Det er jo en katastrofe ud over alle grænser, de forhold man byder spillerne i Ådalen. Nu er kunststofbanen i så dårlig stand at man er nødt til at træne og spille i Paarup. Når det regner skal man træne på Dyrskuepladsen, hvor underlaget er ujævnt, og hvor hundelorte ligger i hobetal. Når man skal styrketræne skal man ind på OBBC. Jeg har ikke noget bud på hvor et nyt anlæg kunne ligge, men nu må der snart ske noget. Det her har været et kæmpe problem i mange år. Jeg husker at Bruce Rioch var meget rystet og gal over de forhold de var.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet er jo en katastrofe ud over alle grænser, de forhold man byder spillerne i Ådalen. Nu er kunststofbanen i så dårlig stand at man er nødt til at træne og spille i Paarup. Når det regner skal man træne på Dyrskuepladsen, hvor underlaget er ujævnt, og hvor hundelorte ligger i hobetal. Når man skal styrketræne skal man ind på OBBC. Jeg har ikke noget bud på hvor et nyt anlæg kunne ligge, men nu må der snart ske noget. Det her har været et kæmpe problem i mange år. Jeg husker at Bruce Rioch var meget rystet og gal over de forhold de var.
Vedr. OBBC, så stoppede de vist med at styrketræne der for 1-2 år siden. De styrkertræner nu i indendørshallen dernede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægPuha ja, det lyder ikke så fedt at være spiller i OB når det kommer til omgivelserne. Så kan Ådalen være nok så smuk, men mon ikke de dårlige faciliteter får Ådalen til at fremstå mindre attraktiv.
Vedr. OBBC, så stoppede de vist med at styrketræne der for 1-2 år siden. De styrkertræner nu i indendørshallen dernede.
Og oldnordiske omklædningsforhold.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet er jo en katastrofe ud over alle grænser, de forhold man byder spillerne i Ådalen. Nu er kunststofbanen i så dårlig stand at man er nødt til at træne og spille i Paarup. Når det regner skal man træne på Dyrskuepladsen, hvor underlaget er ujævnt, og hvor hundelorte ligger i hobetal. Når man skal styrketræne skal man ind på OBBC. Jeg har ikke noget bud på hvor et nyt anlæg kunne ligge, men nu må der snart ske noget. Det her har været et kæmpe problem i mange år. Jeg husker at Bruce Rioch var meget rystet og gal over de forhold de var.
Comment
-
Nå men bortset fra de ikke længere træner i OBBC, så er forholdene ikke på niveau med andre superligaklubber,
Igen må man konstatere at JH har snakket om optimering af forholdene, men det bliver vist kun til snak, hold nu op hvor er de handlingslammet i OB s ledelse og direktion. Man får lyst til at sparke dem i røven og ruske dem godt og grundigt. Kom nu igang!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægIzu ligger på den defensive 6-position uden at gøre det store væsen af sig. OB er en smule mere med, men vi har efter 18 min spil 0 skud alt i alt!
Du må gerne skrive mere om hvem der ser gode og dårlige ud.
Er der nogen folk ude og se kampen?
Comment
Comment