Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Frygter vi har brug for en ny træner før der er slut med Jønnes spadsereture på vk... :-(
    Jeg har snart mere lyst til at hoppe ned fra en høj bygning og lande på en cykel uden sadel, end at se den svenske pind rende rundt og intet udrette mere.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Super referat, tak for det.

      Jeg deler dit syn på både jønsson og Greve. Jønsson skal nok komme til at spille hele foråret, og være ligeså elendig som hidtil. Ingen andre end Kent ved hvorfor han spiller. Jeg sammenligner det lidt med da HHA skulle spille HVER kamp, lige meget hvad.

      Og Greve kommer bare oftest med en masse energi når han spiller og ofte også nogle udmærkede offensive aktioner. Jeg tror han kunne udvikle sig meget med kontinuerlig spilletid.
      Og man kunne først se hvad HHA kunne den sag han forsvandt... jeg tror dog ikke det bliver det samme med Jönsson.

      Comment


        Jeg så ikke kampen i dag, men er ret imponeret... 2 (TO!!!) mål, hvordan hulan gjorde vi det???
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Der er noget jeg ikke forstår på den måde trænere ser spillere i dag. Det handler både om de spillere der er på Superliganiveau, samt de spillere som de etablerede klubber satser på i ungdomrækkerne. For klubberne handler det mere om at finde spillere der kan trille bolden rundt, og drible rundt om sig selv 100 gange uden at komme ud af flækken, fremfor at bruge spillere der er kampafgørende og kan vinde kampe.

          Jeg har en ven, hvis søn er den bedste spiller jeg har set i dén årgang - og hans eneste ønske var at spille for hans hjerteklub i Danmark. Han var til prøvetræning i klubben, men fik beskeden, at han ikke havde de kvaliteter de søgte. Tro mig, han er en af de bedste spillere i årgangen i Danmark - og ham kunne de ikke bruge!? Heldigvis kontaktede en anden "stor" dansk klub dem i det sekund de trådte ind af døren derhjemme. Det viser sig, at være meget bedre end den første "store" klub de var til prøvetræning i, og de giver også førstnævnte klub røvfuld hver gang - og han overstråler alle, og bliver tit kåret som den bedste spiller til stævnerne de deltager i.

          Hvad vil jeg så sige med dét, og hvordan vil jeg relatere det til OB og andre Superligaklubber? Jo, jeg mener ikke, at alle Superligaklubber stiller med de spillere der er bedst, og bedst kan skabe de kampafgørende situationer der skal til for at vinde kampe - sådan ser jeg det også ret tydeligt i OB. Eksemplet over dem alle er Greve. Måske ikke verdens mest sexede, tekniske og finurlige spiller - men han er kampafgørende og fremtvinger nogle gode situationer. Man kan også vende den om, og tænke hvem der bedst kan holde 0'et i forsvaret.

          Jeg giver Morten Olsen og DBU skylden for alle de år han var landstræner med deres fucking røde tråd, som alle klubber i Danmark skulle følge - han valgte gentagne gange spille som passede ind i hans kram, fremfor spillere som kunne vinde kampe.
          Nej da, der skal endelig ikke ensrettes i træningen, så vi kan få et bedre landshold og mere tekniske spillere.
          Har du mon bemærket hvilke spillere der kom ud af den røde tråd :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Og man kunne først se hvad HHA kunne den sag han forsvandt... jeg tror dog ikke det bliver det samme med Jönsson.
            Vi spillede altså også dårligt MED ham - i hvert fald til sidst.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Vi spillede altså også dårligt MED ham - i hvert fald til sidst.

              MvH ChrisOB
              Ja, hans alder gav begrænsninger. Og det samme gjorde TB. Jeg var selv om jeg var blandt de største HHA-fans enig i at han til allersidst trak ned og blev også meget overrasket over hvad han efterfølgende kunne i Esbjerg. Der var mere i den gamle kæmpe.

              PS: Søren Berg er ham jeg har holdt mest af.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tak for det gode arbejde Sheed
                +1
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Ja, hans alder gav begrænsninger. Og det samme gjorde TB. Jeg var selv om jeg var blandt de største HHA-fans enig i at han til allersidst trak ned og blev også meget overrasket over hvad han efterfølgende kunne i Esbjerg. Der var mere i den gamle kæmpe.

                  PS: Søren Berg er ham jeg har holdt mest af.
                  Så har vi noget tilfælles - på den sidste. ;-)

                  Sammen med Miti, Schjønberg, Generalen, Elstrup, Nedergaard, Djiby, Helveg (mest den yngre), Bisgaard og ikke mindst Høgh'en.

                  Ikke mange fra "den nye generation". Mere fra "Generation Saft og Kraft". Det RIGTIGE OB. Giv mig mit OB tilbage.

                  Der ikke bliver tegnet af tavse milliardærer, Divisionsforenings tosser, haltende københavnere og jyske krejlere.

                  Af anonyme svenskere og ugidelige eks FCMere. Af over-the-hill DM vindere og rygskadede humørspillere.

                  Af boldtrilleri.

                  Giv mig en tonsertur! Noget power! Noget nosseriv... ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Vi spillede altså også dårligt MED ham - i hvert fald til sidst.

                    MvH ChrisOB
                    Det er rigtigt, men til trods for at hans fart og timing var begyndt at forsvinde, så kunne man stadig se hvor meget han havde fyldt, da han endelig forsvandt.

                    Comment


                      Når man læser dette er det jo endnu mere uhyggeligt at vi ikke vinder over Køge eller at hverken AK,Fester eller Joan får prikket noget ind

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...e-lehm-mod-ob/

                      Comment


                        Ja Av av Av. Håber godt nok ikke det er start 11. Ud over det er det jo pinligt, at de stiller med 3. Og 4. Valg i forsvaret og vil skabe meget lidt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Ja Av av Av. Håber godt nok ikke det er start 11. Ud over det er det jo pinligt, at de stiller med 3. Og 4. Valg i forsvaret og vil skabe meget lidt.
                          Øv jeg blev helt optimistik troede vi næsten kunne spille lige op med toppen af 1. division, og så var det bare deres reservehold.

                          Comment

                          Working...
                          X