Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Helenius til OB
Collapse
X
-
OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg kan ikke finde ud af, om det er det dummeste eller sejeste nogensinde, at han spillede en brandkamp i går, og med lidt mere held kunne have sendt SIF på 2-0, og sin kommende arbejdsgiver ud af Europa.
Comment
-
Jeg synes sgu han er sej. Glæder mig til at han kommer til sommer - hans kurve er konstant opadgående og vi får ham lige når han er bedst, efter min mening.. free transfer vel og mærke. God handel af JH og co.
Helenius, en mand med prioriteterne i orden. Det kan man kun respektere. Ikke så meget pis, hvilket man også fik fornemmelse i hans interviews i går før og efter kampen. Han siger det sgu som det er.. ikke så meget medie-indpakket. Det blliver en god tilførelse til truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg ser sådan på det, at vi får en yderst loyal spiller :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg kan ikke finde ud af, om det er det dummeste eller sejeste nogensinde, at han spillede en brandkamp i går, og med lidt mere held kunne have sendt SIF på 2-0, og sin kommende arbejdsgiver ud af Europa.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
På den anden side havde jeg jo nok fundet det pænt træls, hvis han havde scoret på sin anden store chance, så vi havde måttet nøjes med 3-2 ... Tak til Falkesgård for ikke at bringe mig det dilemma, og stadig kudos til Helenius for at gøre hvad han kunne ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægNu fik vi et godt resultat, og kan derfor godt tillade os at være large, så jeg synes, at det er fedt, at han viser sig som en sand prof. Han giver hvad han har for den klub han spiller for lige til kontrakten løber ud. Det er mere end man kan sige om mange (andre) "lejesoldater", vi har selv haft nogle stykker i klubben.
På den anden side havde jeg jo nok fundet det pænt træls, hvis han havde scoret på sin anden store chance, så vi havde måttet nøjes med 3-2 ... Tak til Falkesgård for ikke at bringe mig det dilemma, og stadig kudos til Helenius for at gøre hvad han kunne ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægSom det er diskuteret i en anden tråd, skifter Falkesgaard til FCM til sommer - jeg forventer, han står en brandkamp på Heden, når vi møder FCM om Europa League pladsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægFCN eller Lyngby, tak! Ikke skide FCM.
Jeg er bosiddende i KBH, så vi har ikke været forkælet i gruppespillet med kun jydehold.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Nogen der har adgang til denne og evt kan smide en pm?
http://www.bt.dk/superligaen/sagde-e...jer-og-lidt-om
Comment
Comment