Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    En enkelt god kamp af Thinager er set før. Synes han skal have et par gode mere. Og så kan KEP jo prøves og forsøge at bevise han er bedre. Næppe.
    Ja den har vi set før. Men for mig var det hans bedst kamp i stribet. Så dominerende i hovedspillet og opspillet har jeg aldrig set ham være før..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Var det ikke BIF der scorede i nøjagtig denne sekvens. Da vi taber 3-0 i Brøndby, kort før pausen.
      Jo Mukthar scorede på en lign situation

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja den har vi set før. Men for mig var det hans bedst kamp i stribet. Så dominerende i hovedspillet og opspillet har jeg aldrig set ham være før..
        Heller ikke mig. Jeg synes det er tydeligt at se han udvikler sig, og det er det vigtigste. Jeg er helt tryg ved ham i midterforsvaret, og hold nu kæft nogle tværafleveringer han lavede i går.. nogle gange var det jo halve banelængder, som lå lige i fødderne på en medspiller.. Det så fandeme godt ud. Hans hovedspil var fantastisk, og han var sgu bare en klippe i det midterforsvar.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Heller ikke mig. Jeg synes det er tydeligt at se han udvikler sig, og det er det vigtigste. Jeg er helt tryg ved ham i midterforsvaret, og hold nu kæft nogle tværafleveringer han lavede i går.. nogle gange var det jo halve banelængder, som lå lige i fødderne på en medspiller.. Det så fandeme godt ud. Hans hovedspil var fantastisk, og han var sgu bare en klippe i det midterforsvar.
          Han er en fantastisk historie, der ikke er skrevet færdig endnu. Et fyrtårn af håb for foråret.

          Jeg ved godt, at det "bare" var en træningskamp. Men det var en positiv oplevelse, og nøj, hvor jeg trængte til det!

          Comment


            Kent tilfreds med testkampen

            http://www.ob.dk/artikel/stor-tilfredshed-med-test.aspx

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Han er en fantastisk historie, der ikke er skrevet færdig endnu. Et fyrtårn af håb for foråret.

              Jeg ved godt, at det "bare" var en træningskamp. Men det var en positiv oplevelse, og nøj, hvor jeg trængte til det!
              Ja, alt tages med et gram salt til disse træningskampe. Zenit så sløje ud, men de stillede jo nærmest i stærkeste opstilling. Motivationen har nok ikke været i top, men vi gjorde det også meget svært for dem.

              Men jeg er enig med dig. Tingager er en fantastisk historie, som kun bliver bedre med tiden der går. Jeg håber og tror han får sit endelig gennembrud i foråret, hvis ikke KEP automatisk er på holdkortet. Tingager mangler lige erfaringen, men generelt set synes jeg hans topniveau er et stykke over KEPs, og der skal nok komme et udfald eller to, som vi har set tidligere.. Men når man øjner hans topniveau, så er det sgu bare med at give ham spilletid og erfaring, for det kommer til at gavne os rigtig meget på længere sigt.. Modsat KEP, som vel er i sin karrieres efterår.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                En anden ting med Izu og JJ som fungerede rigtig godt var at Izu faldt ned i banen når vi sideskiftede. Ikke mere af de der tåkrummende tværpasninger nærmest vinkelret på banens længderetning, som tit blev brudte med omstillinger imod til følge. Nu virker rollefordelingen langt mere defineret. Eneste minus ved hans præstation var den efter små ti minutter, hvor han modtager bolden med retning mod eget mål, og fedter med den til han taber den. Mindede meget om målet som AaB fik mod os.. Den skal han altså have rap over fingrene for.
                Havde desværre ikke mulighed for at se kampen. Men hvor vil det være dejligt hvis Izu for alvor kan komme igang, det kan være at den manglende interesse for ham i dette transfer vindue, gør at det går op for ham at hans tidligere meritter ikke rigtig er meget værd for ham, og han nu vil kæmpe for at vise at han stadig har klasse. Det kan hjælpe os rigtigt meget.

