Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingborg - OB (28-01-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Føj. Det lyder sgu hårdt. Så bliver jeg under dynen, og håber du kommer godt til KBH og klarer dig igennem det arrangement i Super Arenaen.
    En masse skarpe til halsen skulle gerne hjælpe :). Det er 6 dages løb vi skal til.. Ikke fordi jeg interessere mig ret meget for det men turen og pub crawlen i eftermiddag er uvuderlig

Comment

Nogen idé om hvorfor Falkesgaard ligepludselig bliver hjemme? Sygom? Personlige årsager?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nogen idé om hvorfor Falkesgaard ligepludselig bliver hjemme? Sygom? Personlige årsager?
        Mon ikke man bare har vurderet, at han ikke længere er aktuel fof truppen, og hellere vil give erfaringen og spilletiden til Mathias.

Comment

Jeg er desværre blevet ramt af en omgang influenza, så I får ingen billeder af mig. Desværre.

Mine kammerater tager stadigvæk afsted. Jeg forsøger at få dem til at sende billeder, eller som min. Lidt ord om hvad der sker i kampen.
          God bedring.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Mon ikke man bare har vurderet, at han ikke længere er aktuel fof truppen, og hellere vil give erfaringen og spilletiden til Mathias.
            Hvorfor udtog man ham så i første omgang? Der var han allerede skiftet til FCM

Comment

Det har lige fået en lille baby i ugens løb. Han ville gerne være hjemme ved fruen.

Comment

3 Uger inde i opstarten. Og mener Kent har udtalt at det var fra denne kamp man skulle begynde at se Start 11 forme sig. Eller noget i den stil...
                Når det er sagt er jeg jo godt klar over at dette ikke bliver vores start 11
                Han har har sagt, at hele holdet ikke ville blive skiftet i pausen, og der derfor også ville være spillere, der ville begynde at få flere minutter (naturligt nok). Men har ikke set noget om start 11 til denne kamp

Comment

Casper Nielsen tæt på at score til 1-0.

https://mobile.twitter.com/offenbax

Comment

1-0 helsingborg. Fynboen scorede.

Comment

Jepser Lange 1-0
                      siden 1887

Comment

https://twitter.com/offenbax/status/825318120755707905

De stiller simpelthen med Jesper Lange og Oke Akpoveta i front. Det får jo vores angreb til at ligne Messi og Suarez :-)

(og så er vi endda bagud)

Comment

Så vores forsvar bliver udstillet af Lange og Akpoveta? Shiiiiit, ses i Skive og Nykøbing næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            https://twitter.com/offenbax/status/825318120755707905

De stiller simpelthen med Jesper Lange og Oke Akpoveta i front. Det får jo vores angreb til at ligne Messi og Suarez :-)

(og så er vi endda bagud)
                            øhh, nej!! det får det så ikke.., heller ikke hvis de stiller Löfven og Reinfeldt i front.!

Comment

Casper Nielsen i uofficiel debut!

siden 1887

Comment

Mærkeligt at vi er bagud med KEP tilbage. Han er jo lynhurtig, kropsstærk, forudseende, luftsstærk, og har en eminent teknik

Comment

Working...
                                X