Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helenius til OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    +2
    + 3
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

jamen velkommen til.

lige et par tanker;

har JH og kent andet netværk udover tidligere klubber/spillere eller er vi for evigt dømt til at hente tidligere horsens og aab spillere?

- helenius, tja tjo fint nok ikke ovenud begejstret - omvendt er han stadig ung og har tidligere vist godt niveua.....så langt så godt.

MEN hvad med nu? det er sgu nu og ikke til sommer i står og mangler de mål.....kom nu i gang JH

Comment

Velkommen til - syntes lidt det er som at samle et nedfalds æble op. Det er gratis, men kan smage særdeles godt alligevel.

Fin alder håber han får sparket karrieren for alvor igang igen. Han er ingen Bendtner men en spiller, der vil yde på trods af modgang og tilbageskridt. Det har han bevist i Silkeborg.

Comment

Velkommen til, Helenius - håber du finder målformen i OB.

...men hvad nu, OB?
          Hvem skal score målene i foråret, så vi undgår nedrykning?
          Hvis den signing af Helenius er på bekostning af en angriber med mål i støvlerne her og nu, så er jeg ikke den, der er voldsomt begejstret!
          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Isoleret set er det jo en fin tilføjelse til truppen. Det helt store problem er jo bare at han kommer til sommer, hvor selv en blind mand kan se at det er HER OG NU at vi mangler!

Havde OB præsenteret en angriber NU, og 15 min senere smidt denne nyhed op havde jeg været en glad mand!

Nu er jeg bare rystet over manglende selverkendelse der alt andet lige må være i ledelsen!

Comment

Hvorfor det blev OB

- Når det alligevel blev OB, hænger det sammen med flere ting. Familien, mit forhold til Kent Nielsen, som jeg har haft som træner i AaB, Odense som en attraktiv by og selvfølgelig også økonomi. Jeg har skullet træffe en beslutning i samråd med min familie, og her faldt det altså i sidste ende ud til OB's fordel, forklarer Nicklas Helenius.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tyrke-manglede

Comment

Han ligner en mand i slutningen af karrieren først et skridt ned fra AaB til SIF , og nu endnu et skridt ned til OB .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Han ligner en mand i slutningen af karrieren først et skridt ned fra AaB til SIF , og nu endnu et skridt ned til OB .
                  Han er kun 25
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Han er kun 25
                    Og det er ca. 5 år siden, han var på sit topniveau. Hvis han var fra Afrika, skulle der nok være nogle der begyndte at konspirere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Og det er ca. 5 år siden, han var på sit topniveau. Hvis han var fra Afrika, skulle der nok være nogle der begyndte at konspirere.
                      Han er fra Svenstrup ude på landet i Himmerland. Gad vide, om ikke kirkebøgerne kan redigeres derude for lidt jyske dollars? Ja, JEG siger ikke noget!
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                        Isoleret set er det jo en fin tilføjelse til truppen. Det helt store problem er jo bare at han kommer til sommer, hvor selv en blind mand kan se at det er HER OG NU at vi mangler!

Havde OB præsenteret en angriber NU, og 15 min senere smidt denne nyhed op havde jeg været en glad mand!

Nu er jeg bare rystet over manglende selverkendelse der alt andet lige må være i ledelsen!
                        Her drømmer jeg kun men ... hvis man har hentet Ryan, Casper og Helenius med henblik på fremtiden og de går til en fornuftig penge så KAN det jo være at resten af transferbudgettet brændes af på et halvt års leje af en topangriber ..
                        Sælges Makrini og man enten tænker Izunna eller en billig erstatning et eller andet sted er der ydermere kr. til angriberen ..
                        Holder vi os oppe så er AK, Festersen samt Helenius vel et ok setup i næste sæson med Weber, Mikkelsen som backups ..

Mareridtet er vel at når nu man har hentet Casper til kanten så har man fået den offensive forstærkning ved at trække Jønsson op ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Her drømmer jeg kun men ...

Mareridtet er vel at når nu man har hentet Casper til kanten så har man fået den offensive forstærkning ved at trække Jønsson op ..
                          Tror desværre at drømmen bare er en drøm, og at mareridtet er virkeligheden...!
                          Det virker jo hovedløst ikke at hente en angriber taget vores nuværende angribere i betragtning, og endnu mere hovedrystende ikke at vil forholde sig til vores faktiske situation i klubben. Tror simpelthen ikke at de med ledelsesansvar vil erkende at plan A+B er fejlet og nu er det altså tid til plan C, som hedder forstærkninger her og nu, for at rede den synkende skude!

