Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja det er desværre den grumme sandhed med dette hold. Omvendt ville det være medicin for mit gamle hjerte, hvis det rent faktisk lykkes dem at få lukket munden på en stodder, som mig. ;-)

    Intet har sådan set ændret sig. Men jeg tager alle skridt i den retning.

    MvH ChrisOB
    First time for everything

    Jeg frygter at kampen på onsdag bliver lort og kritikken bliver hverdag igen..

    Comment


      Lidt stats her

      http://www.ob.dk/artikel/fornemt-tes...e-russere.aspx

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han gjorde det faktisk okay. Lavede en dum fejl efter 10 min der kunne have kostet men gjorde det godt
        Ikke i nærheden af MOM men opløftende
        Tingager og JJ var fremragende og JBL,Tverskov,Desler,AK og Joan var gode
        Meget enig i din betragtning! Kunne egentlig også godt tænke mig at smide CN med i puljen af spillere som gjorde det det ganske godt.. Lidt opstartsvanskeligheder det første kvarter, hvor Desler var meget alene, men efterhånden fik de to lukket godt ned i den side. Frem ad banen fik de også gang i et fornuftigt samarbejde. Langt fra lige så farligt som med Joan, men en fin start trods alt..
        Jeg foretrækker allerede CN i start-11 fremfor Jønne, så er det bare spørgsmålet, hvordan der rokeres når Fester er tilbage..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Meget enig i din betragtning! Kunne egentlig også godt tænke mig at smide CN med i puljen af spillere som gjorde det det ganske godt.. Lidt opstartsvanskeligheder det første kvarter, hvor Desler var meget alene, men efterhånden fik de to lukket godt ned i den side. Frem ad banen fik de også gang i et fornuftigt samarbejde. Langt fra lige så farligt som med Joan, men en fin start trods alt..
          Jeg foretrækker allerede CN i start-11 fremfor Jønne, så er det bare spørgsmålet, hvordan der rokeres når Fester er tilbage..
          Ja Casper gjorde det udemærket. Nok til at se lidt muligheder i ham og er enig i at man hellere vil se ham frem for Jönsson. Jeg håber bare at det bliver på højrekanten så for jeg ser ham umiddelbart ikke som en typisk Kent kant i venstre side. Så må Joan på venstrekanten. Allerede der vil vi være markant forstærket

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja Casper gjorde det udemærket. Nok til at se lidt muligheder i ham og er enig i at man hellere vil se ham frem for Jönsson. Jeg håber bare at det bliver på højrekanten så for jeg ser ham umiddelbart ikke som en typisk Kent kant i venstre side. Så må Joan på venstrekanten. Allerede der vil vi være markant forstærket
            Måske dumt at rokere på Joan, som forhåbentligt kun vikarierer i angrebet med Fester ude. Joan har spillet en meget solid og kreativ højrekant, som dog vandrer en hel del. Flere af hans aktioner og raids i efteråret kom således både centralt og over venstrekanten. Men hvis Ryan bliver klar, så får Kent hovedbrud for Desler gjorde det godt i dag. Jønne har fået sine muligheder!

