Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helenius til OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg tror at AK blandt andet har skrevet en lang kontrakt for at slå sig ned i Odense. Har han ikke også lige fået barn? At mene at han "bare" skal tage en halv sæson i Norge eller Sverige, er måske ikke det der ligger nærmest for.
    Det er jo også fair nok. Man kan så også sige, at den falder tilbage på Jesper Hansen, som gav en spiller, der havde scoret 10 kasser i AaB i en rigtig god sæson, en af ligaens største og længste kontrakter. AK er jo fin at have i truppen som 4. angriber, men ikke til den kongeløn, som han får.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Jeg kan ikke finde ud af, om det er det dummeste eller sejeste nogensinde, at han spillede en brandkamp i går, og med lidt mere held kunne have sendt SIF på 2-0, og sin kommende arbejdsgiver ud af Europa.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg kan ikke finde ud af, om det er det dummeste eller sejeste nogensinde, at han spillede en brandkamp i går, og med lidt mere held kunne have sendt SIF på 2-0, og sin kommende arbejdsgiver ud af Europa.
        Jeg ser sådan på det, at vi får en yderst loyal spiller :)

Comment

Jeg synes sgu han er sej. Glæder mig til at han kommer til sommer - hans kurve er konstant opadgående og vi får ham lige når han er bedst, efter min mening.. free transfer vel og mærke. God handel af JH og co.

Helenius, en mand med prioriteterne i orden. Det kan man kun respektere. Ikke så meget pis, hvilket man også fik fornemmelse i hans interviews i går før og efter kampen. Han siger det sgu som det er.. ikke så meget medie-indpakket. Det blliver en god tilførelse til truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg ser sådan på det, at vi får en yderst loyal spiller :)
            👍
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Vi har ja endnu en kamp mod ham og Silkeborg. Måske du finder et svar derefter... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Nu fik vi et godt resultat, og kan derfor godt tillade os at være large, så jeg synes, at det er fedt, at han viser sig som en sand prof. Han giver hvad han har for den klub han spiller for lige til kontrakten løber ud. Det er mere end man kan sige om mange (andre) "lejesoldater", vi har selv haft nogle stykker i klubben.

På den anden side havde jeg jo nok fundet det pænt træls, hvis han havde scoret på sin anden store chance, så vi havde måttet nøjes med 3-2 ... Tak til Falkesgård for ikke at bringe mig det dilemma, og stadig kudos til Helenius for at gøre hvad han kunne ...

Comment

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Nu fik vi et godt resultat, og kan derfor godt tillade os at være large, så jeg synes, at det er fedt, at han viser sig som en sand prof. Han giver hvad han har for den klub han spiller for lige til kontrakten løber ud. Det er mere end man kan sige om mange (andre) "lejesoldater", vi har selv haft nogle stykker i klubben.

På den anden side havde jeg jo nok fundet det pænt træls, hvis han havde scoret på sin anden store chance, så vi havde måttet nøjes med 3-2 ... Tak til Falkesgård for ikke at bringe mig det dilemma, og stadig kudos til Helenius for at gøre hvad han kunne ...
                  Som det er diskuteret i en anden tråd, skifter Falkesgaard til FCM til sommer - jeg forventer, han står en brandkamp på Heden, når vi møder FCM om Europa League pladsen

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                    Som det er diskuteret i en anden tråd, skifter Falkesgaard til FCM til sommer - jeg forventer, han står en brandkamp på Heden, når vi møder FCM om Europa League pladsen
                    Jeg håber fandme at det bliver mod Lyngby, da jeg er i KBH alligevel den aften!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg håber fandme at det bliver mod Lyngby, da jeg er i KBH alligevel den aften!
                      FCN eller Lyngby, tak! Ikke skide FCM.

Jeg er bosiddende i KBH, så vi har ikke været forkælet i gruppespillet med kun jydehold.
                      Last edited by Matti1887; 15-05-2017, 20:39.

Comment

������

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          FCN eller Lyngby, tak! Ikke skide FCM.

Jeg er bosiddende i KBH, så vi har ikke været forkælet i gruppespillet med kun jydehold.
                          FCN! ... Vi har et godt tag på dem! (.... og jeg bor i Farum )

MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Helenius ser stort potentiale i OB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...antastisk-klub

Comment

Nogen der har adgang til denne og evt kan smide en pm?

http://www.bt.dk/superligaen/sagde-e...jer-og-lidt-om

Comment

Bold.dk har åbenbart lille referat her

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...ale-i-klubben/

Comment

Working...
                                X