'Jønsson på venstre-kant' er dødt. Ser dog meget gerne Greve får chancen fast i dette forår.
                  Shit. Det håber jeg ikke sker!

                  Joan er en dårlig angriber og en middelmådig kantspiller. Jønsson er en helt vildt dårlig kant spiller og under middel angriber. KEP er helt væk og izunna på vej fremtiden til at blive en okay mand til midten.

                  Ud med KEP, behold Joan på kanten og smid floppet op i angrebet, hvor han kan skiftes ud i halvlegen.
                  Tverskov og Tingager i midterforsvaret bør være det, som giver hold stabilitet

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Shit. Det håber jeg ikke sker!

                    Joan er en dårlig angriber og en middelmådig kantspiller. Jønsson er en helt vildt dårlig kant spiller og under middel angriber. KEP er helt væk og izunna på vej fremtiden til at blive en okay mand til midten.

                    Ud med KEP, behold Joan på kanten og smid floppet op i angrebet, hvor han kan skiftes ud i halvlegen.
                    Tverskov og Tingager i midterforsvaret bør være det, som giver hold stabilitet
                    Jeg tror også på den Lennon skriver. Forventer bestemt, at kombinationen AK/Joan blev testet her i træningskampene med henblik på de første kampe før Festersen er klar igen. Jeg ville også hellere selv rykke Jönsson i angrebet og have Joan på kanten. Vi må se. AK/Joan har jo ikke virket så farligt.

                    Ift. forsvar/midtbane er det nok et spørgsmål om han vurderer KEP eller Izunna i højest omdrejninger. Starter KEP rykkes Tverskov formentligt op på midtbanen. Han bringer i mine øjne noget mere fysik end Izunna. Er selv i tvivl om hvad det ender med.

                    Det bliver nemmere at spå om efter kampen i morgen.
                    Last edited by Agbre; 15-02-2017, 14:00.

                    Comment


                      #25
                      Efter Yao fortsætter med at score, så håber jeg på følgende start11, selvom den nok er noget urealistisk. Mit synspunkt er dog, at man skal bruge spillerne på den plads, som de normalt spiller. (spiller CN normalt i midten?)

                      Grytebust
                      Desler Tverskov Tingager Barret
                      Joan JJ CN Greve
                      AK Yao

                      Comment


                        #26
                        Håber så inderligt på en sejr. Det kan måske være medvirkende til at der så kommer rigtig mange til Horsens og støtter striwerne der

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                          Efter Yao fortsætter med at score, så håber jeg på følgende start11, selvom den nok er noget urealistisk. Mit synspunkt er dog, at man skal bruge spillerne på den plads, som de normalt spiller. (spiller CN normalt i midten?)

                          Grytebust
                          Desler Tverskov Tingager Barret
                          Joan JJ CN Greve
                          AK Yao
                          muligt Yao har scoret nogle mål for reserverne men i ligaen har han intet vist .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            muligt Yao har scoret nogle mål for reserverne men i ligaen har han intet vist .
                            Enig. Når jeg har set træninger med ham, så har han faktisk set fornuftig ud, og jeg forstår godt at man forlængede med ham. Jeg synes dog når han kommer ind i ligaen, så ligner det for mig at han er for ivrig for at bevise sit værd. Han løber rundt som en hovedløs høne, og laver nogle dumme beslutninger.. Han er sgu heller ikke ret gammel, så jeg tænker at give ham lidt tid endnu. Han ser i hvert fald spændende ud på en træningsbane..

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Håber så inderligt på en sejr. Det kan måske være medvirkende til at der så kommer rigtig mange til Horsens og støtter striwerne der
                              Uanset, så tror jeg en stor del af stadion bliver fyldt op med fynske fans. Glæder mig fandeme til den udebanetur!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Shit. Det håber jeg ikke sker!

                                Joan er en dårlig angriber og en middelmådig kantspiller. Jønsson er en helt vildt dårlig kant spiller og under middel angriber. KEP er helt væk og izunna på vej fremtiden til at blive en okay mand til midten.

                                Ud med KEP, behold Joan på kanten og smid floppet op i angrebet, hvor han kan skiftes ud i halvlegen.
                                Tverskov og Tingager i midterforsvaret bør være det, som giver hold stabilitet
                                Ved ikke om jeg synes Joan kun er en middelmådig kantspiller, men er ellers helt enig. Det tror jeg bare ikke kent er, desværre.

                                Comment

                                Working...
                                X