                Comment


                  http://www.fyens.dk/ob/Se-hoejdepunk...rtikel/3120911

                  Ved ikke om andre har postet den, men her er i hvert fald lidt highlights fra kampen med lækker russisk kommentering.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Ja, alt tages med et gram salt til disse træningskampe. Zenit så sløje ud, men de stillede jo nærmest i stærkeste opstilling. Motivationen har nok ikke været i top, men vi gjorde det også meget svært for dem.

                    Men jeg er enig med dig. Tingager er en fantastisk historie, som kun bliver bedre med tiden der går. Jeg håber og tror han får sit endelig gennembrud i foråret, hvis ikke KEP automatisk er på holdkortet. Tingager mangler lige erfaringen, men generelt set synes jeg hans topniveau er et stykke over KEPs, og der skal nok komme et udfald eller to, som vi har set tidligere.. Men når man øjner hans topniveau, så er det sgu bare med at give ham spilletid og erfaring, for det kommer til at gavne os rigtig meget på længere sigt.. Modsat KEP, som vel er i sin karrieres efterår.
                    Jeg er også nervøs for, at KEP er selvskrevet, men det må tiden vise. Tingager har en fysik og en højde, som man ikke kan træne sig til. Han ville være et, for Superligaen, unikt våben. Hvis vi så kunne få en med en "ekstrem" fart til venstrekant. Så har vi ligepludselig farver i vores ellers så grå trup.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg er også nervøs for, at KEP er selvskrevet, men det må tiden vise. Tingager har en fysik og en højde, som man ikke kan træne sig til. Han ville være et, for Superligaen, unikt våben. Hvis vi så kunne få en med en "ekstrem" fart til venstrekant. Så har vi ligepludselig farver i vores ellers så grå trup.
                      +1

                      Venstrekant og en angriber, så kan det pludselig se rigtig godt ud. Vi må se ved sæsonstart. Det kan også sagtens ske at de falder totalt sammen.. Det har vi jo oplevet :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        +1

                        Venstrekant og en angriber, så kan det pludselig se rigtig godt ud. Vi må se ved sæsonstart. Det kan også sagtens ske at de falder totalt sammen.. Det har vi jo oplevet :-)
                        Det har vi..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vi har vel lige nogle kampe mod Randers,Horsens,Aab,SjE og Agf der afgører om vi skal møde Viborg mere i denne sæson?
                          True - det var bare en random modstander meldt op, og ikke specifikt møntet på vores kampprogram. Tror dog godt du forstod pointen i mit indlæg alligevel ;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            True - det var bare en random modstander meldt op, og ikke specifikt møntet på vores kampprogram. Tror dog godt du forstod pointen i mit indlæg alligevel ;)

                            Yep yep

                            Comment


                              Korrekt, det var nok mod BIF, men lavede også to fadæser mod AaB, var Izu og KEP ikke de to skurke? Eller husker jeg forkert? Så lavede Joan en, Desler lavede en, Tverskov et unødvendigt straffe, og så vel de 4-5 scoringer (mindst;)!! direkte forårsaget af at Jønne fylder mindre end hungrende etiopier.. Vi snakker meget om de manglende mål, men hvis vi kan barbere kraftigt ned på personlige fejl og rene foræringer, så batter det næsten lige meget så meget, eller måske endda mere, i og med at det bliver op ad bakke..

                              Comment


                                Det er mærkeligt at være forsigtig optimist efter så mange måneders tristesse. Synes vi spillede fint og kunne endda have vundet over et hold, som skal spille euroleague lige om lidt. Selv Kent må kunne se, at Tingager skal have pladsen fra kep nu af, det var virkelig flot spillet. Jeg synes ofte RJ var nede og sætte opspillet i gang, det har han vel fået besked på, men ellers gjorde han ikke så meget positivt væsen af sig. Barrett gjorde det rigtig godt, jeg ved ikke om RJ kan have andel i det. AK var også god, generelt god arbejdsindsats af alle. Tror ikke vi rykker ned ^^
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X