            Comment


              Synes jeg så en fin træningskamp, hvor Zenit nok ikke fyrede den helt af, men dog viste prøver på hurtigt og skarpt spil, som vores defensiv stod rigtig fint imod. Jeg er meget enig de mange som mener Tingager var mom. Han ikke bare lukker skide flot af, men slår også pæne afleveringer fremad banen, ligesom han tager nogle raids, som der også var bid i.
              Offensivt glædede det mig at se AK var i så vældigt et spillehumør. Det er skide synd han ikke får lov at komme på tavlen, hvor han bliver dømt offside, for det var fandme ellers en fin aktion.
              Jeg synes også Casper og Desler fandt godt ud af det sammen. Joan kæmper godt, er god på bolden, men vi får mere ud af ham på en kant. Jjt fordeler spillet godt og har bare et dejligt touch på bolden. Han ser ud til at udvikle sig yderligere. Izunna kunne være sin indsats bekendt og Barrett skyder godt frem og scorer et fint mål. Der var mange fine ting at tage med, men Jønsson ser ikke ud til at have fundet et andet niveau henover vinteren.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Synes jeg så en fin træningskamp, hvor Zenit nok ikke fyrede den helt af, men dog viste prøver på hurtigt og skarpt spil, som vores defensiv stod rigtig fint imod. Jeg er meget enig de mange som mener Tingager var mom. Han ikke bare lukker skide flot af, men slår også pæne afleveringer fremad banen, ligesom han tager nogle raids, som der også var bid i.
                Offensivt glædede det mig at se AK var i så vældigt et spillehumør. Det er skide synd han ikke får lov at komme på tavlen, hvor han bliver dømt offside, for det var fandme ellers en fin aktion.
                Jeg synes også Casper og Desler fandt godt ud af det sammen. Joan kæmper godt, er god på bolden, men vi får mere ud af ham på en kant. Jjt fordeler spillet godt og har bare et dejligt touch på bolden. Han ser ud til at udvikle sig yderligere. Izunna kunne være sin indsats bekendt og Barrett skyder godt frem og scorer et fint mål. Der var mange fine ting at tage med, men Jønsson ser ikke ud til at have fundet et andet niveau henover vinteren.
                Enig. Med en Ryan Johnson på højre back og Desler på midtbanen i stedet for Jönsson så kan det godt gå hen og blive rigtig godt. Izu og JJT på den centrale midtbane fungerede overraskende godt. Måske Izu rent faktisk kan finde det niveau igen som han havde i FCM-tiden nu hvor han ikke står i skyggen af MO.
                Tværskov/Tingager i midterforsvaret ligner mere og mere det optimale makkerpar men anførerbindet klædte da også Grytebust meget godt :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Enig. Med en Ryan Johnson på højre back og Desler på midtbanen i stedet for Jönsson så kan det godt gå hen og blive rigtig godt. Izu og JJT på den centrale midtbane fungerede overraskende godt. Måske Izu rent faktisk kan finde det niveau igen som han havde i FCM-tiden nu hvor han ikke står i skyggen af MO.
                  Tværskov/Tingager i midterforsvaret ligner mere og mere det optimale makkerpar men anførerbindet klædte da også Grytebust meget godt :-)
                  Om ikke andet så han i hvert fald motiveret ud. Den del synes jeg også har manglet, i flere kampe fra hans side. Vi må se om det fortsætter, for den slags indsatser kan han sagtens være bekendt.

                  Comment


                    Jeg synes, at det var meget opløftende at se (opgav dog de sidste 10 min pga forbindelsen).
                    Selvfølgelig var Zenit ikke på 100% (og man skal generelt passe på med at lægge for meget i træningskampene), men jeg er imponeret over, hvor dominerende vi kunne være på bolden også på det niveau. Vi holder flot fast i kuglen, og selvom det ikke falder i alles smag med boldmassagen, så er det en vigtig parameter i vores nuværende spillestil. Vi får også spillet os frem til en pæn mængde muligheder, desværre er vi stadig ikke skarpe nok foran kassen. Dog vil jeg sige, at hvis AK kan tage takterne fra gårsdagens kamp med ind i foråret, så skal han nok få lavet en god håndfuld kasser.

                    Lækker assist af JJ ved målet. Jeg kalder den nu: hvis han kan holde sig skadesfri, så bliver han den store åbenbaring for os i foråret!!

                    Jønsson.... suk, kom nu mand!!!

                    Comment


                      En anden ting med Izu og JJ som fungerede rigtig godt var at Izu faldt ned i banen når vi sideskiftede. Ikke mere af de der tåkrummende tværpasninger nærmest vinkelret på banens længderetning, som tit blev brudte med omstillinger imod til følge. Nu virker rollefordelingen langt mere defineret. Eneste minus ved hans præstation var den efter små ti minutter, hvor han modtager bolden med retning mod eget mål, og fedter med den til han taber den. Mindede meget om målet som AaB fik mod os.. Den skal han altså have rap over fingrene for.

