Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helenius til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helenius til OB

    Han fortjener vel sin egen tråd nu han med stor sandsynlighed bliver OB spiller.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Hmm...

    Comment


      #3
      til grin, og så først til sommer
      siden 1887

      Comment


        #4
        Til sommer..?

        Nå ja hva fa´en, JH finder sig vel bare et nyt job... Så må vi så se om OB kan komme op i Superligaen igen om 1½ år...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          For fandan da! Jeg gider simpelthen ikke flere gamle Aab spillere! Det er så useriøst efterhånden. Det kan godt være vi rykker ned, men til gengæld skifter vi navn til Aab II

          Comment


            #6
            Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiijjjjjjjjj

            Comment


              #7
              Godkendt. Det er nok den hylde vi kan hente fra. Men vi har bestemt ikke oplevet nogen fordele i at AK, KEP, Jønne og Thrane kender Kents system.
              Last edited by sinus; 29-01-2017, 14:05.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Tjahhh... viser jo bare at det er for dumt at man går og håber at vi kan signe en spiller, som rent faktisk kan være med til at flytte os opad i tabellen. Så det er jeg hermed holdt op med.
                PS Kender KN og JH ikke spillere fra andre klubber end Aab - det er jo både fantasiløst, uambitiøst og udygtigt?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Tjahhh... viser jo bare at det er for dumt at man går og håber at vi kan signe en spiller, som rent faktisk kan være med til at flytte os opad i tabellen. Så det er jeg hermed holdt op med.
                  PS Kender KN og JH ikke spillere fra andre klubber end Aab - det er jo både fantasiløst, uambitiøst og udygtigt?
                  Nej.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Tjahhh... viser jo bare at det er for dumt at man går og håber at vi kan signe en spiller, som rent faktisk kan være med til at flytte os opad i tabellen. Så det er jeg hermed holdt op med.
                    PS Kender KN og JH ikke spillere fra andre klubber end Aab - det er jo både fantasiløst, uambitiøst og udygtigt?
                    Ja.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Tjahhh... viser jo bare at det er for dumt at man går og håber at vi kan signe en spiller, som rent faktisk kan være med til at flytte os opad i tabellen. Så det er jeg hermed holdt op med.
                      PS Kender KN og JH ikke spillere fra andre klubber end Aab - det er jo både fantasiløst, uambitiøst og udygtigt?
                      Hvis vi er heldige kan vi få Esbjergs skral..
                      siden 1887

                      Comment


                        #12
                        Jeg gentager gerne mig selv: Det er håbløst. ������

                        Comment


                          #13
                          Jeg er ved at være nået til det punkt, hvor jeg må sige, at den sportslige ledelses åbenlyse naivitet skræmmer mig.

                          Vi kan IKKE lave et AaB hold anno 13/14 ved at hente de anden- og tredjebedste spillere fra det hold. Det her er et helt nyt scenarie, hvor vi slet ikke har den årgang af unikke talenter, som AaB havde at læne sig op af, så hold dog op med at blive ved med at leve i fortiden og kig fremad for helvede. Havde det så i det mindste bare været en succes indtil videre at hente Kents gamle spillere, men det har det jo åbenlyst ikke været. KEP, Jönsson og AK er sammen med Izunna dem, som har underpræsteret klart mest ift. hvad deres løn antageligvis er, og ift. hvilken position de skal indtage i truppen og på holdet.

                          Jeg har tidligere beskyldt vores sportslige ledelse for at være for bagudskuende, og jeg synes snart ikke, at man overhovedet kan tillade sig at kalde det for sølvpapirshat-agtigt længere. Vi prøver at genskabe noget der engang var, og vi gør det ved at finde en masse middelmådige spillere i Superligaen, som mange fans og ekspertyper sidder og knipser af, fordi at det er nogle de kender, og de dermed føler, at det må være ensbetydende med, at det er godt.

                          Kig bare på sommerens vindue. Hvilke nye spillere har gjort mest forskel i deres klubber? Det er spillere som Mukhtar, Röcker, Hermansson, Moro, Asante, K. Larsen, J. Hansen, Aabech, Tverskov, Uhre. Af dem er det sgu ikke mange der lige er blevet plukket fra en anden Superliga-klub.

                          Hvis vi ikke tør at kaste snøren ud et andet sted en Superliga-andedammen, så finder vi aldrig de spillere der kan have et stort uforløst potentiale som en Utaka, Djiby, Traoré, Okotie, N'Doye, Ishak, Bruninho, Joshua John, Movsisyan, Bolaños, Junior, Adu, osv. Det er sådan nogle spillere der kan bringe noget ekstraordinær kvalitet, hvis du får scoutet dem rigtigt og bragt dem ind i den rette udvikling. Det er ved gud ikke spillere som Helenius og Casper Nielsen.

                          Det der foregår lige nu, ligner stilen efter middelmådighed, i bedste fald, og jeg er så træt af at se på det.
                          Last edited by Sheed; 29-01-2017, 14:40.

                          Comment


                            #14
                            Det må være en and. Selvom JH er inkompetent og den sikre død for en klub, så er han vel ikke så dum at han køber en spiller som vi ikke kan få nu. JH må tro at vi rykker ned, og så er Helinius er godt Sign. Han er god i første division. Hvis vi skal overleve, så skal vi have mindst 2 angribere nu. Ak er tit skadet og dårlig defensivt, RF er skadet og har ikke niveau. De øvrige er uprøvede og næppe redningsfolk. Vores bedste angriber er vel Joan. JH må væk omgående, så kan den.nye nå at lande 2 angribere.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Det må være en and. Selvom JH er inkompetent og den sikre død for en klub, så er han vel ikke så dum at han køber en spiller som vi ikke kan få nu. JH må tro at vi rykker ned, og så er Helinius er godt Sign. Han er god i første division. Hvis vi skal overleve, så skal vi have mindst 2 angribere nu. Ak er tit skadet og dårlig defensivt, RF er skadet og har ikke niveau. De øvrige er uprøvede og næppe redningsfolk. Vores bedste angriber er vel Joan. JH må væk omgående, så kan den.nye nå at lande 2 angribere.
                              Tror bestemt ikke det er en and. Lyder som en JH handel..

                              Men det sidste er noget vrøvl

                              Comment

                              Working...
                              X