Vi spiller uden fantasi, og har 2 spillere der har præsteret acceptabelt i de første 21 kampe, Steen og Makrini!

Jeg frygter det værste og håber det bedste <3 1887

/Dinjo

Comment

Se nu på hvad Helenius har lavet i denne sæson også ... sådan helt objektivt, uden at skele til at han er fra AAB, hvilket er komplet ligegyldigt.
                            Det eneste relevante er hvor god han er ... som jeg ser det.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Se nu på hvad Helenius har lavet i denne sæson også ... sådan helt objektivt, uden at skele til at han er fra AAB, hvilket er komplet ligegyldigt.
                              Det eneste relevante er hvor god han er ... som jeg ser det.
                              Det gør jeg såmend også. Han har scoret 6 mål i 20 optrædener. Selv hvis jeg lige gentager det for mig selv et par gange, bliver jeg sgu siddende på stolen. Spillemæssigt har han leveret fint i SIF, omend det slet slet ikke er på niveau, med det han præsterede for 5 år siden, det er desværre nok en saga blot.

Det der er relevant at kigge på i den sammenhæng, er jo de vidt forskellige vilkår, som han kommer til at opleve i OB kontra i Silkeborg. I OB kommer han til at spille på et hold der som oftest vil møde forsvar der stiller sig dybt ned uden bolden, fordi at de ved, at det har vi meget svært ved at åbne op for. Det er jo meget lig det han oplevede, da han kom hjem til AaB, efter de var blevet mestre og der var stor respekt om dem, og hans manglende evner ift. at være med at lukke det op, er jo en af de store grunde til, at AaB har opgivet ham.

I Silkeborg er sagen jo en helt anden. Her spilles der meget på omstillinger, og de er sjældent bolddominerende, derfor får han store rum at arbejde i, og det bekommer har åbenlyst mere vel, end de dybe forsvar han ofte mødte med AaB, og som også vil være tilfældet hos os.

Pendanten til en spiller som Pourie er jo klar. En spiller som har nydt rigtigt godt af den megen plads, han har fået på omstillingshold som Silkeborg, SønderjyskE og tildels Randers, men i en klub som FCK, hvor pladsen var mindre og de tekniske egenskaber derfor i højere grad påkrævede, kunne han simpelthen ikke fungere. Jeg kan ikke se, hvorfor at Helenius i den sammenhæng skulle være en bedre rambuk end AK eller Fester.

Comment

Det gør jeg såmend også. Han har scoret 6 mål i 20 optrædener. Selv hvis jeg lige gentager det for mig selv et par gange, bliver jeg sgu siddende på stolen. Spillemæssigt har han leveret fint i SIF, omend det slet slet ikke er på niveau, med det han præsterede for 5 år siden, det er desværre nok en saga blot.

Det der er relevant at kigge på i den sammenhæng, er jo de vidt forskellige vilkår, som han kommer til at opleve i OB kontra i Silkeborg. I OB kommer han til at spille på et hold der som oftest vil møde forsvar der stiller sig dybt ned uden bolden, fordi at de ved, at det har vi meget svært ved at åbne op for. Det er jo meget lig det han oplevede, da han kom hjem til AaB, efter de var blevet mestre og der var stor respekt om dem, og hans manglende evner ift. at være med at lukke det op, er jo en af de store grunde til, at AaB har opgivet ham.

I Silkeborg er sagen jo en helt anden. Her spilles der meget på omstillinger, og de er sjældent bolddominerende, derfor får han store rum at arbejde i, og det bekommer har åbenlyst mere vel, end de dybe forsvar han ofte mødte med AaB, og som også vil være tilfældet hos os.

Pendanten til en spiller som Pourie er jo klar. En spiller som har nydt rigtigt godt af den megen plads, han har fået på omstillingshold som Silkeborg, SønderjyskE og tildels Randers, men i en klub som FCK, hvor pladsen var mindre og de tekniske egenskaber derfor i højere grad påkrævede, kunne han simpelthen ikke fungere. Jeg kan ikke se, hvorfor at Helenius i den sammenhæng skulle være en bedre rambuk end AK eller Fester.
                                Helenius adskiller sig især på en parameter - højden:
                                Rasmus Festersen - 177
                                AK - 181
                                Helenius - 196

Comment

Working...
                                X