Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    1-3. Denne gang en absurd fejl af Perreira.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      1-3. Denne gang en absurd fejl af Perreira.

      MvH ChrisOB
      he he he..as we speak...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #78
        1-3. Et par dueller tabt centralt efterfulgt af en stikning direkte ned gennem midten, hvor Joao ikke kan følge med.

        Comment


          #79
          Hattrick hjemme..

          Comment


            #80
            På alle leder og kanter står jeg og ser et kommende 1. Divisionshold.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Fedt fedt fedt

              Comment


                #82
                Kongekommentar af Niels Abildtrup: Yao takker guderne på en torsdag i Paarup😂

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  På alle leder og kanter står jeg og ser et kommende 1. Divisionshold.

                  MvH ChrisOB
                  Som skal kæmpe for at være tophold

                  Comment


                    #84
                    Jeg bemærker også at 1. Mål af Køge er scoret af en af vores egne talenter, Alexander Bah. Som vi ikke kunne bruge..

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Burde Greve og Yao ikke være foran Jønne til en start plads når man kigger på formen?
                      Jo det burde de, men sådan foregår det desværre ikke! Begge udviste god energi og teknik mod Marienlyst, og ydermere har de skaffet et mål i dag.

                      Comment


                        #86
                        Vi er så fucking ringe, at det er pinligt...

                        Jeg forventer, at foråret bliver en omgang makværk, og så kan vi måske med røven i vandskorpen redde os endnu en sæson i Suppen. Måske ikke.

                        Ryger vi ud, bliver jeg i hvert fald ikke overrasket.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Vi er så fucking ringe, at det er pinligt...

                          Jeg forventer, at foråret bliver en omgang makværk, og så kan vi måske med røven i vandskorpen redde os endnu en sæson i Suppen. Måske ikke.

                          Ryger vi ud, bliver jeg i hvert fald ikke overrasket.
                          Langt fra overrasket. Vi må være favoritter til at rykke ud.

                          Nu er det blot en træningskamp, så lad os lave den endelige konklusion mandag kl. 21

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg bemærker også at 1. Mål af Køge er scoret af en af vores egne talenter, Alexander Bah. Som vi ikke kunne bruge..
                            Bare lige for at fluekneppe lidt, så har Bah nu aldrig spillet i OB (så vidt jeg ved). Han var til prøvetræning sidste sommer fra Næsby. Men derfor er det jo stadig ærgerligt, hvis han reelt indeholder noget rigtig godt og OB bare ikke kunne se det.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Bare lige for at fluekneppe lidt, så har Bah nu aldrig spillet i OB (så vidt jeg ved). Han var til prøvetræning sidste sommer fra Næsby. Men derfor er det jo stadig ærgerligt, hvis han reelt indeholder noget rigtig godt og OB bare ikke kunne se det.
                              Det er rigtigt. My bad.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Vi er så fucking ringe, at det er pinligt...

                                Jeg forventer, at foråret bliver en omgang makværk, og så kan vi måske med røven i vandskorpen redde os endnu en sæson i Suppen. Måske ikke.

                                Ryger vi ud, bliver jeg i hvert fald ikke overrasket.
                                men JH er tilfreds da vi jo er forstærket hen over vinteren. Så alt er stadig godt

                                Comment

                                Working...
                                X