Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg vil tillade mig at argumentere for, at med vores tandløse angreb i mente, er Jönsson som angriber det eneste der giver mening, hvis han skal spille mod Randers. At placere ham på kanten et helt håbløst projekt, og det håber jeg snart Kent har indset.

    Jönsson har nogle kompetencer der kan udnyttes. Han er en relativt hæderlig dribler, har et ok blik for sine medspillere, og har et ret godt skud.

    I sin(e) gode sæson for AaB var han fremskudt midt/hængende angriber, og det var derfra han for alvor kunne udnytte sine styrker. Han er er ikke hurtig, gennembrudsstærk eller fysisk nok til kanten, og han fylder alt for lidt defensivt. Men som hængende angriber vil han kunne være det bindeled mellem spidsen og midten som vi ofte har manglet.

    Hvis han skal spille, skal det være der.

    Eddie er vores eneste kantspiller, der for alvor har vist noget kvalitet over længere tid i denne sæson. At begynde at rykke ham rundt, for at dække over at vi ikke har købt den angriber vi mangler, er håbløst.

    Hvis vi (som jeg frygter) stiller op sådan her, så tror jeg ikke længere på at Kent er i stand til at se, hvad der virkede og ikke virkede i efteråret/træningskampene:

    -------------Gryte
    Ryan---Tverskov---KEP---Barrett
    Desler---Izunna----JJT--Jönsson
    --------AK---Eddie

    Det ville næsten være det mest desillusionerende der kunne ske. Mere end et nederlag til et stærkt Randershold, fordi opstillingen ville udstille arrogancen og den blinde tro på et projekt der dybest set er dødsdømt. Og så frygter jeg for alvor for nedrykningen.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg vil tillade mig at argumentere for, at med vores tandløse angreb i mente, er Jönsson som angriber det eneste der giver mening, hvis han skal spille mod Randers. At placere ham på kanten et helt håbløst projekt, og det håber jeg snart Kent har indset.

      Jönsson har nogle kompetencer der kan udnyttes. Han er en relativt hæderlig dribler, har et ok blik for sine medspillere, og har et ret godt skud.

      I sin(e) gode sæson for AaB var han fremskudt midt/hængende angriber, og det var derfra han for alvor kunne udnytte sine styrker. Han er er ikke hurtig, gennembrudsstærk eller fysisk nok til kanten, og han fylder alt for lidt defensivt. Men som hængende angriber vil han kunne være det bindeled mellem spidsen og midten som vi ofte har manglet.

      Hvis han skal spille, skal det være der.

      Eddie er vores eneste kantspiller, der for alvor har vist noget kvalitet over længere tid i denne sæson. At begynde at rykke ham rundt, for at dække over at vi ikke har købt den angriber vi mangler, er håbløst.

      Hvis vi (som jeg frygter) stiller op sådan her, så tror jeg ikke længere på at Kent er i stand til at se, hvad der virkede og ikke virkede i efteråret/træningskampene:

      -------------Gryte
      Ryan---Tverskov---KEP---Barrett
      Desler---Izunna----JJT--Jönsson
      --------AK---Eddie

      Det ville næsten være det mest desillusionerende der kunne ske. Mere end et nederlag til et stærkt Randershold, fordi opstillingen ville udstille arrogancen og den blinde tro på et projekt der dybest set er dødsdømt. Og så frygter jeg for alvor for nedrykningen.
      Den følelse af desillusion mærkede jeg allerede da jeg ankom til Paarup igår og så Jönsson på banen og Tverskov på bænken. For nu mærker jeg, ligesom dig, at Kent ikke forsøger at stille det stærkeste hold. Han forsøger at stille det hold, han gerne vil have til at lykkes. Pinedød lykkes. Om det så kræver 10 kampe, før der kommer en sejr ud af det.

      Og det er derfor vi ryger ned. På røv og albuer.

      Fordi vores træner har mistet al greb om virkeligheden og kører med hans og chefens alternative virkelighed, hvor tidligere meritter betyder mere end faktiske præstationer og aktuel form.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Den følelse af desillusion mærkede jeg allerede da jeg ankom til Paarup igår og så Jönsson på banen og Tverskov på bænken. For nu mærker jeg, ligesom dig, at Kent ikke forsøger at stille det stærkeste hold. Han forsøger at stille det hold, han gerne vil have til at lykkes. Pinedød lykkes. Om det så kræver 10 kampe, før der kommer en sejr ud af det.

        Og det er derfor vi ryger ned. På røv og albuer.

        Fordi vores træner har mistet al greb om virkeligheden og kører med hans og chefens alternative virkelighed, hvor tidligere meritter betyder mere end faktiske præstationer og aktuel form.

        MvH ChrisOB
        Jeg håber og ber' til, at du tager fejl, og at opstillingerne i træningskampene har handlet om alternativer, test af spillere der ikke har imponeret og et forsøg på spille spillere ind der er i periferien af holdet.

        Håber og ber'!
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg håber og ber' til, at du tager fejl, og at opstillingerne i træningskampene har handlet om alternativer, test af spillere der ikke har imponeret og et forsøg på spille spillere ind der er i periferien af holdet.

