Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det er jo en katastrofe ud over alle grænser, de forhold man byder spillerne i Ådalen. Nu er kunststofbanen i så dårlig stand at man er nødt til at træne og spille i Paarup. Når det regner skal man træne på Dyrskuepladsen, hvor underlaget er ujævnt, og hvor hundelorte ligger i hobetal. Når man skal styrketræne skal man ind på OBBC. Jeg har ikke noget bud på hvor et nyt anlæg kunne ligge, men nu må der snart ske noget. Det her har været et kæmpe problem i mange år. Jeg husker at Bruce Rioch var meget rystet og gal over de forhold de var.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Det er jo en katastrofe ud over alle grænser, de forhold man byder spillerne i Ådalen. Nu er kunststofbanen i så dårlig stand at man er nødt til at træne og spille i Paarup. Når det regner skal man træne på Dyrskuepladsen, hvor underlaget er ujævnt, og hvor hundelorte ligger i hobetal. Når man skal styrketræne skal man ind på OBBC. Jeg har ikke noget bud på hvor et nyt anlæg kunne ligge, men nu må der snart ske noget. Det her har været et kæmpe problem i mange år. Jeg husker at Bruce Rioch var meget rystet og gal over de forhold de var.
      Puha ja, det lyder ikke så fedt at være spiller i OB når det kommer til omgivelserne. Så kan Ådalen være nok så smuk, men mon ikke de dårlige faciliteter får Ådalen til at fremstå mindre attraktiv.

      Vedr. OBBC, så stoppede de vist med at styrketræne der for 1-2 år siden. De styrkertræner nu i indendørshallen dernede.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Puha ja, det lyder ikke så fedt at være spiller i OB når det kommer til omgivelserne. Så kan Ådalen være nok så smuk, men mon ikke de dårlige faciliteter får Ådalen til at fremstå mindre attraktiv.

        Vedr. OBBC, så stoppede de vist med at styrketræne der for 1-2 år siden. De styrkertræner nu i indendørshallen dernede.
        Det "heldige" er, at man kan hente spillere om sommeren, hvor Ådalen tager sig bedst ud. Men meget snart er udsigten "tribunen" ved Ringen på Dyreskuepladsen og en anden klubs kunststofsbane.

        Og oldnordiske omklædningsforhold.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Det er jo en katastrofe ud over alle grænser, de forhold man byder spillerne i Ådalen. Nu er kunststofbanen i så dårlig stand at man er nødt til at træne og spille i Paarup. Når det regner skal man træne på Dyrskuepladsen, hvor underlaget er ujævnt, og hvor hundelorte ligger i hobetal. Når man skal styrketræne skal man ind på OBBC. Jeg har ikke noget bud på hvor et nyt anlæg kunne ligge, men nu må der snart ske noget. Det her har været et kæmpe problem i mange år. Jeg husker at Bruce Rioch var meget rystet og gal over de forhold de var.
          Nej de "træner" ikke i OBBC mere :)

          Comment


            #35
            Rettidig omhu præger ikke OB/OSE.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Hvor kan kampen løbende følges? Resultat.dk, bold.dk, livescore.dk osv. Har den ikke på programmet..

              Skal man bides af med de OB opdateringer, hvor der kommer én bemærkning pr. Halvleg?

              Comment


                #37
                Start-11:

                Grytebust
                Desler KEP Tingager Barret
                CN JJ Izu Jönsson
                Joan AK

                Comment


                  #38
                  Stille og rolig start, hvor OB næsten ikke har bolden

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    Start-11:

                    Grytebust
                    Desler KEP Tingager Barret
                    CN JJ Izu Jönsson
                    Joan AK
                    Tverskov starter simpelthen på bænken?

                    Comment


                      #40
                      Nå men bortset fra de ikke længere træner i OBBC, så er forholdene ikke på niveau med andre superligaklubber,
                      Igen må man konstatere at JH har snakket om optimering af forholdene, men det bliver vist kun til snak, hold nu op hvor er de handlingslammet i OB s ledelse og direktion. Man får lyst til at sparke dem i røven og ruske dem godt og grundigt. Kom nu igang!

                      Comment


                        #41
                        Håber ikke at Tverskov er skadet. Keep the news coming please

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Tverskov starter simpelthen på bænken?
                          Jeg tænker de bare er nødt til at se KEP og Izunnna an.. Hvem af de to skal have pladsen. Tverskov er selvskrevet, han er klar.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Tverskov starter simpelthen på bænken?
                            Tænker det kan være fordi KEP og Izu kæmper om den sidste plads i startopstillingen.

                            Comment


                              #44
                              Izu ligger på den defensive 6-position uden at gøre det store væsen af sig. OB er en smule mere med, men vi har efter 18 min spil 0 skud alt i alt!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                                Izu ligger på den defensive 6-position uden at gøre det store væsen af sig. OB er en smule mere med, men vi har efter 18 min spil 0 skud alt i alt!
                                Så vi er hvor vi plejer. Betryggende :-)

                                Du må gerne skrive mere om hvem der ser gode og dårlige ud.

                                Er der nogen folk ude og se kampen?

                                Comment

                                Working...
                                X