Oprindeligt indsendt af fiffelx
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zenit - OB (05-02-2017)
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTingager og JJ var rigtig gode idag. Vi må se hvad der sker på onsdag når KEP er klar igen. Men KEP må da snart være nervøs for sin plads
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKampen viser ihvertfald at vi mangler en VK. Hold nu kæft han er ringe der ude.. Men hvor er den kvalificerede afløser???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvis det stod til mig ville jeg sætte Joan på vk. Men alt ville faktisk være bedre end jønsson. Desler, Greve,Yao,peirera, You name it. Bare ikke jønsson. Skal han spille er det upp front.
Comment
-
fungerer fint for mig, men når man kommer frem til situation hvor AK header på overligger, så fryser billedet, og derefter høres kun kommentator. Men hele 1.halvleg og det første af anden fungerer fint i god kvalitet. Gå tilbage til linket på Zeniths hjemmeside, vælg det, tryk play og toggle tilbage på den røde playbar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg128 viewing og ingen siger noget..tsk, tsk..
Men vil da gerne rose holdet idag for en udemærket indsats. De første 60-70 min var faktisk gode set ift den modstander vi var oppe imod..
Bagkæden så stærk ud og Tingager vandt ALT i luften. Meget imponerende. JBL styrtede op og ned af kanten og var god defensivt..
Jönsson lignede igen vores svageste led og satte ikke mange fødder rigtigt.
JJ var tæt på rigtig god og ligner måske mere og mere manden der svinger dirigent stokken. Casper N gjorde det okay. Kæmpede godt men fik ikke det store ud af det på nær den ene gode aktion der burde have givet en assist..
Joan var god i 1.halveg med fight,returløb og gode drives. Farlig blev han dog aldrig. AK gjorde også god figur idag. Okay fight og til tider farlig.
De sidste 20 min var noget rod og man sidder igen tilbage med den følelse at der lige mangler den gode kreative venstrekant for at det bliver rigtig godt.. For Joan skal tilbage på sin højrekant hvor han er bedst..
Men alt i alt positivt og meget bedre end forventet
Comment
Comment