Føj. Det lyder sgu hårdt. Så bliver jeg under dynen, og håber du kommer godt til KBH og klarer dig igennem det arrangement i Super Arenaen.
En masse skarpe til halsen skulle gerne hjælpe :). Det er 6 dages løb vi skal til.. Ikke fordi jeg interessere mig ret meget for det men turen og pub crawlen i eftermiddag er uvuderlig
Jeg er desværre blevet ramt af en omgang influenza, så I får ingen billeder af mig. Desværre.
Mine kammerater tager stadigvæk afsted. Jeg forsøger at få dem til at sende billeder, eller som min. Lidt ord om hvad der sker i kampen.
God bedring.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
3 Uger inde i opstarten. Og mener Kent har udtalt at det var fra denne kamp man skulle begynde at se Start 11 forme sig. Eller noget i den stil...
Når det er sagt er jeg jo godt klar over at dette ikke bliver vores start 11
Han har har sagt, at hele holdet ikke ville blive skiftet i pausen, og der derfor også ville være spillere, der ville begynde at få flere minutter (naturligt nok). Men har ikke set noget om start 11 til denne kamp
Comment