Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Kan ikke få det til at virke

    Comment


      her et fyldigt sammendrag, dog mangler et par situationer, bl.a. et lumsk forsøg fra Joan i første, samt en hands situation..
      http://en.fc-zenit.ru/video/42573/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        her et fyldigt sammendrag, dog mangler et par situationer, bl.a. et lumsk forsøg fra Joan i første, samt en hands situation..
        http://en.fc-zenit.ru/video/42573/
        Altså den lumske triller... midt i målet :D?

        Nææh, den er der.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Altså den lumske triller... midt i målet :D?

          Nææh, den er der.
          Nej, høj afslutning af Joan fra venstrekanten, der går lige over bagerste målhjørne.. Forsøger at fange målmanden off-guard og tæt på at lykkes med det. Det skete midtvejs i 1.halvleg..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            her et fyldigt sammendrag, dog mangler et par situationer, bl.a. et lumsk forsøg fra Joan i første, samt en hands situation..
            http://en.fc-zenit.ru/video/42573/
            Takker, dejligt lige at få målet med også.

            Endnu en gang opløftende at se JJT. Han kan blive nøglen til at få åbnet modstanderne op, men hvor ville det dog være dejligt, hvis det ikke lå i så høj grad på hans unge skuldre.

            Også fine takter for AK imo. Gik fint med i spillet, og gør det godt på de chancer han får. Er jo decideret fremragende det han laver på det annullerede mål, hvor jeg gerne vil stille mig stærkt tvivlende overfor, hvorvidt der er offside.
            Last edited by Sheed; 05-02-2017, 23:06.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Nej, høj afslutning af Joan fra venstrekanten, der går lige over bagerste målhjørne.. Forsøger at fange målmanden off-guard og tæt på at lykkes med det. Det skete midtvejs i 1.halvleg..
              Den så jeg godt. Den så vi mens kvaliteten var god

              Comment


                Også et fint raid til baglinjen af Greve så vidt jeg så med en flad hård cut-back aflevering, der lige når at blive afrettet inden Joan står rimelig fri midt foran målet.. Den ryger lige en halv meters penge bagom Joan. Greve bør også bare hugge til med alt hvad han har i benene der til sidst, hvor han istedet forsøger at tæmme før skud, stor chance.. Idet hele taget var vi meget nærmere at tage sejren..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Takker, dejligt lige at få målet med også.

                  Endnu en gang opløftende at se JJT. Han kan blive nøglen til at få åbnet modstanderne op, men hvor ville det dog være dejligt, hvis det ikke lå i så høj grad på hans skuldre.

                  Også fine takter for AK imo. Gik fint med i spillet, og gør det fint på de chancer han får. Er jo decideret fremragende det han laver på det annullerede mål, hvor jeg gerne vil stille mig stærkt tvivlende overfor, hvorvidt der er offside.
                  Opløftende læsning. Var desværre forhindret i at følge med; så jeg tager det med, at AK viste form (det får vi i den grad brug for), JJ og midterforsvaret var godt, samt at vi fik 1-1 mod Zenit.

                  Lad det ikke blive en sovepude. Få løst det med Jönsson; få gang i angriberne; så kan det være, at jeg og andre kommer til at æde vores ord. Indtil da, så skal de have ros for en, åbenbart, OK træningskamp med et fint resultat.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Også et fint raid til baglinjen af Greve så vidt jeg så med en flad hård cut-back aflevering, der lige når at blive afrettet inden Joan står rimelig fri midt foran målet.. Den ryger lige en halv meters penge bagom Joan. Greve bør også bare hugge til med alt hvad han har i benene der til sidst, hvor han istedet forsøger at tæmme før skud, stor chance.. Idet hele taget var vi meget nærmere at tage sejren..
                    De havde også et par store men ja. Det er den følelse man står tilbage med

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Opløftende læsning. Var desværre forhindret i at følge med; så jeg tager det med, at AK viste form (det får vi i den grad brug for), JJ og midterforsvaret var godt, samt at vi fik 1-1 mod Zenit.

                      Lad det ikke blive en sovepude. Få løst det med Jönsson; få gang i angriberne; så kan det være, at jeg og andre kommer til at æde vores ord. Indtil da, så skal de have ros for en, åbenbart, OK træningskamp med et fint resultat.

                      MvH ChrisOB
                      Jeg æder gerne mine ord hvis vi ikke rykker ned eller er sekunder/minutter fra det.. Men det var opløftende idag..
                      Lad os se hvad man kan onsdag. Sidste optakt spillede vi også skide godt mod Malmø hvorefter det gik ned af bakke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg æder gerne mine ord hvis vi ikke rykker ned eller er sekunder/minutter fra det.. Men det var opløftende idag..
                        Lad os se hvad man kan onsdag. Sidste optakt spillede vi også skide godt mod Malmø hvorefter det gik ned af bakke
                        Ja det er desværre den grumme sandhed med dette hold. Omvendt ville det være medicin for mit gamle hjerte, hvis det rent faktisk lykkes dem at få lukket munden på en stodder, som mig. ;-)

                        Intet har sådan set ændret sig. Men jeg tager alle skridt i den retning.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Hvis Fester kan spille måske en halv eller hel halvleg mod Plzen, så kunne jeg faktisk godt tænke mig at man lige så det an med Joan på venstrekanten og AK og Fester i front. Højresiden gjorde det fornuftigt i dag bortset fra at afstanden mellem CN og Desler var lidt lang det første kvarter, hvor Desler også manglede opbakning. Derefter synes jeg det så fornuftigt ud, og vi fik også skabt et par situationer med indlæg til følge.

                          Comment


                            Så ikke kampen og orker ikke at bladre 20 sider igennem.. hvordan spillede izunna??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                              Så ikke kampen og orker ikke at bladre 20 sider igennem.. hvordan spillede izunna??
                              Han gjorde det faktisk okay. Lavede en dum fejl efter 10 min der kunne have kostet men gjorde det godt
                              Ikke i nærheden af MOM men opløftende
                              Tingager og JJ var fremragende og JBL,Tverskov,Desler,AK og Joan var gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Hvis Fester kan spille måske en halv eller hel halvleg mod Plzen, så kunne jeg faktisk godt tænke mig at man lige så det an med Joan på venstrekanten og AK og Fester i front. Højresiden gjorde det fornuftigt i dag bortset fra at afstanden mellem CN og Desler var lidt lang det første kvarter, hvor Desler også manglede opbakning. Derefter synes jeg det så fornuftigt ud, og vi fik også skabt et par situationer med indlæg til følge.
                                Mon ikke det lige er tidligt nok for Fester. Tror ikke de tør at tage chancer med ham. Så jeg håber man prøver med Jönsson på toppen og Casper og Joan på kanterne..

                                Comment

                                Working...
                                X