Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
    kan kun se venstre kant som et spørgsmålstegn.

    Vi har 3 rigtige gode midterforsvarer. og så har vi KEP som n.4
    Synes at vores midtbane bliver ustrukteret efter indskiftningerne. Izu har ofte været dårlig, og mister også bolden på et farligt sted efter små 10 min. spil. Derefter spiller han sip op, og vi ser egentlig ud til at være i god kontrol centralt med et par fine mere direkte opspil gennem midteraksen, end set tidligere. Izu har bestemt ikke sat sig på pladsen, men jeg synes fair skal være fair, han gør faktisk en god figur i dag. Joan skal for ofte ned hente, eller delagtigøre sig, så vi får for lidt ud af ham på top. God kamp af drengene, var det Nana eller Yao, der med et lumskt langskud var ved at overliste målmanden til sidst?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tingager og JJ var rigtig gode idag. Vi må se hvad der sker på onsdag når KEP er klar igen. Men KEP må da snart være nervøs for sin plads
      Jeg tror fortsat, at KEP sidder rimeligt sikkert i sadlen ift. at starte i midterforsvaret. Ellers havde man ikke udstyret ham med en 3-årig kontrakt og givet ham anførerbindet fra dag ét. Tingager eller Izunna må nok vige pladsen for at få plads til ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kampen viser ihvertfald at vi mangler en VK. Hold nu kæft han er ringe der ude.. Men hvor er den kvalificerede afløser???
        Hvis det stod til mig ville jeg sætte Joan på vk. Men alt ville faktisk være bedre end jønsson. Desler, Greve,Yao,peirera, You name it. Bare ikke jønsson. Skal han spille er det upp front.

        Comment


          hvis man gider kan kampen nu ses uden afbrydelser, ved at toggle i playbaren på samme link;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Hvis det stod til mig ville jeg sætte Joan på vk. Men alt ville faktisk være bedre end jønsson. Desler, Greve,Yao,peirera, You name it. Bare ikke jønsson. Skal han spille er det upp front.
            Casper Nielsen VK, Joan tilbage på HK og Jønne som angriber alternativ til kampe, hvor vi har bolden meget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              hvis man gider kan kampen nu ses uden afbrydelser, ved at toggle i playbaren på samme link;)
              Hvordan?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Hvordan?
                https://youtu.be/M5FN9B9Bkcg

                Comment


                  fungerer fint for mig, men når man kommer frem til situation hvor AK header på overligger, så fryser billedet, og derefter høres kun kommentator. Men hele 1.halvleg og det første af anden fungerer fint i god kvalitet. Gå tilbage til linket på Zeniths hjemmeside, vælg det, tryk play og toggle tilbage på den røde playbar.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Tak, det var egentlig bare vores mål jeg gerne ville se.

                    Comment


                      128 viewing og ingen siger noget..tsk, tsk..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        128 viewing og ingen siger noget..tsk, tsk..
                        Nu er der jo også 218 gæster pt som jo ikke kan skrive noget..

                        Men vil da gerne rose holdet idag for en udemærket indsats. De første 60-70 min var faktisk gode set ift den modstander vi var oppe imod..
                        Bagkæden så stærk ud og Tingager vandt ALT i luften. Meget imponerende. JBL styrtede op og ned af kanten og var god defensivt..
                        Jönsson lignede igen vores svageste led og satte ikke mange fødder rigtigt.
                        JJ var tæt på rigtig god og ligner måske mere og mere manden der svinger dirigent stokken. Casper N gjorde det okay. Kæmpede godt men fik ikke det store ud af det på nær den ene gode aktion der burde have givet en assist..
                        Joan var god i 1.halveg med fight,returløb og gode drives. Farlig blev han dog aldrig. AK gjorde også god figur idag. Okay fight og til tider farlig.

                        De sidste 20 min var noget rod og man sidder igen tilbage med den følelse at der lige mangler den gode kreative venstrekant for at det bliver rigtig godt.. For Joan skal tilbage på sin højrekant hvor han er bedst..

                        Men alt i alt positivt og meget bedre end forventet

                        Comment


                          Jeg kan ikke se nogen kamp hverken det ene eller andet sted, men linket til målet virkede da, det glippede under kampen, så takker for det
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jeg kan ikke se nogen kamp hverken det ene eller andet sted, men linket til målet virkede da, det glippede under kampen, så takker for det
                            Jeg så hele kampen. Undtagen de 5 minutter som den sprang over hvor vi scorede

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg så hele kampen. Undtagen de 5 minutter som den sprang over hvor vi scorede
                              Samme her...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                https://youtu.be/2UjZ5s3j4iI

                                Comment

                                Working...
                                X