                      Comment


                        Det glæder mig rigtigt meget at læse de mange fortrinsvis positive meldinger fra kampen i går. Der er intet, jeg hellere vil, end have et "hvad sagde vi?" smasket lige tilbage i hovedet fra OB, hvis det pludselig lykkes for holdet at vise noget, der ser positivt ud - sejre især!

                        Træls er det dog at læse, at RJ kører videre i samme triste spor som i efteråret...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Jeg er af samme omfattelse som de fleste, nemlig at vi spiller en ganske hæderlig kamp. Jeg kunne ikke se det hele, da mit stream fuckede ind i mellem, men synes som udgangspunkt at vi havde fortjent sejren mere end Zenit.


                          Tingager så rigtig god ud, det samme gjorde Jens Jakob. AK virkede skarp nok, og deltog i presspillet. Izunna synes jeg spiller en rigtig fornuftig kamp bortset fra det første kvarters tid. Men herefter synes jeg, at han tog dirigentstokken rimelig meget, tilbød sig ofte og var rimelig god med bolden fremadrettet. Barrett har også en rigtig fin kamp, og kommer i mange overlap/raids fremad.


                          Derudover var der ingen, der rigtig faldt igennem af hvad jeg så. Grytebust ser ikke for heldig ud ved målet, men det er jeg nu ikke så utryg ved. Han skal nok være der til sæsonstart. I hvert fald bedre at sådan en fejl falder i en træningskamp frem for når det virkelig gælder mod Viborg.


                          Jeg har de positive briller på efter i går, især med tanke på, at Zenit stillede ret stærkt op, og at vi på ingen måde bliver spillet under tæppet - nærmere tværtimod.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            En anden ting med Izu og JJ som fungerede rigtig godt var at Izu faldt ned i banen når vi sideskiftede. Ikke mere af de der tåkrummende tværpasninger nærmest vinkelret på banens længderetning, som tit blev brudte med omstillinger imod til følge. Nu virker rollefordelingen langt mere defineret. Eneste minus ved hans præstation var den efter små ti minutter, hvor han modtager bolden med retning mod eget mål, og fedter med den til han taber den. Mindede meget om målet som AaB fik mod os.. Den skal han altså have rap over fingrene for.
                            Var det ikke BIF der scorede i nøjagtig denne sekvens. Da vi taber 3-0 i Brøndby, kort før pausen.

                            Comment


                              En enkelt god kamp af Thinager er set før. Synes han skal have et par gode mere. Og så kan KEP jo prøves og forsøge at bevise han er bedre. Næppe.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg er af samme omfattelse som de fleste, nemlig at vi spiller en ganske hæderlig kamp. Jeg kunne ikke se det hele, da mit stream fuckede ind i mellem, men synes som udgangspunkt at vi havde fortjent sejren mere end Zenit.


                                Tingager så rigtig god ud, det samme gjorde Jens Jakob. AK virkede skarp nok, og deltog i presspillet. Izunna synes jeg spiller en rigtig fornuftig kamp bortset fra det første kvarters tid. Men herefter synes jeg, at han tog dirigentstokken rimelig meget, tilbød sig ofte og var rimelig god med bolden fremadrettet. Barrett har også en rigtig fin kamp, og kommer i mange overlap/raids fremad.


                                Derudover var der ingen, der rigtig faldt igennem af hvad jeg så. Grytebust ser ikke for heldig ud ved målet, men det er jeg nu ikke så utryg ved. Han skal nok være der til sæsonstart. I hvert fald bedre at sådan en fejl falder i en træningskamp frem for når det virkelig gælder mod Viborg.


                                Jeg har de positive briller på efter i går, især med tanke på, at Zenit stillede ret stærkt op, og at vi på ingen måde bliver spillet under tæppet - nærmere tværtimod.
                                Vi har vel lige nogle kampe mod Randers,Horsens,Aab,SjE og Agf der afgører om vi skal møde Viborg mere i denne sæson?

                                Comment

                                Working...
                                X