Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Makrini solgt til Roda
Collapse
X
-
Jeg mangler sgu ord. Det her er det absolutte modstykke til, hvad der er ansvarligt at gøre i en så kritisk situation, som vi står i.
Tusind tak til Mo for hans 1½ år i klubben. Ham kunne jeg fandme godt lidt, både som spiller og som menneske, når man oplevede ham til træning, og når han stillede sig op på tribunen blandt trofaste fans, som imod AGF. Ham kommer jeg sgu til at savne! Og det tror jeg også holdet gør, rigtigt meget er jeg nervøs for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægLæste jeg lige dette: "og med tilgangen af Casper Nielsen er vi godt dækket ind med centrale midtbanespillere, der giver os en del forskellige muligheder, når vi sammensætter holdet, siger Kent Nielsen."
.................................................. ..... DØR snart!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvis jeg lige skal vurdere Makrini ud fra folk jeg følger på Twitter, så må jeg have overvurderet ham... det var dog mærkværdige tweets der kommer fra "kendisserne" derinde...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvis jeg lige skal vurdere Makrini ud fra folk jeg følger på Twitter, så må jeg have overvurderet ham... det var dog mærkværdige tweets der kommer fra "kendisserne" derinde...OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
Comment