Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07

    Vi møder HB Køge på torsdag Kl 14.00 i stedet for den aflyste kamp mod Brøndby.

    Jeg ved ikke hvor smart det er at lægge den sidste test fire dage før sæsonstart. Vi må krydse fingre for, at der ikke kommer nogle skader. Især i angrebet.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...es-i-testkamp/
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Vi møder HB Køge på torsdag Kl 14.00 i stedet for den aflyste kamp mod Brøndby.

    Jeg ved ikke hvor smart det er at lægge den sidste test fire dage før sæsonstart. Vi må krydse fingre for, at der ikke kommer nogle skader. Især i angrebet.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...es-i-testkamp/
    Uha, du må jo ikke stille spørgsmålstegn ved det smarte i det - Kent og CO ved jo, hvad de laver. Altid.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Uha, du må jo ikke stille spørgsmålstegn ved det smarte i det - Kent og CO ved jo, hvad de laver. Altid.

      MvH ChrisOB
      Hvis AK/Fester bliver skadet, var det "uheldigt" og "uforudsigeligt". Hvis de ikke gør, havde de jo ret i det intelligente i at lægge kampen der.

      Men ok, spillerne burde optimalt ikke være slidt på nogen måde på nuværende tidspunkt, og ingen testkamp i næsten to uger inden sæsonstart er heller ikke optimalt.

      Men derfor tror jeg stadig ikke på point mod Randers alligevel. Shit, det er svært at holde optimismen oppe i disse dage...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Hvis AK/Fester bliver skadet, var det "uheldigt" og "uforudsigeligt". Hvis de ikke gør, havde de jo ret i det intelligente i at lægge kampen der.

        Men ok, spillerne burde optimalt ikke være slidt på nogen måde på nuværende tidspunkt, og ingen testkamp i næsten to uger inden sæsonstart er heller ikke optimalt.

        Men derfor tror jeg stadig ikke på point mod Randers alligevel. Shit, det er svært at holde optimismen oppe i disse dage...
        Jeg vil gøre som nixcha og HÅBE. Det kan ikke tages fra os - og der har været spillemæssige fine takter i træningskampene; og det ER muligt at AK og Festersen pludselig finder sig selv igen - og vi går amok i en målrus. 5-0! 6-0! Og Jönsson finder ud af andre moves end "ind i banen og bolden bagud"!

        Håbet er lysegrønt!

        MvH ChrsOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg vil gøre som nixcha og HÅBE. Det kan ikke tages fra os - og der har været spillemæssige fine takter i træningskampene; og det ER muligt at AK og Festersen pludselig finder sig selv igen - og vi går amok i en målrus. 5-0! 6-0! Og Jönsson finder ud af andre moves end "ind i banen og bolden bagud"!

          Håbet er lysegrønt!

          MvH ChrsOB
          Er du ok? Hvad har du taget? Skal jeg ringe efter en ambulance?



          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Er du ok? Hvad har du taget? Skal jeg ringe efter en ambulance?



            Jeg ville lige prøve, hvordan det var at hoppe ud af virkeligheden. Sikke et trip. ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #7
              Mig også prøve:
              Vi skal bare have lidt mere stolpe ind end stolpe ud.

              Nå nej, det er en Kent-kliche.
              Men håbet er altså lysegrønt - ses dog dårligt på en kold, grå vinterdag.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Spillestid og tidspunkt

                http://www.ob.dk/artikel/ob-moeder-h...e-hos-tpi.aspx

                Comment


                  #9
                  Nu kan jeg se, de spiller kampen på TPI's kunststofbane.

                  Er der nogen, der kan berige mig med oplysninger om, hvorfor man ikke benytter kunststofbanen i Ådalen?
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Nu kan jeg se, de spiller kampen på TPI's kunststofbane.

                    Er der nogen, der kan berige mig med oplysninger om, hvorfor man ikke benytter kunststofbanen i Ådalen?
                    Den skulle eftersigende være rimelig slidt, og i dårlig stand - eller har jeg misforstået noget?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Nu kan jeg se, de spiller kampen på TPI's kunststofbane.

                      Er der nogen, der kan berige mig med oplysninger om, hvorfor man ikke benytter kunststofbanen i Ådalen?

                      På banen i Ådalen sidder JH og prøver at snakke vores faciliteter op i niveau
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Den skulle eftersigende være rimelig slidt, og i dårlig stand - eller har jeg misforstået noget?
                        Det er korrekt... på en eller anden mærkværdig måde er den sat ud af spillet...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det er korrekt... på en eller anden mærkværdig måde er den sat ud af spillet...
                          Pænt u-prof af en prof fodboldklub ikke at sørge for, at ens egne baner spiller max...
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Pænt u-prof af en prof fodboldklub ikke at sørge for, at ens egne baner spiller max...
                            OB's træningsfaciliteter er dybt kriminelle og uprofesionelle. Det har været hamrende pinligt faciliteter i meget lang tid.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              På banen i Ådalen sidder JH og prøver at snakke vores faciliteter op i niveau
                              Da det ikke gavner ham sig selv og OB at pynte på sandheden om faciliteterne er det vel noget af det eneste vi ikke kan beskylde ham for..

                              Comment

                              Working...
                              X