          Håber og ber'!
          Jeg tager nok, desværre, ikke fejl. Den opstilling der først var passive, så uskarpe, og til sidst opgivende i 1. Halvleg af Køge kampen, bliver selvfølgelig opstillingen på mandag.

          Og den efterfølgende presse-plade er skrevet på forhånd. Enten bliver det "Vi kom egentligt med god energi - vi var bare for uskarpe i vores offensive aktioner" eller "Vi manglede energi som kampen skred frem"

          Eller man kan bare copy/paste fra tidligere og strege modstanderens navn ud.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg tager nok, desværre, ikke fejl. Den opstilling der først var passive, så uskarpe, og til sidst opgivende i 1. Halvleg af Køge kampen, bliver selvfølgelig opstillingen på mandag.

            Og den efterfølgende presse-plade er skrevet på forhånd. Enten bliver det "Vi kom egentligt med god energi - vi var bare for uskarpe i vores offensive aktioner" eller "Vi manglede energi som kampen skred frem"

            Eller man kan bare copy/paste fra tidligere og strege modstanderens navn ud.

            MvH ChrisOB
            Tverskov startede vel næppe ude mandag, eller hvad?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Tverskov startede vel næppe ude mandag, eller hvad?
              Nej. Han er ligeså meget selvskrevet på det holdkort som Grytebust, og med god grund.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg vil tillade mig at argumentere for, at med vores tandløse angreb i mente, er Jönsson som angriber det eneste der giver mening, hvis han skal spille mod Randers. At placere ham på kanten et helt håbløst projekt, og det håber jeg snart Kent har indset.

                Jönsson har nogle kompetencer der kan udnyttes. Han er en relativt hæderlig dribler, har et ok blik for sine medspillere, og har et ret godt skud.

                I sin(e) gode sæson for AaB var han fremskudt midt/hængende angriber, og det var derfra han for alvor kunne udnytte sine styrker. Han er er ikke hurtig, gennembrudsstærk eller fysisk nok til kanten, og han fylder alt for lidt defensivt. Men som hængende angriber vil han kunne være det bindeled mellem spidsen og midten som vi ofte har manglet.

                Hvis han skal spille, skal det være der.

                Eddie er vores eneste kantspiller, der for alvor har vist noget kvalitet over længere tid i denne sæson. At begynde at rykke ham rundt, for at dække over at vi ikke har købt den angriber vi mangler, er håbløst.

                Hvis vi (som jeg frygter) stiller op sådan her, så tror jeg ikke længere på at Kent er i stand til at se, hvad der virkede og ikke virkede i efteråret/træningskampene:

                -------------Gryte
                Ryan---Tverskov---KEP---Barrett
                Desler---Izunna----JJT--Jönsson
                --------AK---Eddie

                Det ville næsten være det mest desillusionerende der kunne ske. Mere end et nederlag til et stærkt Randershold, fordi opstillingen ville udstille arrogancen og den blinde tro på et projekt der dybest set er dødsdømt. Og så frygter jeg for alvor for nedrykningen.

                Eddie som angriber kan jeg sådan set sagtens se fornuften i. Det helt store problem er Jönsson på kanten. I den situation vi er i har vi simpelthen brug for mere power og løbe villighed. Hvis Ryan er klar til at tage højre back håber jeg virkelig at vores to kanter bliver Desler og Casper Nielsen. Om Tverskov så skal frem på midtbanen istedet for Izunna bliver også interessant. Jeg kan se fordele og ulemper ved begge opstillinger. Personligt tror jeg nok mest på den med Tverskov på midtbanen som makker til JJT og så ned KEP og Tingager i midterforsvaret.

                Comment


                  #38
                  Vi har også en lille optakt til kampen, inkl. den holdopstilling vi håber på.

                  http://obstruktion.dk/optakt-ob-randers/

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har også en lille optakt til kampen, inkl. den holdopstilling vi håber på.

                    http://obstruktion.dk/optakt-ob-randers/
                    Fedt i gør allerede et godt arbejde ;)
                    siden 1887

                    Comment


                      #40
                      Skygger over Ådalen har også en optakt, med seks ting vi IKKE vil se i premieren:

                      https://www.facebook.com/notes/skygg...04185606363925
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har også en lille optakt til kampen, inkl. den holdopstilling vi håber på.

                        http://obstruktion.dk/optakt-ob-randers/
                        Er meget uenig i at Tingager ikke har vist noget opløftende i opstarten. På nær hans fejl mod Køge har han stået stærkt i billedet.
                        Men de der kæmpe fejl der konstant koster et mål er selvfølgelig katastrofalt da det ofte giver modstanderen en 1-0 føring...
                        Men det jeg så i Spanien var klasse

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Skygger over Ådalen har også en optakt, med seks ting vi IKKE vil se i premieren:

                          https://www.facebook.com/notes/skygg...04185606363925
                          Spot on(selvom der er en lille fejl i overskriften)

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Fedt i gør allerede et godt arbejde ;)

                            Det bliver forhåbentlig endnu bedre! Men det er dejligt, at folk sætter pris på det allerede :-)

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spot on(selvom der er en lille fejl i overskriften)
                              Host. Rettet. Tak for tippet
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Host. Rettet. Tak for tippet
                                Yep yep

                                Comment

                                Working...
                                X